Kirsi: En mitään kurssia aloittanu, ihan vaan yks kaveri varasi meille muutamalle äitipiiriläiselle tunnin ratsastustallilta. Täällä tais olla viime vuonna joku aikuisten ratsastuksen alkeiskurssi, semmoselle menisin, jos nyt semmonen tulis.
Mä oon kans ajatellu, että alkaisin käydä salilla. On paikat niin jumissa, että varmasti auttais. Tänään onki sitten muskari. Huomenna mulla ois ollu se terkan aika, niistä pillereistä nii hitto vieköön, soittivat ja peruuntu se aika. Oisin saanu mennä tänään tai sit reilun vkon päästä. Empä saanu vauvanvahtia reilun tunnin varoajalla, niin meen sitten myöhemmin. Tympii, ei oo eka kerta tälle talvelle ku peruuntuu noita aikoja.
Mies meinas pitää ens viikolla viimesen isyysloma-viikon. ja sit talviloman joskus ennen pääsiäistä. Sillon meillä ois tarkoitus mennä laivalle, ku mies saa liput jostain. PItäs vaan tilata ne, nii tietäs vähä millanen risteily se on. Luulen, että joku 24 h. Ihan kivaa, paitsi että meiltä on vähä ensin matkaa Helsinkii tai Turkuu.. mutta nyt Janna taitaa heräillä, joten lähen kattoo josko suostus syömään jottain.
Paljon muuten teillä menee maitoa? Meillä eilenki kelpas vaan aamulla ja illalla pullo. Ehkä ois iltapäiväunien jälkee ottanu, mut mies ei ollu hoksannu tarjota..
Eli jotain 4 desiä menee päivässä..
Moikka
Nitta ja Janna