M
minä-75
Vieras
Heips!
Mä oon nukkunu yöt viel ihan hyvin.Mulla on maha täysin eessä,ei leviä yhtään sivuille ja nukun kyljelläni,joten ei tosta mahasta oo mitään haittaa.
Mitään kipuja ei myöskään oo ollu.Tasaista ja rauhallista odottelua.
Eilen just aattelin,et ei täs oo ku 1,5 kk laskettuun aikaan ja tuntus,että siihen on viel tosi pitkä aika.
En oo yhtään valmistautunu vauvan tuloon.
Mul oli kans esikoista oottaes malttamaton olo, sänky ja vaunut oli hyvis ajoin valmiina ja ootteli vaan niihin sitä vauvelia.
Meiän esikoinen ei vaan päässy kotiin samaan aikaan mun kans, ku sille tuli sektios ilmarinta ja joutu teholle, että vasta 8 pv ikäsenä tuli omaan sänkyynsä ja se oli kyllä sitte ihmeellistä...Ku oli jo ite ollu 5 päivää kotona ja sitten vasta vauva saapui. Mä olin toisaalta sektion jäljiltä niin kipeenä, etten pystyny vauvaa juuri hoitamaan, mut kuitenki oli mukava saada se vihdoin kotiin.Meillä meni tuo alku vähän erilailla kaikin tavoin,kuin olin suunnitellu.Mut sit pikkukakkosen kans se meni niinku yleensä normaalisti.Ja se oli mukavaa.Toivon,että nytkin.
Mä oon nukkunu yöt viel ihan hyvin.Mulla on maha täysin eessä,ei leviä yhtään sivuille ja nukun kyljelläni,joten ei tosta mahasta oo mitään haittaa.
Mitään kipuja ei myöskään oo ollu.Tasaista ja rauhallista odottelua.
Eilen just aattelin,et ei täs oo ku 1,5 kk laskettuun aikaan ja tuntus,että siihen on viel tosi pitkä aika.
En oo yhtään valmistautunu vauvan tuloon.
Mul oli kans esikoista oottaes malttamaton olo, sänky ja vaunut oli hyvis ajoin valmiina ja ootteli vaan niihin sitä vauvelia.