Vieläkö sopii mukaan? Täällä ilmoittautuu heinämammoihin kahden pikkuriiviön äitee, joka kolmosta odottelee, toivottavasti! Varovaisen toivon viikot on meneillään, kun vasta lauantaina plussasin ja pari keskenmenoakin joskus aikoinaan tullut koettua. LA menis jonnekin heinäkuun lopulle, laskurin mukaan 28.7. Nyt tosin tuntuu, että olen ERITTÄIN RASKAANA, kun pahoinvointia pukkaa ja tolkutonta väsymystä myös. Kotona olen 2v ja kohta 4v muksujen kanssa, eikä lepohetkeä ole missään vaiheessa (ai, mitä sitten teen koneella keskellä yötä!?!

). Ja muuttaakin pitäisi ensi viikolla... Esikoista tehtiin pitkään ja hartaasti, kakkostakin jonkun aikaa, mutta tää kolmonen kyllä yllätti nopeudellaan. Tosin testin tuloksesta olin kyllä sitten 100 varma, sillä mielialanmuutokset oli NIIN selvät ja olin ollu tosi väsyny. Ja tää on tätä miun tuuria, että alkuraskaus, muutto ja jouluhärtelli osuu kaikki samaan aikaan... Mutta kesävauvaa toivoin, niin ei pidä valittaa!
Kaikkia viestejä en ole ehtinyt vielä kahlata läpi, mutta kunhan tässä kerkiää, niin yritän päästä muiden kuulumisista ajan tasalle. Ainakin silmiin pisti kestovaipat, sillä meillä on kaksi kestoilijaa ollut ja tälle kolmosellekin jo eka oma vaippa ostettu (juu-u, pahasti höyrähtänyt olen siihen aatteeseen, kuten myös kantoliinoihin yms. "hörhöilyyn")!
Syömisiä en sen kummemmin ole aikonu syynätä, kuten en aiemmissakaan raskauksissa. Molempien odotusaikoina on kertyny vajaa 10kg ja nekin lähteny sitten imetysaikana korkojen kera. Tosin nyt painan varmaan sen 10kg enemmän kuin ennen lapsia, kun pillereitä tuli syötyä kakkosen jälkeen ja ne lihottaa miut aina hetkessä... Alkuraskaudessa miul on tähän asti aina paino vähän laskenu, kun kaikki yököttää, eikä tosiaan tee meili mitään rasvaista tms. Luontoäiti on fiksusti nää jutut suunnitellu.
Niin, ja meillä ei tosiaan ole vielä kerrottu kenellekään. Mies tietää, mutta ei edes mukeloisille ole kerrottu mahdollisesta pikkusiskosta tai -veljestä. Äidin kanssa olen tosin viikonloppuna reissuun lähdössä ja se on edellistenkin kanssa arvannut jo ennen kuin olen itsekään ollut varma, että mummo varmaan tietänee viimeistään sitten.
Neuvolaan en ole vielä soitellut, kun täällä kahden edellisen kanssa on eka neuvola-aika annettu vasta jonnekin viikoille 10+. Ja meitin neuvolatätsä jää lomille tässä sopivasti reilusti ennen joulua, että joku varatäti siellä sitten ottaa vastaan kuitenkin...
Nonna: Antibioottikuuri on aika käytetty syy, kun silloinhan ei voi juoda ja niitä syötetään vähän kaikkeen hammassärystä korvatulehdukseen.
Tulipa sitten kirjoitettua romaani!

No, jatkossa toivottavasti vähän tiivistetymmin...