Siis mullei oo moneen viikkoon toiminu tää palsta vaikka mitä oon yrittäny.. ylläpitoon laitoin viestiä ja nyt toimii taas.. tiedä sitten mitä ihmettä!
Mutta tässä saunaa odotellessa ihan pikaiseen tuun heittää kuulumisia..
Huomenna on 2kk neuvola. Meillä oli niitä masuvaivoja tosi paljon alussa, mut kai noi relat on tehneet tehtävänsä ku ei oo enää viikkoihin menny kaikki valveillaoloaika hyvvyttelyyn ja toisen olon helpotteluun. Jätkä on niin päivänpaistetta, että...! Harjottelee kovasti ääneen nauramista =)
Mä oon aika toipunut, jälkivuotoa oli 4vkoa, viikon tauko ja menkat perään. Minipillereillä menty nyt parisen viikkoa, mutta taidan vaihtaa jo kohta takaisin e-pillereihin.. meinaan tossa pari päivää sitten tissit sano yhteistyön irti eikä heruta enää yhtään. Mikäs siinä, korvikettahan jätkä on saanut alusta asti tissien ohella, et ei siinä mitään.. menkööt nyt sitten kokonaan korvikkeella. En ala ruoskii itseeni siitä, että meijerit meni lakkoon.
Muutenkin täällä menee tosi hyvin.. mies on aivan loistava, osallistuu ihan täysin pojan hoitoon ja kotitöihin. Kertaalleen jo ehdittiin jälkitarkastuksen jälkeen sekstaillakin (vko sitten), mutta olkoon se nyt hetken siinä. Hyvin se sujui ei siinä mitään, ei edes sattunut, nyt on vaan hieman univelkaa pojan mahakipu-ajasta.
Nimiäiset on pidetty, nekin meni ihan loistavasti. Mitä nyt just kesken nimiäisten ilmestyi tyttöjä heiluttamaan mulle herätkää-lehteä oven raosta.. jestas minen osannu ku nauraa
Totesin vain että nyt on pakanalliset juhlat kesken, mutta ei tartte toistekaan tulla.
Eipäs mitään sen ihmeellisempää.. poika on vielä mun maailmani napa =)