***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Alkuperäinen kirjoittaja Unikonna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
sen minkä pikku-ukko sallii, eli tosi vähän :ashamed:

Tulin nyt päivittämään tuota ekaa listaa..

Onnea kaikille vauvoista!!! :flower: :flower: :flower:

Mun on teitä niiiin ikävä kun en yhtään ehdi teitä moikkaa.. anteex.. :ashamed: :snotty:
Juu, merkkaa sitten ku ehit:

Unikonna la 16.7. syntyi TYTTÖ 17.7.
anteeksi.. en oo vissiin sit huomannut.. merkkaan heti .. anteex oikeesti.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: *nolona*

 
Ja täällä vielä kokonaisena.. :/ Ei mitään ihmeitä. välillä supistelee, kaikenlaisia kipuja löytyy ja paljon muuta mutta ei se sieltä vaan oo tullut..

40+4 (ja tänään tuskin ehtii syntyä että merkataan nyt samantien se 40+5.. :headwall: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
Ja täällä vielä kokonaisena.. :/ Ei mitään ihmeitä. välillä supistelee, kaikenlaisia kipuja löytyy ja paljon muuta mutta ei se sieltä vaan oo tullut..

40+4 (ja tänään tuskin ehtii syntyä että merkataan nyt samantien se 40+5.. :headwall: )
Jes! Vielä muitakin kärvistelijöitä! :hug: Mie menin jo tuonne vauvapuolelle kirjottelemaan, ku täällä on niin hiljaista, ja kun kerta heinämassut sinne kutsuivat. Tuu sieki sinne..
 
Mulle tuli tänään yliaikaiskontrolliin aika ens viikon perjantaille.. :eek: Siinä ei lukenu mitään että varauduttava käynnistykseen. Eli ilmeisesti ne ei meinaa käynnistää sitä vielä edes ens viikolla.. :headwall: |O :eek: :(
No toivottavasti tää tulee käynnistämättä.. :saint: Senhän täytyy silloin olla joku 5 kilonen möhkäle jo :kieh:

40+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
Mulle tuli tänään yliaikaiskontrolliin aika ens viikon perjantaille.. :eek: Siinä ei lukenu mitään että varauduttava käynnistykseen. Eli ilmeisesti ne ei meinaa käynnistää sitä vielä edes ens viikolla.. :headwall: |O :eek: :(
No toivottavasti tää tulee käynnistämättä.. :saint: Senhän täytyy silloin olla joku 5 kilonen möhkäle jo :kieh:

40+5
Tuliko sulle siitä lappu erikseen? Mulle vaan annettiin muistilapussa päivämäärä ja kellonaika.. ei mullekkaan mitään erikseen luvattu että käynnistetään mutta kyllä prkl aion kassin kanssa sinne lähteä.
:kieh:
 
JoannaH: Ainakin täällä Tampereella neuvolasta lähetetään äitiyspolille lähete ja ne lähettää sitten postissa ajan. Oon vaan kuullut että monella on lukenu että varaudu käynnistykseen, mutta eipähän vaan mulla lukenu joten en tiä mitä se sit meinaa.. :headwall: Tuntuu vaan niin omituiselta että ne antais mennä kolmatta viikkoo yli vaikka on arvioitu että tää on iso kokoinen.. :/
No täytyy vaan yrittää ite käynnistää, tähän mennessä ei vaan oo onnistunu vaikka yrittänyt oon kaikin mahdollisin tavoin.. :(
 
Ihana lukea noita synnytystarinoita - rankkojakin! Jotenkin tuntuu että omasta synnytyksestä on jo aivan älyttömän kauan ja oikeasti se oli kyllä tosi helppoa hommaa verrattuna monien kokemuksiin täällä :) Täällä sen vasta tajuaa miten "tavallista" synnyttäminen ja lapsen saaminen on, vaikka itselle se on maailman isoin asia. Ja äkkiä se kyllä unohtuu millaista on olla raskaana. Joten tsemppiä vielä kärvisteleville, käyn vähän väliä katsomassa teidän kuulumisia! Nauttikaa nyt viime hetket massuistanne! =)
 
POIKA SYNTYI! :heart:

Eli 2.7 klo 00.30 syntyi pieni poika. 3168g, 49cm ja pipo 35cm... Nelisen tuntia laitettiin synnytyksen kestoksi... olin koko edellisen päivän vuotanut vähän veristä limaa ja supistuksia tuli epäsäännöllisesti... Sairalaan mentiin klo 20.30 näyttäytyy kun epäilin vesien menneen... 22.45 siirryimme synnytyssaliin eikä sit kauaa mennyt kuin poika tuli maailmaan...
rv oli tuolloin 40+5.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ankkuli:
Meillekki sitten syntyi poitsu keskiviikko-iltana =) Että ei sittenkään JoannaH:n kans sairaalassa nähty. Jaksuja sinne :)
Onnea onnea! Minä kyllä jo arvasin että synnyttämässä sie oot ku ei näkyny. Mikä oli tilanne OYSsissa? Miten meni? Mulla se taitaa olla sitten huomenna eessä.. ku ei tämä näytä itestään lähtevän vaikka kuinka houkuttelisi.

JoannaH 42+1
 
mutta toivottavasti ei kauan. Yöllä tuli pari hulausta lapsivettä ja hirveet tuskat kun tää tunkee päätään ulos.. |O Siis liiottelematta ainakin tuplasti kipeämpää kun supistukset. Limatulppaa on tullu viikonlopun ajan, nyt vaan sais loputki vedet mennä tai alkaa ne supistukset. Tänään käväsin neuvolassa ja ei terkka saanu mitään otetta päähän että kyllä se on tosi alhaalla mutta kyllä mä sen tunnenkin.. :whistle:
No perjantaina olis se yliaikaiskontrolli että jos se nyt ennen sitä syntyis.. :saint:

41+1 (esikko synty 41+1... :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
mutta toivottavasti ei kauan. Yöllä tuli pari hulausta lapsivettä ja hirveet tuskat kun tää tunkee päätään ulos.. |O Siis liiottelematta ainakin tuplasti kipeämpää kun supistukset. Limatulppaa on tullu viikonlopun ajan, nyt vaan sais loputki vedet mennä tai alkaa ne supistukset. Tänään käväsin neuvolassa ja ei terkka saanu mitään otetta päähän että kyllä se on tosi alhaalla mutta kyllä mä sen tunnenkin.. :whistle:
No perjantaina olis se yliaikaiskontrolli että jos se nyt ennen sitä syntyis.. :saint:

41+1 (esikko synty 41+1... :whistle: )

Vähän oon kade,täällä ei tapahdu yhtään mitää...
Mullaki on perjantaina se kontrolli,saa nähdä mitä sanovat siellä.
Epailtiin etteivät ainakaan vielä käynnistä ku ei ole mitää pienintäkään syytä.
Kuinkahan kauan ne antaa mennä yli jos ei siis kertakaikkiaan ole mitään hätää kummallakaan???
Onko kokemuksia?

-Mary rv.41+1-
 
..eilen 7.8. klo 8.47. Raskausviikkoja oli siis 41+2. Tänään päästiin kotiin. Kaikki meni hyvin,synnytys kesti 8,5 tuntia. Poika on pitkä niinku veljensä eli pituutta oli 56,5cm ja painoa 4110g. Kiva on nyt olla kotona =)
 
jo 21.7. mutta en ole koneelle sitten ehtinytkään. Synnytys käynnistettiin 20.7. kun oli 10 päivää yli ajan. Vedet meni heti silloin illalla 20.7. 19.30 ja synnytys jatkui ja jatkui ja jatkui kunnes oli 25 tuntia yritetty eikä auennut tarpeeksi, ja alkoi tulehdusarvotkin kohota. Sitten pikaisesti leikkaussalin kautta saatiin ihana puutarhatonttu maailmaan - suippo pää pitkästä synnytyksestä ja koko naamakin ihan karvainen. Mutta ihan oli oman näköinen! Pituus oli 50 cm ja paino 3395 g. Viisi päivää pitivät synnytyksen jälkeen sairaalassa (antibiootteja tipalla mulle, vauva voi hyvin) ja sen jälkeen ollaan täällä kotona opeteltu vauva-arkea.

Onnea kaikille vauvan saaneille! Saa nähdä milloin ennättää koneelle taas istumaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
..eilen 7.8. klo 8.47. Raskausviikkoja oli siis 41+2. Tänään päästiin kotiin. Kaikki meni hyvin,synnytys kesti 8,5 tuntia. Poika on pitkä niinku veljensä eli pituutta oli 56,5cm ja painoa 4110g. Kiva on nyt olla kotona =)
Onneksi olkoon!
Minä vielä odottelen...
KÄRSIVÄLLISESTI............. |O

Maryyyyy+Axu 41+3
 

Yhteistyössä