***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Mansku, et oo tosissas, siis onneksi olkoon ihan hirmusti :flower: :flower: :flower: Ihanaa :heart: Kaikki sujui ilmeisen nopeasti =)
Itse odottelen maanantaita, jolloin olisi käynnistys, voi kun kaikki menis suhteellisen pian....mutta kun mulla ei oo minkäänlaisia supistuksia eikä oikeestaan muitakaan tuntemuksia :eek:
Mites muiden vauvat liikkuu, meillä ollut tänään tooosiii hiljaista, toivottavasti vilkastuu iltaa kohden :|
Onnea vielä Manskulle ja koko perheelle :flower:

Manskulle hirveesti onnea poika-vauvan johdosta!!!
Hienoa että kaikki on hyvin vaikka viikkoja oli vielä vähän. Näin sitten rupee heinämassutkin uutisia kertoilemaan :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:

Jännätään et kuka on seuraava!

pollerolle
ISOT ONNITTELUT MANSKULLE.Hui,nyt rupes pelottamaan että entäs jos itelleni syntyis myös jo nyt (la.25.7.)En oo vielä ajatellutkaan että voisin jo synnyttää.Hyvinhän siitä varmaan selviäis,on vaan kaikki valmistelut aika pahasti kesken.Minä vietin viime viikon kylpylässä,siellä uiskentelin lasten perässä,tosin porealtaisiin en kyllä menny.Ens viikolla lähetään ilmeisesti vesille mutta en aio uida,vesi on ensinnäkin pirun kylmää(olen arkajalka) enkä kyllä viitsi kokeilla alkaako supistelemaan.

Meikä liikuttu ihan :'( :'( :'( :'( asti, noista manskun uutisista tosi iloisista ja hyvistä uutisista! Muita, joiden hormoonit on sekasi ja joko :'( tai :LOL: jo pelkästään kun katselee lasten ohjelmia (jotkut tosi liikuttavia/huvittavia)? :whistle:

t: saikku ja "hipsukka" 36+4

Ihme muljuaminen käyny muutaman tunnin tuolla alamahassa :eek: sit välillä kuuluu semmonen naksahdus, joko vauvasta tai musta! Sit vähän vihlasee tuonne kohdunsuullekkin välillä! Varsinaisia supistuksia en kyllä tunnista! :| ( samanlainen naksahdus kuului myös edellisessä raskaudessa, eikä lääkärikään tienny mistä se tuli!)
Mitähän lie mönkii, mut ihan tuntus siltä, että olis jo pihalle tulossa!

Ensinnäkin onnea Manskulle! :flower:

Nyt on mies palautunut leiriltä ja meidän M. Poppanen (siis kaveri, joka oli meillä seurana) kotiutunut myös.

Keskiviikkona oli neuvola, sf-mitta oli 34... :D Se oli nyt viiminen käynti tuolla terkalla ennen vauvan syntymää, keskiviikkona pitäis olla jo siellä Etelä-Karjalassa lääkärissä! :whistle:

Muuten onkin tasaisen paksua. ;) Mie alan jo kanssa hiukan kyllästymään tähän mahaan, etenki kyljellään nukkumiseen ja niiiiiin vaivalloiseen kääntymiseen yöllä. |O Mielummin mie tätä lasta kainalossa kantasin jo, kun mahassa. :ashamed: Vaan kohtahan tuolla on jo "lupa" syntyä, huomenna on 37 viikkoa täynnä.

Mie koitan päästä sitte anoppilassakin aina välillä kuulumisia lukemaan ja jotain kirjottelemaankin. Kummalle puolelle väki meinaa siirtyä, tuonne vauva -osastoon vai syntyneisiin?

kesis 36+6

Ihanaa että poika voi hyvin :hug:

synttärisankareille myös onnea :flower:

Täällä edelleen kärvistellään yhdessä kasassa.
NUKKUMINEN on myös täällä huonontunu tai unta riittäis ja maistuis jos vain paikat kestäis. joka kerta kun kylteä kääntää herää ja vessassa saa juosta 2-4 kertaa yössä :headwall:
ja sit on öitä että kun herää menee tunti ennen kuin saat taas unta.

Tiistaina käyn kontrolli ultrassa sairaalassa, katsotaan vauvan munuaista.

Onneks miehen veli tuli torstaina meille jos tässä tulee lähtö niin on joku joka jää esikon kanssa kotiin. Mun äiti on hälytysvalmiudessa mut sillä menee vähintään 5h ennen kuin ajaa tänne.

mut nyt pitää nostaa jalat ylös ja toivoo hyvää yötä

rauhallisia öitä muillekin ja voikaa hyvin

tigru 37+5

:flower: :flower: :flower:

Hienoa että vauva voi hyvin! Täällä toivon, että oma pysyisi ainakin tiistain yli vatsassa. Mies lähti työmatkalle... Muutenkaan ei mikään hätä päästä vielä synnyttämään, kun tuntuu että on kaikki valmistelut vielä ihan kesken.
Ja haikaranpesään, jonne olis tarkoitus mennä synnyttämään, pääsee vasta kun 37 viikoa täynnä.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Voi ihanuus.. :heart: =)

Ninniliina koitahan sinä siellä leirillä jaksella :hug: tule ilmoittelemaan itsestäs ja voinnistas heti kun kotiudut!!!

esikoinen ei raskauden aikainen väsy tee susta yhtään huonoa äitiä , höps höps!!!! :hug: Kyllä ihmisellä on oikeus sano aolevansa kypsä, myös äideillä!! Mä ainakin oon niin hiton kypsä |O Aina kun alkaa supistaa, mä toivon että ne alkais sattua vaan enemmän ja tulis lähtö.. sit itkeä vollotan kun ne loppuu.. turhautuneisuus on ihan käsin kosketeltavaa täällä :kieh:

Nyt on sitten poikavauvan vaatteet pesty ja silitetty kaappiin valmiiksi, ja tyttövauvan vaatteet roudattu ullakolle ;) Kun nyt varmasti sitten näen että poik atämä on, laitan huuto.nettiin myyntiin noi tyttövauvan vaatteet.. ;) ja onpas mulle kertynyt iso kasa äitiysvaatteitakin.. jospa alkais niitä tässä jo myymään sillee pikkuhiljaa. . kun ei nekään enää mahdu jotkut päälle..

Aurinkoinen päivä tulossa B) B) B) Ei kun ylös-ulos ja pihalle pomppimaan, jospa vaikka alkais tapahtua jotain ;) Huomenna mulla on se viikon 36 ultra.. saas nähdä vieläkö on poika tuloillaan :D on se.. pakko olla.. se selittää mun 9 kuukauden oudon käytöksen - mussa on mieshormooneja :D ;) :whistle:

Heidi ja pikku-jäbä 36+1 :heart:

Huomenta!
ESIKOINEN täälläkin ollaan ihan kypsänä! nyt on pari yötä menny niin että pystyy nukkuu max 2h ja sit on mentävä vessaan :headwall: ja joka kerralla kun herää on myös jano joten pitää juoda ja näin on kehä valmis :kieh:

Esikoinen heräs kuudelta kun kävin vessassa :headwall: mun piti sit nousta ylös sen kanssa, kasin jälkeen "potkin" miehen ylös ja menin itte nukkuu.
Ja 1,5h sai nukuttuu kun taas piti mennä vessaan!

Ainiin viimeyönä näin ihan outoja unia, siinä mun tuttu kuoli :( mut sit taas näin unta että mun piti lähtee synärille ;) pientä toive ajattelua!

mut nyt on esikko päikkäreillä, oli niin väsy kun heräs liian aikaisin.

mut nyt sinne pihalle tekee hommia jos vaikka tulis lähtö :D

aurinkoista päivää kaikille

moikkis :wave:

jenmo
Ekaksi Manskulle perheineen onnittelut sitkeästä pikku-ukosta :).

Profiilista voitte kattoa mun tilanteen mikäli kiinnostaa. Mies töppäs niin pahasti ettei tästä enää mitään tuu.. Ei tuu enää tähän asumaan. Me ollaan sit Jaden kans kaksin ja ootellaan pikkuveljeä. Stressisupistuksia tulee jatkuvasti, meillä ns. "tilanne ollu päällä" miehen kans toissayöstä asti. Meillä on ollut paljon ongelmia joista selvitty (miehen alkoholiongelma, syrjähyppy, mun km.....) mut nyt on mies viinanhimoissaan eksynyt rikollisille poluille. Ja Mun järki sanoo, et siinä vaiheessa en voi sitä kahden alle 2-vuotiaan taloudessa pitää...Arvatkaa onko hyvä olo??? Meillä meni pitkään taas aivan upeasti, seksi alkoi sujua uudestaa, synnytystä ooteltiin yhdessä yms.

Tupakkiaki oon taas alkanu polttaa monen kuukauden tauon jälkeen..Onneks vauva pääsee kohta pois paskan äitin mahasta kärsimästä. Vittu mul on paha olla! |O :'( :'(

Jenmo&Poika 35tasan.

Yhteistyössä