Heinämassut-07 vol.2

  • Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti
Löysin minäkin tänne! :wave:

Kiva kun Jenmo aloitti uuden pinon, tuo vanha oli jo niin hidas...
Mutta APUA! Vasta eilen uusi pino tullut ja nyt jo sain 4 sivua tekstiä lukea! :eek: Laitatko Jenmo mulle sairaalaksi Tammisaaren BB. Lasketusta ajasta en osaa päättää, neuvolakortissa edelleen tuo 22.7. mutta ultran mukaan se olisi 21.7. ja sen mukaan itse lasken... En halua yksin sinne mollottamaan! :D

Suonette anteeksi, mua vaivaa kamala yskä ja nuha ja kova kouluväsymys, kirjottelen vaan pikasesti enimmäkseen omaa napaa ja merkkaan samalla pinon että se näkyy tuolla omissa viesteissä.

CotHai: Iso :hug: Kauhea neuvolatäti sulle sattunut! Onko teidän paikkakunnalla toista neuvolaa, johon voisit mennä jos ei siellä sun neuvolassa ollut kuin 2 tätiä? Täällä ainakin saa valita itse minne menee.

Vauvelihaave: :hug: :hug: sínullekin, et ollut pelkkiä hyviä uutisia saanut ultrasta. Toivotaan että huoli on kuitenkin aivan turha!

Nimistä oli juttua. Meillä oli jo nimet, mutta mun mieli muuttui... Pojalle näillä näkymin olisi nimi, mutta tytön nimestä ei päästä yksimielisyyteen. Mulla olisi muutama harvinasempi nimi (toista ei suomessa ole vielä lainkaan) mutta mies ei oo ihan mukana niissä.
Mun sukunimi on sellainen, että erikoisista nimistä tulee kuulemma "venäläinen vaikutelma", mikä esim. Ruotsissa missä asuttiin vaikeuttaa mm. töiden saantia... Muutenkin ajattelin, että valkataan muutama suosikki ja katsotaan miltä lapsi sitten näyttää. Ja voihan olla, että tiistaina saadaan sukupuoli selville, niin nimeäkin on varmaan sitten helpompi miettiä! :)

Unohdin jo mitä muuta oli kirjotettu... :headwall:

Vielä, jos joku haluaa ostaa Anitan tukivyön kokoa S eli 38-40, niin myyn omani (valkoinen) edullisesti! Se kun ei mene mun ympärille enää tässä raskaudessa... :whistle: :ashamed:
Hankin varmaan itselle sen Carriwellin vyön, kun en millään viitsi laittaa siihen Anitan vyöhön uudestaan sellaista summaa.

Onneksi huomenna perjantai ja muutenkin lyhyt päivä! Pitäisi tosiaan saada tuonne kouluunkin tuuraja kun itse ei kykene :D Mulla on nyt vain 1 viikko lähiopetusta jäljellä ja joka päivä sama aine. Jos jään saikulle tulee paljon poissaoloja ja kurssi hylätään. Pitää vaan kestää!

En nyt enempiä kykene, pitää mennä huilaamaan :snotty:

Näin yleisesti onnea niille joilla on hyviä uutisia ultrasta :flower: ja kovasti paranemista kaikille jotka on kipeenä!

Mari ja sykerö 19+5
 
Nimistä Meillä on mietitty nimiä jo ennen raskaaksi tuloa ja tottakai sen jälkeenkin. Tytölle on paljon enemmän ehdotuksia ja melkein valmis nimi (2. ja 3. nimi valmiina), ainoastaan etunimi vaihtoehtoja on pari. Pojalle on valmiina kaikki kolme etunimeä. Mutta eihän sitä tiedä, että tuleeko ne sitten lopulliseksi päätökseksi, kun aiotaan nyt kuitenki eka kattoo, minkä nimen näköinen tuleva Pikkuinen on.

Lotta84 Mulla ihan samat sävelet ton opiskelun kanssa. Tuo sun teksti olisi voinut olla suoraan mun kirjoittama. Nyt varsinki vielä vähemmän tuntuu koulu kiinnostavan, kun pelkään vauvan puolesta.
Toisaalta koulussa jos istuu, on vähän muutakin ajateltavaa eikä ihan koko ajan murehdi sitä Pikkuisen sydäntä.

Jotenki on niin nuutunut olo, oon valvonut kamalasti ja surrut ja huolehtinut, vaikka tiedän ettei se hyödytä mitää, mut minkäs teet :'( :ashamed: Voi kunpa kaksi viikkoa menisi nopeesti, että saisi edes jotain tietää, mitä vauvan sydänäänille kuuluu!

Itkuinen Vauvelihaave & Ihana Pikkuinen 20+5
 
Siis voi argh!!! Kirjotin piiiiitkän viestin ja sit se vaan hävis!!!

No siis, ensinnäkin Hei kaikille :wave:
Oon lueskellu teitin juttuja jo ihan alusta asti ja nyt sitten tämän uuden pinon myötä päätin tulla ihan esittelemäänkin itteni :D
Elikkä oon 21-vuotias nuori rouva Etelä-Suomesta ja esikoista ootellaan syntyväksi 26.7.2007. Raskaus aikana oon varmasti käyny läpi kaikki maailman eri tunteen ja mitään elämän hehkeintä aikaa tämä ei totisesti ole minulle ollut.. On se silti jotenkin todella ihmeellistä, kun sisällä kasvaa uusi elämä :heart:

Parisuhde asiaa heti kommentoimaan sen verran, että tuntuu kuin romantiikka olisi häipynyt suhteesta aivan kokonaan; nyt kun sitä juuri kaipaisi. Itse kuvittelen sen johtuvan paisuvasta ulkomuodostani, mutta mies sanoo ettei sillä ole mitään tekemistä asian kanssa.. Miten lie.. Täytyy kyllä silti nostaa hattua miehelle, että on jaksanut tukea ja ymmärtää näitä hormooneita :D

Lotta Opiskelen itsekkin ja on kanssa ollut stressiä ja ahdistusta kuinka saa tämän kevään opinnot pulkkaan. Sitten luin Odotus-lehdestä juttua siitä mitä äidit tekisivät toisella tavalla jos nyt odottaisivat. Siitä jotenkin tajusin sen , että tämä aika on jotain aivan ainutlaatuista ja siitä on otettava kaikki irti!!! Ja tosiasiahan on myös se, että ei vain ole hyväksi lapselle jos äiti on stressaantunut. Itse olen mahdollisuuksien mukaan yrittänyt vähentää koulu hommia ja ottaa elämää levon kannalta. Aina kun syyllisyys tuppaa painaa päälle niin ajattelen mikä on lapselle parhaaksi ja joka kerta tulen siihen päätökseen että tämä on nyt tärkeintä. (siis odotus ja hyvinvointi, niin oma kuin lapsenkin) Kyllä kaiken muun sitten kerkiää myöhemminkin. Tiedän kyllä, että helpommin sanottu kuin tehty! Onneksi opettajat ovat ollut super ymmärtäväisiä!!

Ja vielä Cothaille pahottelut kaameesta neuvola eukosta!!!

Mä ja maha-asukki 19+1
 
Jenmo Laitaitko siihen etusivulle mun nimimerkin oikein. Just huomasin et siinä pikkuinen virhe. =)

Nimistä Meillä tytölle nimi valmiina, pojalle ei sitten ollenkaan mitään keksitty. Käännelty ja väännelty vaikka mitä mutta mikään pojan nimi ei tunnu hyvältä. Noh onneksi on paljon aikaa viel miettiä.

Vielä viikko ultraan... Pitkältä aika tuntuu mutta nopeasti se menee...

Sain tuossa just varattua päiväreissun tallinnaan maanantaiksi. Siellä ihania vauvan vaatteita joita pääsee ostelee. Tosin harmi kun mie niin malttamaton etten voinut varata matkaa viikon päästä lauantaiksi kun sit ehkä oltais tiedetty kumpi tulossa.

Niin ja nyt viimein sain ekan pikku jutun vauval ostettua. Tosin ihan vain body ja puolipotkarit, mutta onhan sekin jo jotain. :D

Rv 18+5<br><br>
 
hei taas pitkästä aikaa!!!

on käyny vaan nopeesti lukemassa aina välillä teidän kuulumisa, kone tilttaa tai ei vaan mee nettiin.. eli ihan älyttömän :kieh: !!!!!!!!!

mutta nyt taas nopeesti vilkastuna aika moni onkin jo ultrassa käyny, ja hyviä uutisia on ollut..

CotHaille tais käydä vaan tosi huono tuuri neuvolantädin suhteen.. :/

nimiä ei olla taas hetkeen mietitty, siihen lappuun laitettiin jotkut ja en oikeesti ees muista mitkä siihen laitettiin.. tytölle ois kuitenkin nyt mielessä kivempi nimi.. mut meillä rakenneultra on vasta 20.3 eli siihen on aikaa et jos sit sais sukupuolen tietoon niin vois miettiä ihan uudella innolla niitä nimiä..

vauva potkii ihan jo kunnon potkkuja.. ja mietinkin et jos nyt jo tuntuu näin hyvin.. (ei siis satu, mutta ei se kaukana ole!) niin mitä se on parin kuukauden päästä.. :eek:

niin ja Jenmo85 haluaisitko vaihtaa mun nimen oikein, eli se on tina84... se on siinä 22.7 kohdassa.. muuten mun tiedot olikin ihan oikein.. :)

ja hyvä hiihtäjät!!!! :flower: (sain vasta eilen tietää et nyt on jotkut maailmanmestaruus kisat.. ) :ashamed: siis miten niin ei oo urheilu oikein innostanut!! mut hyvä hiihtäjät!!! *parempi myöhään...* vai miten se menee...

t: Tina ja pikkuinen 19+4
 
mukula20
Heippa teille!

Minäpäs oon ihan uusi täällä. Innostuin kirjottamaan, ku lueskelin noita teidän juttuja ja oli aika paljon Oulusta poppoota :)
Minäkin täältä olen ja Mylliksen neuvolaa käytän.
Ekaa lasta odotan ja laskettu on 24.7.
Vielä ei olla rakenneultrassa käyty, se on vasta ensi keskiviikkona.
Joskin tiiän että poika siellä potskiskellee :)

Pitääkö mun kirjottaa jonnekki esittely juttuun nyt erikseen vielä?

t: mukula & poika 19+2
 
Tervetuloa uudet mukaan!

Oma(.)

Tänään oli neuvola... Painoa tullut melkein kilo per viikko tahdilla... Neuvolan täti vähän huomautti, mutta ei sen enempää.. Mei kovasti yritin olla vakuuttava että en ole ite viel huolissani...

Hb 148... EI siis tarvi rautaa popsia.. kyseli mitä mahan syödä kun noin korkealla pysyy... Sanoin vaan että ihan tavallista.. Unohdin tietysi mainita rusinat joita syön että saan mahan toimimaan....

Syke oli Herneellä 130 luokkaa.. Kovasti oli menossa ja huiskeessa....

Tässä tärkeimmät nyt sohvalle... Väsy on kova....

Tä&Herne 21+3
 
Ai niin kohdun korkeus 20cm...

Kyselin noista liitos ja kasvu kivuista... On mulla aikasta mehevät..s anoi että jos tuntuu että pahenee niin sotito sinne ja hää laittaa saikkua.. Ei sais hirveesti nostella ja ärsyttää tuolla tavoin....

Ens kerralla on lääkärin tarkastus ja saan kelan paprut
 
Mä täällä kärsin niistä liitoskivuista. En edes koiraa pystynyt viemään lenkille, kun kävi niin kipeesti. :'(

Vilperille on tullu hikka. Masu on hyvän näkönen kun se tasasen välein nytkähtelee. :D Pistää naurattaa. :LOL:

Mä oon vissiin yksin menossa Oysiin, kun tuo LA on 17.7. Jos se vaikka päättäs, että hää ei yksiöstään lähe, vasta kun 22.7. :D Noh, tulee sitten, kun on valmis.

Viipi&Vilperi 20+2
 
jenmo
Moi kaikki! Tervetuloa uudet, kiva et teitäkin vielä löytyy! Mä olin tytön kans koko päivän liikenteessä, kun mies rukkas meiän autoa kuntoon...
Nyt on homma semmonen, et en ehdi vastailla teille, vaan päivittelen nopsaan noi pyydetyt jutut vaan. Ja jos tulee virheitä, niin kertokaa niin hoksaan muuttaa oikein tietonne! :wave:

Sit vielä..Jos tiiätte tai hoksaatte jonkun, joka on vaihtanut pinoa niin kertokaa. Muutaman nimen tiputin listalta pois km:n takia, mut voi olla et siellä vielä on nikkejä ketkä ei enää meidän pinoon kuulu.

Hyvää yötä kaikille!!!

Jenmo&Huli-Poju 19+4

P.S: Ei mullekaan sanottu vaavin mitoista rakenneultrassa mitään. Ainoot neuvolakorttiin merkityt oli lakimitta ja reisiluun pituus..Pikkusen kokoa en siis tarkemmin tiedä. Paitsi et päivystykses sillon aiemmin sano täti, et poju ois ollu n.20cm pitkä :heart: Eli nyt jonkin verran pitempi.
 
Mä aika paljon kjäyn lukemassa täällä teidän kuulumisia ja välillä itekin jotain kirjottelen, mutta nyt varsinkin on ihan pakko päästä kertomaan uusimmat kuulumiset!! =) toista siis odottelen ja ollut ihan ns. sata varma äidin vaistolla että tyttö tulee pojan kaveriksi...mutta tänään rakenne ultrassa lekuri tarkisti kahteen kertaan ettäkyllä siellä haaruksissa roikkuuihan elkeesti jotain :D eli siis saadaankin toinen poika =) vaikka tietty se ei ihan kirkossa kuulutettua ole mutta samallalailla oli ekankin kanssa ja paikkaansa piti...muutenkin kaikki ok ja seurantakäynnille vielä viikolla 34koska eka oli niin pikkiriikkinen...mutta oikein ihanaa odotusta teille kaikille ja toivottavasti menee hyvin loppun asti!!!T:mami ja viikot 22+3
 
Huomenet! Eihän siitä tentistä tullut yhtään mitään... naurattaa ihan kun tuntuu ettei oikeesti aivot toimi..:) No, saa sen tehtyä uudestaan myöhemmin. Kävin vilkasee kysymykset ja jätin tyhjät paperit kun tuntu niin tuskaselta ruveta kirjottaa. Nyt ainakin tiedän sitten minkä tyylisiä kysymyksiä siinä on niin osaa keskittyy lukemisessa oikeisiin asioihin. Mutta se siitä...

Tervetuloa munkin puolesta uusille!! Mukavaa tosiaan että uusiakin tulee vielä mukaan :)

Nimistä oli puhetta.. Meillä on etunimet tytölle ja pojalle ollut valmiina jo ennen raskautta. Tuli kuumeillessa keksittyä. Toiseksi nimeksi ainakin tytölle olisi tulossa mun toinen nimi, on suvussa kiertävä nimi joka on ollut tapana antaa vanhimmalle tytölle.On jo monen sukupolven ajan kulkenut. Eipä oo tietysti pakko niin tehä, mutta ehkä jatketaan perinnettä :) Tosin se nimi ei kyllä suoraan käy siihen meidän keksimään etunimeen, joten varmaan pitäis siihen väliin kolmas nimi sitten keksiä. Pojalle ei oo toista nimeä vielä mietitty. Ja eihän sitä tosiaan edes tiedä että käykö nää meidän keksimät nimet sitten yhtään vauvalle. Pitäähän se eka nähdä että minkä näköinen sieltä tulee :)

Se ois siivouspäivä :( Ei jaksais mutta on kai se ruvettava kun huomenna on tulossa vieraita.

Ai nii.. siitä kun oon päättänyt olla herkkukiellossa...noooo, eilen piti tehä pellillinen mokkapaloja ja niitä uppos sitten useempi pala :ashamed: Et se siitä taas sitten...

Lotta ja iita 20+2 (miehen keksimä uus nimi masukille..;) onkohan mieskin jo sillä kannalla että tyttö se on)
 
Lotta84, myös meillä lapselle tulee todnäk suvussa kulkenut toinen nimi, Johanna tytölle ja Johannes pojalle. Mitään ei kyllä vielä ole päätetty ja taitaa käydä vanhanaikaisesti niin että nimi varmistuu vasta kun ristiäisvieraat on jo saapuneet =)

Lueskelen silloin tällöin kuulumisianne, mutta en aina ehdi kaikkia kun tää on aivan tajuttoman vilkas ketju! Itselle nyt ei kuulu mitään uutta, paitsi nyt on taas aamuisin ollut vähän hankala syödä. Toivon ettei se pahoinvointi tule takaisin, kun se nyt on jo kuukauden pysynyt poissa.

Jenmo, mun laskettu aika on siis 14.7. Se muuttui ekassa ultrassa, en ehkä ole sitä kertonutkaan täällä...Synnytyssairaala tulee olemaan TAYS.

Hyvää viikonloppua! =)
 
Perjantaihuomenet kaikille!

Kyllä menee aika nopeesti - ollaan jo maaliskuulla ja tämäkin viikko alkaa olla pulkassa! Esimies laski eilen, että vähän reilun kolme kuukautta enää äitiyslomaan. Minä ihan häkellyin, kun kuvittelin, että aikaa on vielä vaikka kuinka...

Kerron nyt sen verran, että aloitan äitiysloman 13.6. eli 30 päivää ennen. En pidä mitään kesälomia - säästän ne sinne toiseen päähän äitiyslomaa, niin saadaan papun kanssa olla kotona vähän pidempään. En aio jäädä ainakaan näillä näkymin hoitovapaalle vaan palaan työhön heti äitiysloman ja vuosilomien jälkeen. Mies pitää sitten vielä sen isyyskuukauden siihen mun vapaiden päälle.

Eli nuorena joutuu tulokas hoitoon, mutta onneksi hoitoaikakin on vain tunti päivässä kolmesti viikossa... Ollaan puolison kanssa äärimmäisen harvoin yhtä aikaa kotosalla...

Laskin, että turha tuhlata lomia nyt raskausaikana, kun jos ei enää huvita töissä käydä (tai ei jaksa), niin voi sitten hakea sairauslomaa. Älkää kertoko pomolle... :saint:

Mistäs täällä onkaan puhuttu...

Nimistä sen verran, että vaikka niitä on nyt kohta kolme kuukautta jankattu, niin ei olla päästy yhtään eteenpäin. Ainoa asia, mistä ollaan tähän mennessä oltu yhtä mieltä on se, että Jade on tosi kaunis nimi, mutta että meidän sukunimen kanssa se kuulostaa äärimmäisen typerältä. Ei olla palautettu edes esitietolomaketta vielä, kun unohtui viimeksi kotiin. Tiistaina sitten mukaan, kun ultraan mennään. Ehkä siihen mennessä keksitään jotain...Eikä paljoa auta se, että isosiskot haluaa olla tietysti valinnassa mukana... :headwall:

Pitäis varmaan tehdä vähän töitäkin välillä. Tosin kirjoittelen ihan hyvällä omallatunnolla, kun olen kuitenkin lopettanut tupakkatauot... =)

Jos nyt sitten kuitenkin aloittaisi... Palaan sitten kun tulee jotain taas mieleen.

anika ja papu 20+1 (voiton puolella)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 21:47 CotHai harmaana kirjoitti:
Jenmo mul on toi laskettu 14.7. jos jaksat vaivutua muuttamaan sen :whistle:

Olipas sitten neuvola taas tänään aamulla. Jotenkin jäi pskan maku suuhun.. oli joku toinen täti, kuin mitä tähän asti on ollut. Se kyseli vaan miehen ja mun menneisyyksistä, varsinkin mun äidistä ja broidista se oli kiinnostunut kuulemaan. Ja mä kun en niistä mielelläni jutustele \|O
Ja sitten kun tiedän, ettei tuo mieskään halua höpötellä kovin lapsuudestaan, niin eiköhän se yrittänyt mieheltä kysellä sen lapsuuden traumoista.
Niinku jestas, monta kertaa pääsin sanomaan, et eihän tää nyt liity tähän mitenkään et voitasko nyt vaikka kuunnella sydänääniä tai jotain. Ja nekin kun lopuksi kuunneltiin, niin tämä ei edes vaivautunut.. ensin se etsi ja etsi ja mahassa tuntui vaan kauhea pakoilu niin täti vaan kysyy, et ootko IHAN VARMA et oot tänään tuntenu liikkeitä.. joo-o, siinä koko ajan. Ja sit ku se sai meidän jäpikän kiinni, niin samantien sammui vekotin eikä jääty kuuntelee.

Toinen asia mikä laittoi kiehuttamaan, kun paino ennen raskautta oli hurjat 48kg.. oon pieni ja hoikka ja mulla on hoikat geenit. Niin ei kun tädin mielestä oon joku anoreetikko, kunhan vaan en voi myöntää sitä \|O
Just just, varmaan joku bulimiakin sitten samalla. Sit kun paino on nyt noussut vähään reiluun 54kg niin johan lähti kyselyt, et syönkö mä edes kunnolla ja et raskausaikana ei saa cottis hyvä laihduttaa..! Argh, joo en laihduta en ja syön ihan surutta niin paljon ku napa jaksaa vetää.. ei se täti vaan tainnut uskoa sitä. Voi että laittoi kiehuttamaan!

Ja sitten sen kaiken huippu.. kun minähän en ole väleissä äitini enkä isoveljeni kanssa, koska heillä on molemmilla pahat päihderiippuvuudet, vuosikausia kestäneet ja minen ole niitä nähnyt kumpaakaan 2-3vuoteen, niin johan alkoi täti katsomaan mua "sillä silmällä" että oletko nyt tyttö-hyvä ihan varma, ettei sullakin ole jotain päihdeongelmaa. Mä en oikeesti enää halunnu jäädä sinne.. kyllä se hiljeni, kun totesin et eikö perheeseen riitä 2 päihdeongelmaista, pakkoko mun ois ollut siihen aikoinani alkaa kun pidin huolta pienemmistä sisaruksistani, ruuat valmiiksi siihen, kun isä tuli töistä kotiin ja koko talosta!!
Eihän mulla olisi edes ollut aikaa alkaa vetää päätäni sekasin \|O \|O

Oli sitten suoraan tämä päivä pilalla, pahinta oli et täti totes lopuksi et hän varaa seuraavankin ajan itselleen.. mitähän se sitten keksii?
Kohdunpohja oli mulla sitten 18cm ja siitäkin piti alkaa ruikuttaa, et nyt mennään aika ylärajoilla.. siinä sitten jo aika hyvin vihastuneena kysäisin, et minäkö sitä kohtua venyttelen ihan tahallani?? \|O
Myöhemmin perheellinen ystäväni totesi, että ei se ole niin vakavaa ja sen on parempi olla lähellä ylä- kuin alakäyrää.

Kaikkein viimeisin asia, mitä täti sanoi kun olin jo ovea avaamassa, oli siitä ultrassa selvinneestä istukasta. Että JOS se alkaa vuotamaan verta, niin muistapas sitten mennä lääkäriin asian takia.
Siis ei, enhän minä.. varmaan unohtaisin :headwall: Kiva vaan, ku kukaan muu ei mulle oo mistään mahd. verenvuodoista sanonut mitään..
paitsi sitten tämä v-pää neuvolan täti. Oi mikä ihana päivä :kieh:
justiinsa itse kävin neuvolassa ja multa otettiin se kohdunkorkeus... oli 17cm ja neuvolantäti sanoi että: kohdun korkeuden mitta voi vaihdella sen mukaan että millä kohdalla pikkuinen on! eli sinullakin on voinut olla lähellä mahan pintaa jolloin mitasta on tullut suurempi!
Neuvolassa kerroin aikaisemmin saamastani kohtelusta päivystyksen puolella! Oli todella järkyytynyt!! Aikoi sanoa asiasta eteenpäin, tuollainen käytös ei sovi ja raskaana olevalle ei kuulu HOITAJAN näin sanoa! Kaiken lisäksi jos kyseessä olisi ollut keskenmeno näillä viikoilla niin verentulo olisi voinut olla niin hurja että siinä olisi käynyt minulle huonosti yksin ollessa! Jos on epäily keskenmenosta näillä viikoilla niin lääkärin luo välittömästi!!
 
jenmo
Miuku laitoin sulle synnärin listaan, mut olikos sulla eka lapsi kyseessä? Senkin voisin sit laittaa kun saan varmistuksen =)

Anika Meidän esikoistyttö on Jade ja ihan suomalaiset sukunimet meilläkin on..Aluksi mietitytti, et kuinkahan nimi sopii miehen sukunimeen (mulla eri sukunimi, ei olla naimisissa), mut hyvin se alkoi äkkiä sopimaan kun hetken makusteli nimeä suussaan :D Niin ja musta kans Jade on (yllättäin) todella kaunis nimi! :heart: Sitä paitsi mistä sitä tietää minkä sukunimen meidänkään Jade joskus aikuisena saa, jos haluaa mahdollisesti naimisiin mennessään miehen sukunimen? En mä mitenkään pitkälle oo miettiny :whistle:

Mut nyt kun on ollut nimistä puhetta, niin keksikääs Jaden pikkuveljelle nimi!
Mulla on pari nimeä mielessä, yks ehkäpä isopapalta, mut niitä en vielä paljasta. Mut laitellaas kaikki kivoja nimiä tänne! Semmosia ettei haittaa vaik joku niitä käyttäisin jatkossa ;)
Musta yks ihana tytölle ois Jadelia. Sitäkin mietittiin meiän Jadelle aikanaan...Ja ois ollut muuten ihan eka Suomessa, myöhemmin vasta tuli väestörekisteriin yksi Jadelia!

Nyt painelen suihkuun erittäin vilkkaan Huli-Pojuni kanssa...Valvotti pentele mua viime yönä kahdesta eteenpäin (en ehtinyt sitä ennen nukahtaa ollenkaan) ja siks meinaanki olla nyt tooosi väsy. Mut jospa sitä suihkussa heräilis.

Jenmo&H-P 19+5 (puoliväli lähestyy!!!!) :D
 
Keroin tänään töissä sitten, että kesäkuun ekoina päivinä jään äitiyslomalle, jos kaikki menee hyvin. No, kului vajaa puoli tuntia, kun esimies tuli kertomaan, että hän soitti työkkäriin jo kertoi, millaista ihmistä haetaan :eek: Tuli kiva olo itselle, kun välillä tuntuu etten edes tajua olevani raskaana saatikka kaikki sujuisi niin hyvin, että jään edes äitiyslomalle :( Ja nyt jo haetaan jotain tilalle...
 
nimistä.. Meillä on pojalle kaksinkin kappalein hyvin varteenotettavia nimiehdotuksia. Ja muut nimet otetaankin varmaan suvusta. Mutta tytön nimestä ei vaan päästä yhteisymmärrykseen. Argh!! Mä tykkäisin "vanhoista" nimistä, kuten Helmi tai Lilja. Aada on tosi kaunis. Tai Sofia. Mikään ei miehelle kelpaa.. Ainut nimi mikä ois käynyt molemmille on jo käytössä sukulaistytöllä. Jotenkin on kyllä semmonen ihmeellinen poikafiilis tästä mahatyypistä(ei siis mitään faktaa) enkä siks oo järjettömästi uhrannut aikaakaan tytön nimen keksimiselle. Laittakaa ihmeessä nimiehdotuksia!! Jos hennotte kertoa.. :D
 
apina
Nyt taudit löysi meillekin. Itse olin mahataudissa, vaikka ajattelin kyllä josko olis ollu norovirus (vai lähteekö se itellään pois..?) oli meinaan sen verran rankempi tauti.. :x
No eilen illalla mittasin pojalta yli 39 kuumetta. Ja on nytkin vähän lämpöä. Mulla on hirveen kipeitä kouristuksia tai supistuksia.


Tänään naureskelin kun maha hyppi hirveetä tahtia jonku 10 min. Ei esikoisesta näkyny noin selvästi liikkeet vielä näillä viikoilla. Tai en oo varma.

Vielä pitäis reilu viikko odotella niin olis toi ultra.

Ei täältä muuta tällä kertaa :wave:

Ai niin,kyllähän mulla eilen tuli taas vuosi lisää :whistle:

apina18+5<br><br>
 
heips!!!!
munkin tietoja vois sen verran päivittää että la 27.7 ja eka lapsi ja synnäri las.
Nimistä puhutaan paljon, just eyks ilta juteltiin moisesta aiheesta miehen kanssa ja meillä aika valmiina nimet tytölle ja pojalle,ainakin mun mielestä....toki voi mieli viel muuttua.
maanantaina ois meillä rakenneultra ja kyllä jänskättää...
-minttu + kirppu 19+0-
 
Hei taas pitkästä aikaa :)

Ultrassa kaikki oli hyvin, pikkuinen ei kylläkään yhtään tykännyt ultraamisesta, aloitti sellaisen menon ja mellastuksen :LOL:

Reisiluu oli 31 mm, pään kokoa en nyt muista, mutta pää oli hieman pienempi kuin mitä keskiarvo. Isänsä on pienipäinen ja äiti kiittää synnytyksen hetkellä jos lapsi tulee isäänsä :LOL:

Ei saatu tietää sukupuolta, yritti kovasti katsoa, mutta pikkuinen pisti värkit miun navan taakse piiloon. Peppu ja jalat näkyivät, mutta värkkien tilalla vilkkui iloisesti miun napa...

Eipä sillä, säilyypähän enemmän jännitettävää h-hetkellä.

Nyt on mentävä, esikko käy kierroksilla ja aika lähteä ulkoilemaan...

jossu + pirpana 20+3
 

Yhteistyössä