Voi hyvänen aika ,kun aamulla säikäytti!Kahvia siemailin keittiönpöydän ääressä niin rupes koskee oikeelle alamahaan aivan törkeen kovasti.Poltti ja koski yhtäaikaa!Mie ulvoin kivusta ja itkukin piäs.Kotona ei miun lisäx ollu ku koiruliini joka tuli ihmeissään kahtoo et mikä hätänä.Poika ol justiin lähteny kouluun.Vaavi vielä jylttäs tosi kovaa samaanaikaan mahassa!Tätä kesti semmonen kymmenisen minuuttia!Ei koskaan aiemmin oo tällätavalla koskenu muuten kuin poikaa synnyttäessä sairaalassa avautumisvaiheessa!Minuu ei supistanu silleen et maha ois kovettunu samalla aikaa kivun kanssa.Pähkäilin et oisko tuo nivusen yms.lihasten venymisestä johtunut jonkinlainen kramppi.Säikähin kovcasti ja tunsin kyllä sillä hetkellä olon tosi yksinäiseksi
.
Onnex se helepotti ni otin koiran ja laahustin vanhempien luo loppupäiväx(onnex matkaa vaan 250 metriä) jos jotain sattuu ni en oo ainakaan yksin...Ei oo kyllä muuten tänään koskenu enää mut vaavi on jyltänny sitäki enemmän ja mie oon kirjaimellisesti vaan maannu.
Kultatiuku:Ihan kotosalla eilen olin.En ollu prismassa.Tarkoitus ois kyllä perjantaina käydä sekä prismassa ja siinä vieressä olevassa Lastentarvikeliikkeessä(vaimikäsenytoli) shoppailemassa.Pitäs varmaan se turvaistuin/kaukalo käydä ostamassa ennenkuin vauva syntyy...Ja syyhyttäs niin maanperusteellisesti kesäkukkien osto vaikka justiin saatiin mullat ja nurmikonsiemenet laitettua.No eipähän se estä ostamasta amppeleihin ja "parvekelaatikkoihin" kukkia.Kukkapenkin kerkiin varmaan laitella sit myöhemmin.Isäntä maksaa
.Viime vuonna kävin hirmu kasan tokmannin kesäpihalta ostaa edullisesti rehut(niinku ukko hienosti nimittää).Jos kävis kattoo perjantaina mitä niillä ois tarjota!
Äitee ja senjuska:Koittakeehan kestää vielä vähän aikaa kasassa!Miulla on kans nyt muutamana päivänä tullu semmosta "sitkeetä" kirkasta vuotoa!?Valkovuoto oon ollu kyllä yleensä paljon juoksevampaa,vetisempää.En muista sitten yhtään esikon ajoista mitään joten ei pysty kyllä vertaamaankaan...
Ievaliina ja pikkumies 34+6