Monesti oon yrittäny tään päivän aikana piästä tänne kirjoittamaan mut jostain syystä sivusto on taas tökkiny :headwall: ,rupes jo tökkii ihteenikin.
aik:Ilmeisesti ruhjoudun sulavasti maksimekkoon,sais vaan aikaseksi vähän helmaa lyhennettyä niin en sotkeennu helmoihin
.Nilkkaketjuista pidän tosi paljon(ja omistan monta) vaan taijan tosiaanki laittaa kaulaketjun mieluummin,ei maha mahtuu näihin pökkelöihin muut.
Kynslakan suapi ukko suhrata jalakoihin josta tulikin mieleen semmoista jotta:muistelen jostain lukeneeni ettei mielellään raskauden loppuvaiheessa sais enää sormen-ja varpaankynsiä lakata.Seuraavat synnytyksessä kuulemma verenkierron häiriöitä tms. varpaankynsistä.En todellakaan muista mistä luin tään.Ite tykkään tosi paljon lakata etenkin varpaankynsiä kesäisin,kun ei tarvii sukkia survoo enää.Mielikin kummasti piristyy ,kun on nätit varpaankynnet =) niin ja tietysti sormetkin!
Paveli:Hui mikä synnytys!Mie oon aina kuvitellu et vaan uudelleensynnyttäjät kokeilee perätilavauvaa synnyttää alakautta.Tai ylipäätään heille sitä ehdotetaan.No,oppia ikä kaikki.(siis miule)
Kultatiuku:No on siullekkin juhlia tiedossa! :flower:
Miekin kävin perjantaina Prismassa ,ei vaan ollu enää miule kokoja muovilonttosissa joten käytiin vielä Wihosella ja sieltä sain halavalla 3.99e itelle,äitille ja isälle myös lonttoset.
Hyvä ettei koko suku (miun miestä lukuunottamatta) kule pitkin kyliä lonttoset jalassa!
Mie oon kanssa huomannu et stressaannun alituisesta stressistä :/ .
Kärpäsestäkin tulee nopeesti härkänen miun piäkopan sisällä.Siis ihan mitättömätkin asiat saan paisuteltua mahottomiin mittasuhteisiin ja sitten rupeen rähjäämään ,kunnes jo ihteekin rupee oma käytös hävettää...
Ukolle oon sanonu et laskee vaikka kymmeneen jos mie rupeen hyvin piätäni aukomaan,ettei lähe mukaan siihen,yksin ku on hankalampi riiellä.Äkkiä nuo puuskat menee kyllä onneksi ohi!On vaan melekosta vuoristorataa tää tylsä kotielämä,ei kyllä uskois.
Huomenna on viimeinen työttömyys-päivä,ylihuomenna alkaa äitiysloma!
Huomenna ois myös aamulla neuvola 10 aikaan,oli jo neuvolantätikin parantunut
.
Unistali ollut puhetta.Mie nään ihan hirveen paljon ja hyvin,hyvin levottomia unia.Viime viikolla näin unta et isosiskon mies oli kuollut autokolarissa ja miun koko päivä meni pilalle!Se uni oli niin todentuntuinen ja ahistava et ku heräsin ni en voinu enää rueta nukkumaan.Ja koko päivän vaan mietin sitä unta!Hyi karmeeta!
Miks ei vois nähä semmosia 2 viikon havajinmatka täyshoidolla-unia,ne ois paljon miellyttävämpiä!
Joku kyseli mihin Neleka on hävinny.No samaa oon mieki ihmetelly.Kuhan vaan ei mitään kurjaa ois sattunu.Toivottavasti.
Ja taas mie "maalaan piruja"seinälle!Eihän tästä mitään tuu!
Lähen nyt laittaa pyykit kuivumaan ni saan jotain järkevääkin aikaan tänään.Alkaa nää miun jutut taas mennä liian pitkälle...
Ievaliina ja pikkumies 34+4