HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Heipparallaa!

Meillä pääsiäinen on sujunut hyvin arkisissa merkeissä lasten kanssa puistoillen ja kotona touhuten. Tänään kyllä käväsin aamusta vähän hommissa, vaikka työelämässä en olekkaan. Oli mukavaa pitkästä aikaa, vaikka alaselän sainkin kipeäksi :|

Mahassa kaikki hyvin. Kovasti potkii ja möyryää. Eilen vauva oli rauhallinen koko päivän, eikä juurikaan ilmoitellut itsestään, mutta illalla pizzan jälkeen havahtui ja aloitti kamalan iltajumpan.. Mieskin sai tuntea kunnon sarjatulitusta potkujen merkeissä :D

Mukavaa pääsiäisen jatkoa kaikille ja muistakaahan myös masuvauvojenne suklaamunilla!

Popo 25+0 :heart:
 
Tiipero
Mukavaa pääsiäistä!

Nyt mun pitäis jo vähän rajoittaa tätä suklaamunien syöntiä! Mutku vauva haluu, niin minkäs teet... :) Antaa toisen nauttia munista ensimmäisenä pääsiäisenään, kun seuraavana niitä ei sitten tarjoillakaan...

Otin eilen mukaani vanhemmilta lastenlaulukirjani ja aloin verestämään muistia. Ompa ihania lasten lauluja. Luin että näillä viikoilla vauva voisi oppia jo tunnistamaan usein toistuvan laulun. Aattelin alkaa hoilottamaan jotakin tuutulaulua aina iltaisin. Valinnan vaikeus vain on suuri.. onko teillä jotain suosikki tuutulaulua tai muuta rauhallista iltalauluksi sopivaa?? Lapin äidin kehtolaulu on aika kiva, mutku ollaan ihan toisessa päässä Suomea, vaikka eipä sillä väliä...

Hyviä vointeja!
- Tiipero 23+2
 
Mukavaa pääsiäistä kaikille, muistakaa herkutella suklaata =)

On niin kaunis aurinkoinen ilma että nyt on lähdettävä ulos siitä nauttimaan.

koskas teillä on seuraavan kerran ultra?
meillä olisi tuossa reilun 3 viikon päästä, mukava taas päästä katsomaan masuasukkia.

Pääsiäisterveisin
- kanelinen 24+3
 
Hyvää pääsiäistä heinämammoille ja masuasukeille!

Tulin just ulkoa pojan kans ja laitoin sen päikkäreille.. Ja mieskin nukkuu ku tullut aamulla 9 töistä. Niin nyt on sit hetki aikaa istahtaa koneen ääreen :)

Galluppiin: Tapasimme mieheni kanssa niinkin romanttisessa paikassa kuin Hesburgerissa syksyllä 2004. :D Keväällä 2005 mentiin kihloihin ja Helmikuussa 2006 oli häät. Melko nopeeta toimintaa, mut tuntuu alusta asti niin oikeelta. :heart:

Kanelinen: Meillä ei oo enään ultraa, jos ei tapahdu jotain erikoista masussa et pitäis ultrata. Eli vielä pitäis reilu 15vk jaksaa odottaa et nään vauvan seuraavan kerran :)

Täälläkin pääsiäinen menee kotona ollessa ja pihalla pojan kans leikkiessä. Mies oli viime yön töissä ja ens yöksi menee taas. Mut sit oiskin 5pv vapaata niin eiköhän siinä sit keksitä jotain kivaa tekemistä vaikkei kauemmas kotoa lähdetäkkään..
Vauva potkii kovasti ja välillä melko kipeestikin. Varsinkin jos potkut on suunnattu alas niin pitää oikeen keskittyä et ei lirahtais housuun ja vielä lisäksi käy niin kipeetä :eek:

NiiVe ja pikkuinen 24+5
 
Hip hei kaikille!!
Pääsiäisruokaa nyt syöty jo NIIN paljo, että alkaa vaikuttamaan jo kestoähkyltä :LOL: Miten sitä ihminen voikin olla niin perso ruoan perään, että vaikka vatsa jo ilmoittaa ettei enää mahdu, niin käsi vaan työntää suuhun lisää... :p
Galluppia oli siitä miten ollaan tavattu jne...No itse olin yläasteella ja mies lukiossa. Siinä sitten kolmisen vuotta vaan pyörittiin samoissa piireissä ihan kavereina, mutta sitten se rakkaus roihahti ja sitä on nyt kestänyt elokuussa 15v.!! Naimisissa ei olla, tosin siitäkin miljoona kertaa puhuttu, että kyllä pitäis, mut aina se on vaan jäänny erittäin hyväx suunnitelmax. Kummatkin haluis ihan kunnon kirkkohäät ja juhlat, mut jotenki tuntuu ettei sellaseen järjestämiseen ikinä muka ole aikaa...eli maistraattiko on se meidän "pelastus" ?? :whistle: Eli ei voi kyllä sanoa, että tässä kovinkaan nopeita ollaan oltu siirroissamme, kuten täällä muutamat on pienessä ajassa saannu kihlat ja häät ja lapsetkin aikaiseksi. =)
Seuraavaa ultraa joku kyseli, no meillä on erikseen sovittu ultra viikolle 29+, kun meillä se istukka "ongelma" oli...ihan kiva päästä taas kurkkaamaan miten masussa pyyhkii.
Nyt sohvalle hulimaan ja sulattelemaan ruokaa...lenssuki iski ensimmäistä kertaa, ja näyttää olevan aika ärtsy...nenä ihan tukossa ja väsyttä mahtavasti.
Mutta voikaa hyvin kaikki!!

Piparminttu ja neiti X 26+0
 
Heipsan pitkästä aikaa!

Vastaanpa muutamaan galluppiin:
Meille tulee miehen kanssa toukokuussa 8 vuotta ensitapaamisesta, joka vähemmän romanttisesti tapahtui opiskelupaikkakuntani baarissa. Naimisiin mentiin viime elokuussa ja vauvat saivat melkein alkunsa häämatkalla.

Seuraava ultra on meillä jo kahden viikon päästä. Torstaina olimme ultrassa ja siellä todettiin vauvoilla painoeroa, joten seuraava kontrolli on jo kahden viikon päästä. Jos painoero jatkuu, niin sitten varmasti ultrataan kahden viikon välein loppuun asti.

Painoa on tullut ihan tuhottomasti. Edellisessä neuvolassa 6.3. paino oli 62,1 kg ja nyt kun kävin tänään vaa'alla niin painoa oli jo 64 kg, eli painoa on tullut raskauden aikana jo 10 kg. En ole ikinä painanut näin paljon ja olo tuntuu todella raskaalta. Kaikki on kuitenkin tullut mahaan ja rintoihin. Nyt näytän tosi hassulta kun jalat ovat tikut ja maha on pallo. :LOL:

Ihanaa kun liikkeet näkyvät jo mahan päälle. Kun odottelin ultraa odotushuoneessa, niin paita vaan hytkyi kun vauvat möyrysivät mahassa. Välillä kyllä olen huokaissut miehelle, että lopettaisivat tuon jatkuvan jumputtamisen. Kun kaksi potkii ja nyrkkeilee, niin maha on täynnä liikettä. Mutta ihanaa, että ovat aktiivisia. Jos on päivänkin hiljaisempaa, niin heti on huoli päällä. Ja eihän sitä liikkumista koko ajan tapahdu. Aika selvä rytmi on jo vauvoilla.

Hauskaa pääsiäisenjatkoa!

SatuKa ja tuplat 24+4


 
Moikka ja hyvää pääsiäistä kaikille :wave:

Galluppiin vastausta: Yhessä ollaan oltu maaliskuusta 2001 elikkäs 7 vuotta. Sitä ennen tunnettiin noin puol vuotta, tavattiin niin "nolosti" että ihastuin kaverin poikakaveriin. Onneksi heän suhde ei ollut mitenkään vakava ja kaikki asiat sit saatiin siististi hoidettua ilman riitoja ja säätöjä :). Kihloihin mentiin joulukuussa 2004, Naimisiin lokakuussa 2006, esikoinen synty toukokuussa 2007. Eli ihan meille "sopivaa" tahtia ollaan edetty :)

Vaunut me hommattiin esikolle silloin lastentarvikkeesta emmaljunga smart duot värillä red race ja olen tosissani tykänny niistä. Nyt oon suunnitellu sit kaksosten rattaiden ostoa kun ikäeroksi tosiaan on tulossa 1v 2kk, mut en aijo kiirehti niitä ostamaan ennen kesää.

Äitiyspakkausta en aijo nyt ottaa kun mielummin säästän ne rahat niihin vaunuihin. Esikolle otin pakkauksen ja siitä on tarvittavat varusteet tallessa ja saan siskolta tämän vuoden pakkauksen kumminkin niin uudelle ei sitten ole käyttöä.

Omassa navassa on huolestuttavan paljon supistuksia. Jotenkin viime päivinä on ollu supistuksia todella useesti. Ei ne kipeitä ole mut just sellasia et ne häiritsevästi huomaa. Onneksi on tiistaina neuvola niin voi kysellä ja tarkistaa asiaa... neuvola lääkäri on kyllä vasta kuukauden päästä.
Seuraavaa ultra aikaa en tiedä vielää. Jossain vaiheessa mulla tulee kokotarkistus ultra ton sokeriseurannan vuoksi. Kaippa ne ilmottelee siitä sit jossain vaiheessa et koska se sitten on.

Mulla ei tainnu olla muita juttuja mitä olin ajatellut kommentoivani, joten taidan lähtee saunaan ja nukkumaan kun kellokin näyttää jo miljoonaa... Oikein hyviä vointeja kaikille :wave:

Kojo ja möykkis 24+3
 
hereillä jo. Ulpukka aloitti bileet klo 5 jälkeen. Kahvia litkin ja tapan aikaa. Käsitöitä teen sormet kipeinä. Aloitin tekemään virkkaamalla vauvan peitettä ja kohta pientä paitaa. Ostin räyhäkkään oranssit langat. Meidän jätkä tulee erottumaan joukosta ...

täällä myös kaivettu tulevalta mummilta esiin lastenlaulukirja, jota olen pienenä selannut. Suosikiksi nyt noussut peikkoäidin kehtolaulu. Sitä hyräilen ja laulan jatkuvasti.

Minttumaaria ja Ulpukka 23+6
 
Huomenia!!Täälä myös herätty jo puoli 7 aikoihin,mut tää on meidän normi aika,et ei mitään uutta.Esikko ku on oikee aamu virkku :D

galluppiin:me tavattiin isännyksen kans kaverin bileis,siitä on nyt 3 ja puoli vuotta.Eli vuosi ku oltiin seurusteltu nii ostettiin talo ja toinen vuosi täynnä nii oli jo lapsi kuviois...nopeeta tahtia,mut niin ku muillakin,tää tuntuu oikeelta :heart: kihloihin/naimisiin meillä ei paineita oo,nyt on näin hyvä :)

seuraava ultra meillä on rv 28 ku oli sitä vuotoa tossa alkuraskaudessa,muuten ei enää ultraa olisi.Mun mielestä niin tylsä ku noita ultria ei oo enempää...olis sinne masuun kiva kurkata joskus rv 35+...

Meillä myös erittäin rauhallinen pääsiäinen.Kotona ollaan ja isännyksen äidille mennään huomenna,ihanaa pääsee valmiiseen ruokapöytään :p

Mun tekis jo niin kovasti mieli penkoa esikon vanhoja vaatteita ja kattoa mitä ihanuuksia sielä on...mut jos nyt vielä "hieman" malttais odotella... :whistle: muutenki mulle on iskeny kauhee sisustus buumi...tilasin tossa parit matot ja makkarin haluan ehdottomasti tapetoida uusiin väreihin tässä heti-kohta-pian :LOL:

mites te muut,ootteko ottanu masu kuvia?ku mun kaveri vaan ihmetteli,et mitä niillä tekee...meillä isännys on innokkaasti joka kk ottanu kuvan,mun mielestä niistä on kiva sit joskus kattoa miten se vatta kasvoi... :D

Nauttikaa masuistanne :hug:

nasuliini ja mussukka rv23(aika menee ihan liian nopsaan...)
 
Huomenta!

Täälläkin pääsiäinen mennyt rauhallisissa merkeissä. Ulkoiltu ja syöty ja katsottu elokuvia. Eilen käytiin "katselemassa" vaunuja ja nyt meillä eteisessä seisoo Emmaljungan Duo Edget. =) Eihän meidän vielä pitänyt, mutta jotenkin ihastuin niihin ja saatiin alennustakin. ;)

galluppiin Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, 5 vuotta asuttu yhdessä. Kihloissa tämän vuoden alusta. Tavattiin perinteisesti (??) baarissa.

Jemima 22 + 0
 
Hyvää pääsiäistä! En ole paljoa tänne heinäkuisiin kirjoitellut viime aikoina, mutta jos sitä parantaisi tapansa :) Enemmän on tullut tekstiä heinäkuisiin tuplamammoihin.

Täällä oli kivaa gallup siitä koska on tavattu miehen kanssa. Me ollaan tavattu 2002 joulukuussa yhteisellä työkomennuksella ulkomailla. Kihloihin mentiin vapun aikaan 2006 ja naimisiin tämän vuoden helmikuussa.

Vaunut Hankittiin Brion tuplavankkurit netistä. Niissä ei valitettavasti ole kovin paljoa valinnanvaraa varsinkaan kuosien suhteen.

HooWee ja tuplat 26+5
 
Huomenta!

Täälläkin on jo aikaisin herätty... Yleensä mies hoitaa tiskit mut tänään aamulla mulle tuli joku hirvee halu tiskata :) Oonkin sit tässä tiskaillu ja pullataikinakin tuolla kohoo liinan alla, pitäs sekin varmaan jo leipoo... Mies lähti aamulla töihin niin enhän mä enää sen jälkeen osannu nukkua...

Galluppiin me tavattiin juuri ennen joulua 2004 missäs muualla kun baarissa :) Tosin kylläkin kavereiden kautta... Kumma ettei aikasemmin oltu tavattu vaikka suht lähekkäin asuttiin ja saman ikäsiä ollaan, niin ja kumpikin tuns/ties toisen kavereita... No mutta kuitenkin sit tuli tämä ihana intti ja sen aikana me sit oltiinkin vaan kavereita, minä kyllä olin päätäpahkaa ihastunut mut tuo toinen ei vissiin niinkään :) Käytiin kävelyillä aina kun se pääs lomille ja sit loppusyksystä musta alko tuntuu et nyt taitaakin olla herralla tunteet muuttuneet... Joulukuussa 2005 alettiin sit virallisesti seurustelemaan, kesäkuussa 2006 muutettiin yhteen, kihloihin mentiin melkeenpä vuosi sitten (parin viikon päästä tulee vuos), oma asunto ostettiin tossa syksyllä, vauva tosiaan tulossa heinäkuussa ja häät olis sit parin kuukauden päästä kesäkuussa :) Nopeitahan mekin ollaan oltu, ainakin toisten mielestä, mut miks turhia odottelemaan jos tietää että on löytäny sen oikean :heart: Kiireinen kevät siis tulossa ku pitäs häitäkin tässä järjestellä :)

Seuraava ultra meillä ei enään ultria ole, joten nyt pikkunen saa kasvaa masussa ihan rauhassa :) Pääsenhän mä kuitenkin joka päivä kurkkaamaan masuun 4d dvd:n kautta :heart:

Nasuliini-84 mullakin on kauhea remontointi/sisustus into :) Kumpikin makkareista ainakin tapetoidaan uusiks ja sit himottais myös maalata toi eteinen :) Syksyllä ku muutettiin ni ei jaksettu rempata ku olohuone joten nyt olis sit hyvä aika alottaa lastenhuoneenkin laitto :)

Masukuvista aina sillon tällön tulee otettua, mutta erittäin harvoin kylläkin... Olishan se tosiaan kiva nähä et miten tuo tuosta on kasvanu :)

Nyt pitää mennä... Ihmettelin tossa että mitä ihmeen 'poksahtelua' keittiöstä kuuluu ku mun pitäs tosiaan yksin olla kotosalla, pullataikinahan se sieltä oli tullut kunnolla kiposta ulos =) Tein tuplataikinan ku aattelin tolle miehen siskolle viedä kans sit pullia kun tuskinpa se mitään jaksaa leivoskella nyt kun on pikkunenkin kotona :) ei tainu olla tarpeeks iso kippo taikinalle :)

Gataa & Hasselnut 25+1
 
Huomenta!!
Täällä kans pääsiäinen mennyt vauhdilla. Kyläilty ollaan ja ulkoultu ja vielä töissäkin on käyty!! Suklaakiintiö luulis olevan nyt ainakin pari seuraavaa viikkoa täynnä. On tullut siis muutama muna syötyä :LOL: Meidän neitikin löysi pöydältä suklaamunia heti kun äiti alkoi kotitöihin. Onneksi ei ehtinyt ihan kaikkia syömään. Kun ikää hänellä tosiaan oli se vuos ja 6kk.. Ei varmaan maha kestä vielä hirveää määrää suklaata. Koskas muuten ne kelan paprut pitää viimeistään lähettää?? Kun mulla siirtyi toi neuvola taas pari viikkoa eteenpäin, kun tätskä on saikulla ja sijainen ei ehdi kaikkia ottamaan. eli seuraava neuvola olis viikoilla 24+.
Täällä oli galluppia et kuinka on tavannut jne.. Me oltiin tiedetty toisemme jo jonkin aikaa, mut sit yhteisellä kaveri porukan risteilyllä seurustelu sai alkunsa.. Oltiin kyllä kummatkin katseltu toisiamme jo pidempään, mutta ei oltu sit saatu aikaiseksi jutteleen edes mennä. Nyt olllaan yhdessä oltu 3 vuotta ja toinen lapsi tosiaan tulossa. Eli ei täälläkään hidasteltu olla :LOL: Välillä jotkut ihmettelee meidänkin tahtia, mut mikäs siinä jos itsestä tuntuu kaikki oikealle jne.. Muiden kommenteilla ei ole juurikaan väliä. Kihloissa ei olla eikä naimisissa. Kyllä sitä vielä sit ehtii.. Ei olla niiden kanssa pidetty mitään hoppua. Mennään vähän niinkuin "väärässä" järjetyksessä. Ensin lapset ja sit kihlat ja häät. :D
sen verran omaa napaa et liikkeitä tuntuu jo hirveästi ja koko ajan ja kovaa.. Eli ilmoitetaan ainakin itsestään että täällä kyydissä ollaan. iskias on alkanut taas vähän vaivaamaan ja yökötys on palnnut :kieh: Toivottavasti on joku ohi menevä juttu.. Onko muille tullut pahaolo takaisin?? Mulla on ihan aamulla aikaisin jo hirveä olo ja sit taas alkuillasta tulee.. Ruoka ei auta vaan pahentaa asiaa.. Tarvii nieleskelä kauan ja keskittyä siihen ettei tulis pihalle.. Muuten kaikki oikein hyvin.. :heart:
Mutta nyt kattiloiden ääreen ettei ukko kuole nälkään! :D hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille!!
 
Mun piti alkaa koulutehtäviä rustaan mut yllättäen tulinki tänne... Pienet lähti mummulle ja vaarille jotta saan tehdä PowerPoint -ja excell tehtäviä rauhassa mut tässä sitä taas ollaan. Tosiaan meillä isot pojat eli mies ja esikoinen lahdessa koristurnauksessa (poika pelaa).

Kehtolauluista: mulla on kaks ehdotonta suosikkia joita laulan joka ilta pienemmille pojille, joten kuulee vauva masussa myös nää laulut. Toinen on Peikkoäidin kehtolaulu ja toinen Tuuti, tuuti tuomenmarja. En tiiä onks toi jälkimmäinen sen laulun oikea nimi mut niin se alkaa ja on Kalevalasta =) Toisaan noita lauluja oon laulanu pojille jo masuaikoina ja jatkanu syntymästä lähtien joka ilta kehtolauluna. Eivät ole ainakaa vielä valittaneet et nyt riittää :heart:

Tapaamisesta: Tavattii mieheni kanssa marraskuussa -96 ystävän kotibileissä ja seuraavan vuoden sysskyyssa syntyi esikoinen :LOL: Eli taidetaa pitää kärkeä nopeudessa... Naimisiin mentiin tosin vasta heinäkuussa -05, jolloin kolmas poikamme kastettiin. Piparminttu75 ku aprikoit et onko maistraatti teidän pelastus niin tässä yks esimerkki eli lapsen kasteen yhteydessä pappi vihkii ensin. Meillä se tuli vielä lähes kaikille täytenä yllätyksenä mut arvashan noi heti ku tultii kuvauksesta ennen tilaisuutta ja mulla valkoinen pitkä mekko sekä kukkia hiuksissa :heart: Mut ollaan oltu tyytyväisiä ja onnellisia ratkaisusta; tilaisuus oli todellä lämmin ja kaunis ja tapahtui siis kotona, uudessa (vanhassa, täyden remontin käyneessä) talossa, jonne muutettiin kahta päivää aikasemmin... Häävalssi tanssittiin ilta-auringon paisteessa, miehen siskon säestäessä viululla, uudella terassilla jossa joka toinen lauta oli yhdellä ruuvilla kiinni =)

Näin meillä, jokainen tyylillään :heart: Nyt mun on alettava tekee kouluhommia jotta ehdin edes jotain saada aikaseks. Mun pitää tosissaan valmistua kesäkuun loppuun mennessä, sit on kaikki armonaikakin käytetty. Ja minusta tulee sitteen isona BBA Tradenomi =)

Hyvää pääsiäisen jatkoa vaan kaikille ja hyvää munaista vointia!

Neleka 23+3

P.s. Anteeks lukusat kirjotusvirheet...taas...
 
RouvaSumppisuu
Huh huh tätä pääsiäistä...ihan kammottaa, kuinka paljon on tullut päivittäin herkuteltua :x . Joka paikassa on tarjolla ihania herkkuja, pashaa, rahkatorttua, suklaamunia, mämmiä...että voin ihan tunnustaa lipsuneeni oikein kunnolla mun sokerittomasta dieetistä :ashamed: . Pitääkö sitä olla näin heikko herkkuperse :headwall: . No joo, en tuosta nyt mitään suurempia tunnontuskia ota, mutta ärsyttää vaan oma lepsuilu.

Tapaamisesta miehen kanssa: Samassa lukiossa oltiin ja uutenavuotena -99 oli jotain pientä vipinää, joka jatkui siinä kevään mittaan. Mies meni armeijaan kesäkuussa, enkä ollut ihan innoissani aloittamaan vakituista seurustelua (just olin täyttänyt 18 ja menojalkaa vipatti aika paljon vielä siinä vaiheessa), mutta niin mut vaan ylipuhuttiin ja enpä ole katunut. Kihloihin mentiin Kreikassa pienellä Thassoksen saarella -03 ja nyt kesällä tosiaan on ensin tiedossa maistraattivihkiminen ja sitten kastetilaisuudessa avioliittoon siunaaminen.

Seuraava ultra mulla on rv. 28, kokoarvio. Ens tiistaina olis ollut 4D Brunolla, mutta peruin sen, kun aika useesti on päästy kurkkimaan tuota masunsisäistä elämää ja välillä ihan 4D -laitteillakin.

Remontoinnista ja sisustamisesta: mies tuolla juuri eteistä maalailee, tällaista pientä pintaremonttia ollaan taas innostuttu tekemään. Vedettiin yksi väliseinä eteisestä alas, uudet paneelit ja maalit, niin kummasti avartuu ja tulee kivemman näköiseksi. Ennen tuota turkasen lumipyryä kuopsutin jo pihaa, leikkasin sireeniaidan matalaksi ja haravoin, eikä edes supistellut, jee :D !

Jaahas, jos valmistuis taas yhteen kyläilyreissuun ja ittensä psyykkaamiseen, jotta jotenkin vois jättää noiden herkkujen mässäilyn edes vähän vähemmälle...

Sumppis ja B rv. 24+6
 
Hyvää Pääsiäistä kaikille! :flower:

Meillä on vietettykin kärsimysviikkoa ihan urakalla... Tiistaina koira puraisi tyttöä poskeen, ja tulikin aika ruma jälki.... Lääkäri tikkasi umpeen ja sanoi, että paranee varmasti hyvin!
Koira lopetettiin ja sitä itkettiin aikamme. To käytiin toisella lääkärillä, kun haavasta vähän eritti. Kirjoitti Kefeksiniä ja käski seuraamaan tilannetta.
Pitkäperjantai aamu sitten vietettiinkin taas päivystyksessä... Nyt mäti ja kunnolla! :/
Tikit pois, toivottiin ettei repsahda uudelleen auki... Ei olisi saanut alunperinkään tikata kiinni koiranpuremaa (tulehtuu 95%) ja väärät antibiootit. :eek: Kiitosta vaan taas lääkäreille!!!
No, nyt aletaan olla voitonpuolella, huuhdellaan ja suihkutellaan ja syödään oikeita antibiootteja. Haavakaan ei repsahtanut auki, mutta pieni reikä on, josta mätä pääsee ulos.
Toivottavasti tämä tästä!

Muutoin kamala flunssa päällä ja mahan kanssa vaan köllötellään herkutellen. Tulihan nyt oltuakin jo pystyssä, joten painautuu takaisin petiin...
 
mooi.


Kolme päivää jaksoin 12 h työvuoroaperäkkäin ja tänään karkasin puolessa välissä päivystykseen. Taas oon saikulla uupumuksen ja väsymyksen takia.

Me ollaan tavattu vuonna -99, kaveerattu enemmän ja vähemmän, kunnes 2005 ruvettiin tosissaan seurustelemaan. Muutamassa kuukaudessa muutetiin yhteen ja vieläkin asutaan yhdessä.

Ei ole ultraa tiedossa enää.

T: pörrö ja Nella 25+1
 
Passepartout.. Voi itku mitä sattunut. Meillä käynyt samoin mutta puri vaan aikuista. Koira myös lähti piikille tapahtuman jälkeen.Oli kylläkin koira sairastellut sitä ennen ja peräpää huonossa kunnossa, mutta silti kauheeta kun joutui lopettamaan.

Tietääkö kukaan saako turvaistuimiin uusia päällisiä mistään? Onko hurjissa hinnoissa? Minulle kelpaisi vanhakin(jos jollain vaikka istuin esim. rikki tai vyöt hävinnyt) joka yhtään paremmassa kunnossa kun toi mein nykyinen päällinen. Kahdella lapsella ollut joten kangas repeillyt monestakin kohdasta. Muuten hyvä ja ehjä istuin. ( HTS BeSafe Kid )
Täällä lapset kinuu jo iltapalaa, täytyy kait vääntäytyy tonne kyökin puolelle...taas.

Ihanaa, Huomenna vielä vapaaaa...
'
Äippä
 
EAK
Hei! Minäkin olen herkutellut oikein urakalla näitä pääsiäisherkkuja. Nytkin maha ihan täys! 5 kiloa on tullut painoa lisää raskauden aikana eli ihan sopiva vauhti kummiski varmaan menossa.

Galluppiin: Me tavattiin mieheni kanssa 6 vuotta sitten netissä. 2,5 vuotta sitten mentiin kihloihin, 1,5 vuotta sitten naimisiin ja nyt on eka lapsi tulossa. Eli hitaasti mutta varmasti ollaan edetty. Seurusteleen tosin alettiin tiiviisti heti tapaamisestamme lähtien: tokilla treffeillä esittelin mieheni vanhemmilleni, jotta uskalsivat päästää meidät yhdessä Lappiin, jonne lähdimme lomailemaan kolmansilla treffeillämme. Vanhemmilleni (ja myös kaikille muille) tosin väitettiin silloin, että ollaan tunnettu pari kuukautta ja tavattu perinteisesti baarissa... Häissämme vasta kerrottiin asian todellinen laita.

Ajatella enää n. 3 kk ni alkaa jo äitiysloma! Ihanaa!

23+1 kait
 
Pääsiäistä!
Arkisesti meilläkin nää pyhät kulunu. Eilenki pesukone laulo ja imuroinki... :whistle:
Tavattiin miehen kans syksyllä -99 amiksessa ja pikkuhiljaa tutustuttiin vapaa-ajalla toisiimme. Joulukuussa sit alettiin ihan seurustelemaan. Kesällä -01 mentiin kihloihin ja -05 elokuussa naimisiin. Häistä tasan 9kk päästä oli sit esikoisen laskettuaika. ;) Oltiin alettu yrittäminen jo muutama kuukaus aikasemmin, mut tärppi kävi häämatkalla.
Pahoinvointia mulla ei oo ollu aikasemmin, mut nyt muutamana päivänä on ollu ällötystä aika-ajoin. En oo kuitenkaan oksentanu eikä se oo jatkuvaa. Kai se siitä johtuu, kun kohtu vie jo paljon tilaa ja ahistaa sisuskaluja. :x Esikoisen odotusaikana mulla oli myös näitä aikoja pahaaoloa, mut sit se loppu.

Viikon päästä maanantaina on lääkärineuvola ja siellä taas ultrataan . Ja sit sillon 17.4 on se 4d.

Kelan paprut laitto palkanlaskija viime viikolla menemään. Haluun sen nykyisen pakkauksen, vaikka mulle kyllä kelpaa ihan mikä vaan.

rinkinki ja Iitunen rv25+6

Ps. Rouva Sumppisuu vaihdatko mun la:n takas 1.7. Eihän siinä oo ku päivän heitto, mut jos viitit. =)
 
Passepartout kylläpäs teille on ikävästi käynyt,toivottavasti tytön poski paranee hyvin ja antibiootti auttaa tulehduksen poistumiseen.

Tapaamis galluppi myö tavattiin miehen kanssa 19.9.1996,yhteisen tuttavan kautta ja siitä asti ollaan yhdessä oltu,-98 mentiin kihloihin,2001 naimisiin ja 2002 synty esikko,2005 synty kuopus ja nyt 2008 syntyy nää tuplat jos hyvin menee joten tasaseen vakaaseen tahtiin meillä ollaan edetty.

Ultra on meillä torstaina ja jos kaikki ok ni kuukauden välein ja kohta kahden viikon välein ja sitten viikon välein joten usein pääsen pieniä katsomaan kohtuun.

Paino on nyt noussu n.7kg joka miusta on aika sopiva määrä tupla odotuksessa,hyvä juttu on kun herkut ei oikein maistu ja pääsiäisenkin olen päässyt aika vähillä suklailla ja vaikka eilen kemut vietettiinkin ni kakut uppos vieraille eikä mun tarvia huolehtia niiden syömisestä =)

Rouva Sumppisuu kehtaatko laittaa mulle yhden vuoden ikää lisää tonne listoille.

Masukuvia ollaan meilläkin otettu kuukausittain ja miun maha on kasvanu ihan kivaa tahtia jonka takia otetaan kuvia ni on kiva seurata sitten albumista missä vaiheessa on ollu minkäkinlainen maha.

Vauvat on vilkkaita ja nyt touhuavat koko ajan,pari päivää oli hiljasempaa olin jo huolissani mutta nyt liikeet on taas normeja.

Muuten olo on mitä mainioin.pientä suppailua on välillä mutta muistaa vain ottaa rennosti ni sekin helpottuu ainut vaiva mikä on ikävä on tämä palannut aamupahoinvointi...vauvat painaa johonkin tuonne ylös ja aiheuttavat öllötystä,yö närästyksen sain kuriin kun lisäsin toisen tyynyn pään alle.

Mukavia kevät päiviä kaikille.

Äitee ja tuplat 23+4



Tuossa aamunen kuva.
 
Äitee 2 Tosi komea maha sulla, wau! =)

Tapaamisgalluppiin Me tavattiin 1998 yhteisen kaverin kautta ja sen jälkeen oltiin muutama kuukausi keskenämmekin ihan vaan kavereita. 1999 alussa jo seurusteltiin ja siitä puolen vuoden päästä asuttiin yhdessä. 2000 hankittiin yhteinen kissavauva ;). 2002 mentiin kihloihin. 2004 hankittiin toinenkin kissavaavi B) 2006 aloin odottamaan esikoispoikaa, joka syntyi 1.1.07. Naimisiin mentiin pian sen jälkeen ja nyt on tosiaan toinen lapsi tulossa. Tämmönen tarina meillä, eli ei niin nopeaa toimintaa.

Pääsiäinen on mennyt mukavasti. Suklaata on tullut syötyä sellaisenaan, kakussa ja munissa, ja ihan ruuallakin on herkuteltu runsain mitoin. Huomenna on neuvola ja selviää paljonko vaa'an lukemat on viime kerrasta kohonneet..

Krissie rv 24+5
 

Yhteistyössä