Tervehdys taasen pitkästä aikaa!
Eilen luin viikon tauon jälkeen viestejänne, joita sitten olikin het useampi sivu
. Eli ihan kaikkeen en varmasti muista kommentoida. Ihana kuulla, että muillekin on suklaa maistunut! Heti parempi omatunto.
Onnittelut
Poppelille kihloista :heart: ja
Äitee2:lle upeasta masusta.
Passepartout, ikävä juttu toi koiranpurema ja seuraamukset.
Tapaamisgallup: Mieheni oli iskenyt silmänsä minuun, kuolin lukion toisella, mies palannut juuri intistä. Tarjoili kyytiä ja sillai. Mun oli vaan tarkotus hyödyntää hänen avuliaisuuttaan, mutta mutta
....kahden viikon päästä tulee 19 vuotta seukkaamisen aloittamisesta, ens jouluna 19 v kihlautumisesta ja yhteen muutosta, ens kesänä 11v-hääpäivä ja viides lapsi
...paljon on siis ehditty puuhastella. Ja hyvin menee edelleen. Onhan tähän mahtunut myös alaäkiä, mutta ei mitään suuria myrskyjä. Hattua nostan miehelleni, viisi vuotta on remontoitu taloa ja tää viimeinen vuosi taisteltu mun synnytyksen jälkeisen masennuksen kanssa, mutta nyt taas aurinko paistaa =).
Synnytyssairaalamatkaa kertyy n. 55 km hyvää tietä, mutta tuskainen on se taival...
Oma napa. Mieletön myllerrys käy masussa. Vauva on tosi alhaalla, masukumpu alkaa kaartua tuolta häpykummusta suoraan. Mulla masu aina ollu alhaalla ja lapsi viimeiset kaksi kuukautta laskeutuneena, joten pikkuisen painaa viimeisinä aikoina tuonne kohdunsuulle. Ja suonikohjut alapäässä sen mukaiset. Hirvittää, kun on ekaa kertaa näin pienellä välillä (1v7kk) nämä vauvelit, että kuinka tuo kohdunsuu kestää loppuun asti. On silläkin ollu tapana aueta muutaman sentin jo hyvissä ajoin. Mutta yritän olla etukäteen murehtimatta. Torstaina on neuvola, joten mittoja ym kuulumisia sitten tarkemmin.
Horoskoopeista. Olen itse tyypillinen neitsyt ja mieheni tyypillinen kauris. Lapsista vanhin on skorpioni, seuraava neitsyt, keskimmäinen leijona, kuopus jousimies ja tämä tulokas taas leijona. Lapsilla aika tyypilliset luonteet myös, paitsi tämä neitsytpoika. On vaikea öytää asiaa, jossa hän olisi pikkutarkka, sen verran suurpiirteistä on esimerkiksi omista tavaroista huolehtiminen
Oikein mukavaa arkeenpaluuta teille kaikille!
Maggie71 & Eppuliina 22+3