Hei kaikki!
Olen ollut pitkän aikaa nettipimennossa, kun jostain syystä yhteydet sen ison lumimyräkän jäljltä ovat olleet mitä sattuu. Paljon tullut tänne tekstiä, katsotaan, mitä muistan kommentoida
Äitee oli josaanut äitiyspakkauksen, varmasti mukavaa hypistellä niitä ihanuuksia ja vielä kaksin verroin!! Mäkin kävin kelaan jättämässä omat paperini, piti mennä ihan paikan päälle, kun halusin varmistaa, että kaikki oli oikein täytetty. Saas nähdä, kumpi pakkaus sieltä tulee, tuo 2007 on ainakin tosi kiva eli ei haittaa vaikka sekin postissa kotiin tulisi.
Osa mammoista on ollut kieänä, kaikille teille paranemisia!!!
Tiipero, meillä mies on tulossa synnytykseen mukaan. Ei olla vielä hirmuisesti tuosta synnytyksestä keskusteltu, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän miehen mukaan kovasti haluavan. Kumma homma muuten, että miten se synnytys jotenkin tuntuu vielä itsellä niin kaukaiselta ajatukselta, eihän siihen nyt enää niin montaa kuukautta kuitenkaan ole. Ehkä, kun nää muut kiireet hellitää, sitä voi paremmin keskittyä myös siihen.
NiiVe, mulla muisti pätkii myös ja lujaa! Nytkin piti kirjoittaa lapulle ylös, että mitä kommentoida
Muuten varmaan puolet olisi jäänyt kirjoittamatta. Nyt kun olen viimeistelemässä graduani, niin saa kyllä tarkkaan katsoa, mitä sitä oikein kirjoittelee, ettei nyt ihan puuta heinää pelkästään.
Tannuli, mulla noita selkäkipuja esiintyy silloin tällöin. Parhaiten tän raskauden vaikutukset huomaan silloin, kun nousen lattialta ylös. On jotenkin vaikeutunut tuo nouseminen, vaikka maha ei vielä mikään mieletön olekaan. Mitäköhän sitten muutaman kuukauden päästä...
Muuten täällä kaikki ok. Vauva potkii ahkerasti ja seuraava neuvola on reilun viikon päästä. Muistaakseni kyseessä oli lääkärineuvola. Sitä odotellessa!
Mukavaa viikon alkua!!!
bryson ja papu 24 tasan