Meidän 1v6kk poika kauheassa masutaudissa, joten nyt kun pikkuinen nukahti, niin pääsin livahtamaan nettiin =). Aika kamala yö takana, molemmat miehen kanssa pompittu valveilla, toinen siivonnut oksuja ja toinen pessyt poikaa... Tyttö 3v ei edes heränny yöllä ihmettelemään meininkiä, onhan sillä onneks oma huone ja rauha. Toivottavasti ei vk loppuna olla sairaita koko porukka.
Mulla piti olla 4D ultra huomena, mutta näinköhän pääsen...
Horoskooppi:
minä: härkä
mies: vaaka
Tavattiin toisemme kesälomalla 1996 ja seurusteltiin/asuttiin noin 7v yhdessä ennen naimisiinmenoa ja lastenhankintaa. Tulin raskaaksi esikoisestani 29v, noin 2kk häiden jälkeen.
Tämä raskaus edennyt ihan mukavasti, alku pahoinvointeja jos ei ota huomioon... Välillä meinaa jalkakrampit yöaikaan yllättää, aika ikäviä.
Päivänjatkoja kaikille.
Mame ja vilkas masu-bb rv26
Mulla piti olla 4D ultra huomena, mutta näinköhän pääsen...
Horoskooppi:
minä: härkä
mies: vaaka
Tavattiin toisemme kesälomalla 1996 ja seurusteltiin/asuttiin noin 7v yhdessä ennen naimisiinmenoa ja lastenhankintaa. Tulin raskaaksi esikoisestani 29v, noin 2kk häiden jälkeen.
Tämä raskaus edennyt ihan mukavasti, alku pahoinvointeja jos ei ota huomioon... Välillä meinaa jalkakrampit yöaikaan yllättää, aika ikäviä.
Päivänjatkoja kaikille.
Mame ja vilkas masu-bb rv26