Huomenta!
Nyt ottaa päähän niin monen maailman asiat, että viisainta kun pidän omnana tietonani ja koetan keskittyä muuhun..
Ihana tuo ilmainen ultraus teillä, muistakaahan tervehtiä toisianne sit urakalla!
Ja palstanimillä tietenkin! Hih! B)
Mullakin se yksi kokemus sektiosta siis, muuten asiat meni suht ok, mut mulla heitti tulehduksen siihen päälle, ja olin 5pv antibioottitipassa joka sit heikensi olotilaa kyllä tehokkaasti.. Samoten ekan päivän päivävuoron hoitaja ei antanu mulle kipupiikkiä, kun "vastahan sä sen sait!".. Iltaan tullut hoitaja kauhistelikin sitten miksei tarjonnut jotakin muuta kipulääkettä siihen asti kunnes piikin olis taas saanut, kärvistelin monta tuntia ilman mitään. :/ Toipuminen verrattuna alatiesynnytyksiin oli hidasta, maitokin nousi vasta 4.päivänä kunnolla. Nousi siis kuitenkin. Että vaikka hiukan pelottaakin, niin altiesynnytystä mä toivon ennemmin.
Mulla aloitettu eilen hiivakuuri. :kieh: Alkoi olla jo kovin tutut kutinat, joten marssin apteekkiin. Ärsyttää jo miten nuukia ne siellä on noita lääkkeitä myymään "vatsakkaalle", ja käsky sainkin vielä soittaa omaan neuvolaan lupa aloittaa kuuri.. No jooh. Ei mulla pitäis olla mitään estettä, joten aloitin sen jo, sitä nopeemmin saa oireet pois.
Nyt unohtui taas nimimerkki jolla miehen kans hiukka kismaa menoista.. Niin tuttua, niin tuttua! Vaikka ei se meillä ole onneks baarissa nyt juossu jatkuvasti, mut eipä sitä kotonakaan näy. On rankamettässä, auttamassa sitä, tätä ja tuota siinä ja tuossa hommassa jne. Ei osaa olla paikoillaan millään, käy pirskatin kärttyiseks jos ei hommiin pääse. Eikä millään sitten voi käsittää miks mä olen sille siitä pahalla päällä, kun sattuneesta syystä väsyn hiukka herkemmin, ja noiden muksujen kans kun on oma jaksamisensa; eivät oo helpoimmasta päästä lapsia. Mutta aikansa kutakin, eikä mennä siihen enempää tai nousee tää ketutuskäyrä entisestään..
Sanotaan nyt vaan, et ei aina hyvin mee.
Neleka tais kysästä hääpäivää, meillä se on 20 päivää teidän jälkeen! 22.7. siis meillä kolme vuotta naimisissa, ja ensi kuussa 9vuotta yksissä.
Jahas, hommat odottaa, olis saatava yksi 50-v lahja valmiiksi kun tänään kahvitukset, ja kotitöitähän nyt on aina ja paljon. Muksutkin toistaiseksi leikkii nätisti, joten menoks sano Annie Lennox!
Räpis kiukuissaan+ papu rv22+5 (?) päivät menny jo sekasi..