Onnittelut Viiville ja Bambiinolle nyyteistä :flower: :flower:
(.) Kävin neuvolassa tänään ja valitin kun en ole viimeisten parin vuorokauden aikana saanut nukuttua yhteensä kuin noin 7 tuntia, mahaan koskee, ruoka ei maistu ja varmaan johtuu tuosta unenpuutteesta, että mieli on tosi herkkä, ja jos ei itketä niin sitten vituttaa oikein kunnolla ja sitten kohta taas itkettää. Stressaan, joka asiasta ja varsinkin yöaikaan kun muut nukkuu niin asiat alkavat saada valtaisia mittasuhteita.
Muuten oli kaikki ok, paino oli tippunut puoli kiloa, ja sf mitta oli viikossa kasvanut 3 cm. Ollen nyt 36 cm, eli ihan yläkäyrällä mennään. Kiltti neukkatäti laittoi mulle sitten aikaisemmin lupaamansa lähetteen synnärille koko-arvioon, ja varoitteli että luultavasti laittavat vielä kotia kasvamaan. Pyysin häntä laittamaan siihen, että toivon käynnistystä ja etten saa nukuttua, hää lupasikin laittaa ne siihen lähetteeseen. No aikaa ei mennyt kuin puolisen tuntia kun tulin kotia, niin synnäriltä soitettiin, että ottavat minut huomenna kiireellisenä klo 13.30 vastaan. Ilahduttavan nopeaa toimintaa =) Nyt vain kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että saisin käynnistyksen huomenna. Kyllä tämä "herkku" rupeaa mulle riittämään vihdoinkin
Muuten herkuista, tänään olen syönyt 3 jäätelöä
(on ollut hieman kuuma ja huono päivä)
Anjamaritalle tsempit tulevaan synnytykseen, olisin itse valinnut samoin.
HPM kyllä täällä ainakin on ihan ennakoivia supistuksia, oikeat supistukset on ainakin mulla niin kipeitä että niitä käsitellään ISOILLA JA PAINAVILLA KIRJAIMILLA, ennakoivat panevat oikeastaan vain puhaltelemaan. Uskosin, että huomaat kyllä sitten kun lähtö tositoimiin on. Mutta eihän se maata kaada vaikka käy synnärillä vauhtia hakemassakin. Itsekin kävin esikoiselta, kun oli monta tuntia supistellut kipeästi, mutta sitten ne loppuivat kun oltiin oltu synnärillä noin 5 h.
Pitiköhän mun muuta kommentoida, no nyt ei ainakaan muistu mieleen.
Tuon unenpuutteen takia (kait) alkaa tuntua siltä kuin ois pönttövika tulossa, jutut menee niin ohi välillä ja ymmärrys on melko heikkoa, ei oikeen jaksa keskittyä mihinkään. :|
Hyvää alkanutta heinäkuuta kaikille ja kiitokset Sumppikselle pinojen väsäilyistä ja päivityksistä.
AinoEinari 39+1