Mahtavaa Pipsa27, todella hyviä uutisia. Saatetaan sit olla yhtäaikaa synnärillä, kun näytti niin lähekkäin olevan nuo ajat meillä. Mutta todella hienoa, että saitte noin hyviä uutisia :hug:
Meillä esikoinen oli 50 cm ja muistaakseni 3550 g ja toinen 51 cm n. 4200 g. Esikoisesta meni
lapsivedet joskus päivällä ja neiti syntyi sitten seuraavana aamuna, että kesto oli noin 15-16 tuntia, ponnistusvaihe noin 10 min. Puudutuksena sain epiduraalin, joka oli kyllä tehokas. En muista noita tarkkoja aikoja kunnolla, kun aikaakin on jo yli 13 vuotta kulunut. Toinen lapsi
sitten käynnistettiin reilu viikon verran yliaikasena ja ensimmäisistä suppareista syntymiseen
meni noin 3 tuntia, ponnistusvaihe noin 10 min. Ja tämä tapahtui ilman mitään puudutusta,
tästä jäi kyllä niin paska maku suuhun, kun koko ajan vähäteltiin ja ei uskottu kuinka kipeä olin. Mainitsin kyllä asiasta np ultrassa, ja kätilö sanoi että voisin käydä pelkokeskustelussa, mutta tuskinpa viitsin lähteä sinne. Ei mua suoranaisesti pelota synnytys/kipu, mutta haluan että minut otetaan tällä kertaa tosissaan ja annetaan puudutusta kun sellaiset kuitenkin on.
Toisaalta kun ikää on tullut niin sitä osaa olla vaativampikin nykyään, eikä vain hiljaisena tyydy kohtaloonsa..
Imettää myös haluaisin kovasti, mutta kun ei se ole onnistunut noilta kahdelta ensimmäiseltäkään muutamaa viikkoa pitempään niin olen hieman skeptinen tämän tulokkaan kanssa. Mutta onnistuu jos onnistuu, jos ei niin sitten ei.
Meiltä varmaan sais tuon 07 pakkauksen kestovaipan, en usko tarvitsevani sitä. Paljonko
valmiit uudet kestovaipat maksavat kaupassa?? Tietääkö joku?? Olen myös pohtinut jos käyttäisi molempia, sekä kestoa että kerttistä. Mutta kun ei ole omistuksessa kuin tuo
1 joka oli pakkauksessa, enkä ompele enkä kudo, niin mahtaakohan ne tulla kuinkakin koviin hintoihin, kun kai niitä pitäis olla vielä useamman eri kokosiakin?? Jos joku ystävällinen viitsisi
valaista minua. Tämä lapsi jää kuitenkin meillä 99,9% varmuudella viimeiseksi, niin sekin ehkä vaikuttaa jonkin verran asiaan. Kun ei niillä jatkossa mitään käyttöä kuitenkaan olisi.
Täällä myös alakerta rehottaa ihan kiitettävästi. Ukkokulta sai ottaa "puutarhanhoidon" kontolleen, viimeksi kun oltiin kylpylään menossa. Ja tuntui olevan mielekästä puuhaa, homma meni ihan esileikin puolelle
Suosittelen kyllä muillekkin, sai kerrankin tehdä mieluisensa näköisen.
No siistitäänpäs taas kielenkäyttöä :x ja kommentoidaan ensi kerralla taas jotain ihan muuta
Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille heiniksille.
Mamselli ja AinoEinari 29+6