Morjens morjens!
Etsiväkaksoset täällä kotivaaka näyttää lähtöpainosta nousua tulleen 8kg. Eikä meikäläisen masusta löydy kuin yksi asukki, että mitäköhän tuo paino mahtaisi olla jos niitä olisi kaksi...
En ole ottanut painon kanssa mitään stessiä, vaikka sitä sitten reippasti tulisikin, koska olen ennen raskautta ollut alipainoinen. Koko ikäni olen syönyt niin paljon kuin ehdin, enkä ole joutunut sitä mitenkään säännöstelemään, joten tuntuisi oudolta sitä nyt sitten alkaa vahtimaan. Ja vieläkin kaikki sanoo, ettei minusta edes huomaa, että odotan. On varmaan kyllä tullut tuota lantiota kasvatettua, mitä onkin tietysti vaikeaa huomata toisesta. Ja mummini sanoja lainaten: "Kyl syyä pittää!"
RouvaSumppisuu olipas komia kuva sulla esiteltävänä!!! hih!
Kyselit supistuksista. Mulla oli kerran erittäin rankan navettapäivän jälkeen illalla kipuja vatsassa ja selässä ja seuraavana päivänä kävin lääkärissä. Onneksi sisätutkimuksessa ei kohdunsuulla ollut tapahtuntu muutoksia. Tosin tästä on jo ainakin kuukausi aikaa, eikä moinen ole toistuntu. Tosin en ole samassa paikassa ollut töissäkään sen jälkeen. :/ Kivuttomia supistuksia on kohtuullisen usein (kuinkahan usein niitä saa olla?). Olen niistä puhunut, kun tämän selkäni kanssa olen ollut lääkärissä, mutta eipä ole otettu kuuleviin korviin. Olen ajatellut, ettei niistä ole vaaraa. Pitääkö paikkaansa? Inhottavia ovat kyllä. Vatsa on niin kuin haarniska olisi nahan alla ja sydän tykyttää ja henki salpaantuu ja sitten alkaa puuskuttaa. Eikä aina tarvite olla tekemässäkään mitään. Eilen illallakin tuli kun lötköttelin kattomassa telkkua...
Gataa minä olen myös yksi kolmesta tyttärestä ja kyllä meidän isi on myös saanut aika pyöritystä. Vaatii myös mieheltä paljon kiinostua kaikista "tyttöjen höpötyksistä", jos haluaa osallistua.
Joku kyseli vielä liitosakivuista. Mulla on ollut niitä jokunen, vaikka odottelenkin esikoistani. silloin tällöin vihlasee häpyluun tienoilta. On kyllä kivulias, mutta nopea. Ei ehdi kissaa sanomaan kun on jo ohi. Eipä ole meikäläisen tahtia nuo (onneksi) haitanneet!
Viikonloppuna ukon kanssa huomattiin, että masuasukin potkut näkyy jo silmällä katsoen kun röhnöttää sohvalla. Aikas teräviä muljauksia pitää ja taisi silloin olla pää alaspäin, niin sai kunnolla napaan tähdättyä. Kiepauttelee nyt itseään siellä vähän väliä miten sattuu ja tuntuu todella hassulle!! :heart:
Eipä kai tässä nyt muuta, kullaan taas!
Titta ja masuasukki tänään tasan 22!