Liisakaisalle turvakaukalon kankaiden pesemisestä Meidän Brio-turvakaukalossa on irrotettavat istuinkankaat ja -pehmusteet. Oon ne muutaman kerran aikaisemmin irrottanut ja pessyt koneessa muun pyykin mukana. Kuten SaaBas kirjoitti, niin tietysti kannattaa pestä kankaat jollain hellemmällä pesuohjelmalla, jos kyse on esim. villasta. Muoviosat pyyhin ihan vaan vedellä/rätillä
jasmin-- No voin sanoa, ettei hääviltä tunnu! Ekalla kerralla kurkunpää tulehtui pitkittyneen flunssan ja allergian takia. Silloin kuume nousi lähemmäs 40 astetta ja olin ihan kuin oisin kuolemaa tehnyt, kirjaimellisesti. Tällä kertaa ei onneks oo kuumetta, ainoastaan kurkku on öisin ja aamuisin todella kipeä eikä ääntä tule kuin pihisemällä. Eilen, viikko ekojen oireiden ilmestymisestä, alkoi jo yskä irrota joten eiköhän se tästä
Sukkasillaan ja pikku sukka rv 33+1
jasmin-- No voin sanoa, ettei hääviltä tunnu! Ekalla kerralla kurkunpää tulehtui pitkittyneen flunssan ja allergian takia. Silloin kuume nousi lähemmäs 40 astetta ja olin ihan kuin oisin kuolemaa tehnyt, kirjaimellisesti. Tällä kertaa ei onneks oo kuumetta, ainoastaan kurkku on öisin ja aamuisin todella kipeä eikä ääntä tule kuin pihisemällä. Eilen, viikko ekojen oireiden ilmestymisestä, alkoi jo yskä irrota joten eiköhän se tästä
Sukkasillaan ja pikku sukka rv 33+1