Huomenta kaikille!
Ja jälleen kerran onnea kaikille vauvan saaneille! :heart::flower:
Heinäkuu alkaa olemaan sen verran lopuillaan, että vauvautuneita onkin jo enemmän kuin odottajia!
En ole muutamaan päivään jaksanut kirjoittaakkaan mitään, kun ei yksinkertaisesti ole mitään kerrottavaakaan! Eli ei mitään supistuksia, ei limatulpaa ei mitään! No mutta kai hän sieltä joskus sentään ulos tulee, vaikeaa se olisi tuonne masuunkaan jäädä elämään! =)
Onnellinen olen siitä, ettei minulla ole mitään KAUHEITA kipuja ja paljon pystyn velä touhuamaan, mutta kyllä tämä jalkojen jatkuva turvotus on jo aika kamalaa! Jalat on kuin norsulla ja heti kun ne nostaa ylös tai käy itse maaten niin alkaa melkoinen särky ja jalkojen levottomuus! Ja koska en raaski enää ostaa uusia kenkiä, olen siirtynyt miehen kenkiin (36->43)
! Toinen, ehkä jopa se suurempi ongelma, on yöunet! En meinaa millään saada unta öisin vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa! Tämä rasittaa melkoisesti!
Koska mieli on ollut vähän maassa väsymyksen vuoksi, niin päätin eilen oikeen tempaista ja saada itsestäni jotain irti. Heti aamusta ilmoitin miehelle että minä en tänään lähde mihinkään ihmisten ilmoille vaan aion puunata kodin lattiasta kattoon. Koko päivän siivouksen jäljiltä koti kiiltelee ja ai että kylmä suihku tuntui virkistävältä operaation jälkeen! Heti tuli parempi mieli ja nyt jaksaa taas odotella!
Puhelin on alkanut laulamaan. Nyt jo neljän päivän ajan on sekä oma äiti että appivanhemmat plus muutama oma ystävä soitellut, että joko tuntuu, oletko yhdessä kasassa! Miehellä menee jo täysin hermot! Ollaan kuitenkin luvattu ilmoittaa kaikille heti kun lähtö tulee! Ja mä meinasin että jos tää menee kauheesti yli LA:n niin meinaako ne tyyliin soittaa joka päivä esim. viidentoista päivän ajan....
Sitä vain olen pohtinut, että kun KELA maksaa lapsilisät aina syntymäkuuta seuraavasta kuusta lähtien, niin olisi kyllä ihan kiva jos tämä pikku masuasukki tulisi jo heinäkuun puolella.... Tuleva isukki yritti jo uhkailla vauvaa vatsassa, että jos jää ekat (elokuun) lapsilisät saamatta, niin ne otettaan pojan omasta pussista, mutta eipä tuo taida meidän poikaa pahemmin hetkauttaa!
No olihan sekin tavallaan keino yrittää saada vauva ulos....
Toivotaan, että ilmat ihan vähän helppottaisivat, niin olisi hieman vähemmän tukalat nämä meidän viime metrit!
Tiinu ja Jäppinen 39+5