Lapsilisää hain samalla kun laitoin muutkin Kelan paperit menemään.
Itkuisuudesta muutenkin melko herkkänä oon tihruttanu kyllä melko säännöllisesti jos en useita kertoja päivässä ni sitten ainakin joka toinen päivä jostain...
Mielialat heittelee miten sattuu,yhtenä hetkenä itken ja oon tosi huonona siitä että kun en saa tarpeeksi läheisyyttä mieheltä mielestäni,ja toisena hetkenä oon ihan raivona sille siitä että miks se ei ole enemmän lähellä..
Seksistä again...... Omat halut on kyllä kovinkin kohdallaan ja tekis mieli joka päivä mutta toi herra kun ei taas oikeen taida olla samoilla linjoilla. Viime viikolla kun sai yhtenä päivänä 2 kertaa ni nyt onki sit ollu hiljsta sen jälkeen..... :kieh:
Tuntuu turhauttavalta vonkaa ja vinkua asiasta useita kertoja joten olen siis hoitanut itse omat tarpeeni pois,melkeinpä päivittäin...
Mutta olishan tuo kivempi oman miehen kans vehdata.
Eilen illallakin melkein itku tuli illalla sängyssä kun toinen kääntää vaan kyljen ja alkaa nukkumaan.. Ehkä oon vähä turhan herkkä tässäKIN asiassa... :|
Neuvola kuulumisista minusta on ainakin mukava päästä seurailemaan miten muilla on asiat edennyt!
joten
Liplatus älä huoli,kyllä täällä jaksaa kiinnostaa..
Perjantaina olisi minulla edessä päiväristeily Tallinnaan,kaveri pariskunnan kanssa
On luvattu kyllä niin lämmintä ilmaa perjantaille että odotan oikeen innolla!
3.5h Tallinnassa ja sit takasin,käydään ainakin syömässä siel. Olisin kovasti halunnut buffettiin syömään laivalle mutta kun nuo mun kaverit ei innostuneet ollenkaan ideasta laivassa syömiseen(erityis ruokavalion takia,ei listan mukaan ollut paljon mieleistä syötävää) niin en mä sitten yksinkä sinne haluu mennä syömään...
No varmasti pääsen myös tulevaisuudessa laivalle ihan vaan sen buffetin takia syömään..
Tänään olis leipomispäivä edessä,aion tehdä pullia.
Himottais kyl leipoo jotain muutakin hyvää..
Huomenna kun toi ukkeli tekee pitkänpäivän töissä 6-22 niin mä lähenkin kans heti aamusta taas porukoille koiran kanssa päiväks. Pääsee koirat juoksemaan taas kilpaa hiekkamontulle..
Millanen & Pippuri 28+5