Heipsis,
tää päivä on taas ollut kyllä niin kuuma aamun sadetta lukuunottamatta. Huuh! Mies sanoo tätä tämmöstä painostavaa säätä lehmän henkäykseksi, no siltä kyllä tuntuu
Oltii illalla grillaamassa miehen veljen ja siskon kanssa. Oli kivaa
Kaikkia kivoja kasvisjuttuja ja sitten miehille lihaa, nams! Pojat halus viel uimaa nii läksin mukaa rannalle hetkeksi, tekis niin iteki mieli veteen mutta ei niin ei. Ehkä jos hyvin käy niin elokuussa ehtis vielä veteen.
Onnea kaikille vauvaantuneille ja kiitos synnytyskertomuksista! Tosi kiva kuulla myös teidän vauvan saaneiden tuntemuksia ja fiiliksiä
omenaruusu: Mun sydän vallan suli, niin ihana kuva ja kuvattava! oi!
Liikelaskenta: Mulla ei ole muuten kertaakaa sanottu mitään mistään liikkeiden laskennasta tms neuvolassa tai polilla. Ei kertaakaa. No toisaalta tiedän mitä teen jollei liikkeitä tunnu, kun teidän juttuja oon lukenut mutta aika jännä ettei ole sanottu siitä mitää.
Synnytysasu: Hah ehkä tyhmin kysymys ikinä, mutta miten ootte synnyttänyt: joku kaapu päällä vai alasti vai miten se yleensä on? Mä en tosiaan tiedä, heh!
olivia81: Mua kans jännittää tässä vaiheessa ainoostaa toi suolen tyhjeneminen kesken kaiken. Mulla ollut myös kivat ummetukset viime kuukaudet niin tavaraa varmaa on
No eipä sille mitää voi ja tosiaa varmasti normaalia, pitää yrittää muistaa se ja olla ajattelematta koko juttua. Voiku se onnistuis. Katetrointiakaa en haluis, mutta saa nähdä joutuuko siihen vai ei..
Eipä muuta, mulla myös pinna kiree tän kuumuuden takia. Ja mua oikein ärsyttää jos mies tulee hipelöimää vaikka mun käsiä tai jalkoja ihan hyvää hyvyyttään, mutta kun olo on nihkeä niin kosketus tuntuu musta inhottavalta :ashamed:
Ja ne jokojoko-kyselyt, päät kiinni pliiis - kyllä me sit infotaa. Miten se onki niin vaikee käsittää... Murr.
Mutta nyt pyykkien ripustukseen, jos sitä sitten koittais nukkua. Inhottaa ajatus hikisestä yöstä, yök!
Tsemppiä sitä tarvitseville!