Alkuperäinen kirjoittaja Zeenah:
TUSKAA!!! Vatsa ollut ihan sekaisin eilisestä asti ja sitä hemmetin limatulppaa irtoaa koko ajan, välillä verisenä ja välillä ei!! Alavatsa on ihan tulessa...ei voinut enää nukkua, kun sattuu niin HITOSTI!! Sitten mulla on nyt jo muutamana päivänä ollut ihan JUMALATON päänsärky, johon liittyy huimaamista ja heikostusta. Välillä saattaa helpottaa, mutta varsinkin aamuisin on pahana!!! Että semmosta!!
Danalle tsempit!! :hug: Päivittäkää joku facobookilainen tänne sitten Danan kuulumisia, kun itse en esim. tonne kuulu laisinkaan.
Ja sitten aamun paras. Heräsin aamulla tosi outoon uneen!! Olin kaupassa, jossa kuulutettiin, että vuoden ruuhkahuippu synnytyksissä koitta nyt heinäkuussa Tammisaaressa ja etenkin Oulussa. Jonoa ovelle asti ja etenkin ensisynnyttäjät joutuvat valitettavasti odottelemaan pitkään. MUTTA...eipä hätää, jos omistaa YKKÖSBONUS-kortin pääsee suoraan jonon ohi synnyttämään. Hitto että revettiin miehen kanssa totaalisesti aamulla, kun kerroin tuota unta!!
Nyt täällä mietin, että soittelisinko neuvolaan vai suoraan synnärille tästä olosta vai seurailisinko vain kotona. Kaamee on kyllä tunne vatsalla koko ajan ja tekee pahaa.
Zeenah ja pikkunen 39+0 (Niin joo) kipujen kunniaksi POKS!! :heart:
Näyttäis zeenah, että saisit juhannusvauvan - onnea matkaan :hug: . Luontohan hoitaa joillain ton vatsantyhjennyksen ennen synnytystä ja limatulpan tulokin sekä kivut mielestäni vaikuttaisivat siltä, et sulla olis synnytys käynnissä. Ite en ehkä enää soittelis synnärille vaan lähtisin näytille...
Toi uni oli kans tosi hauska
.
Danalle paljon onnea vauvanhakureissulle :hug: .
punaposket onnea matkaan äitipolikäynnille, toivottavasti kaikki menee hyvin.
ON: Hyvin nukuttu yö takana, vain yksi herääminen vessaan ja juomassa piti käydä kans, kun suu tuntui olevan melkein santapaperia. Mulla on ainaki nyt loppuraskaudessa pitäny juoda aivan hirveesti - ei janota, mut suu kuivaa jos ei juo... Onko muilla samanlaista?
Ummetusta on täälläkin ja sit aina välillä purkautuu maha... mennäkseen taas ummelle, et täällä ei ainakaan ole juhannusvauvaa tulossa... ja toisaalta hyvä niin, et saadaan vielä toi kesälomareissu hoidettua Vaasaan. Pitää vaan muistaa pysähdellä usein - siitä neuvolan tätikin muistutteli. Maanantaina jussin jälkeen ois sit seuraava neukku.
Turvotus on täälläkin ihan valtavissa mittakaavoissa, jalkapöydätkin on jo ihan muodottomat sileät möykyt... yhet nätemmät kengät menee vielä jalkaan sekä "crocsit". Jonninmoista polttelua tuntuu tuolla takanpuolella alaselässä, mut ei mitään niin voimakasta, et tarttis minnekään olla menossa saati särkylääkkeitä tarttis...
Saapa nähä pitääkö lähtä tyttöä kiikuttaan lääkäriin... hyppelivät eilen trampoliinilla ja siellä tais olla kielloista huolimata useempi hyppelemässä.. omat ja naapuristaki apujoukkoja. Tulos on nyt, et typy satutti jalkansa ja ei eilen kestäny sillä astua. Todennäköisesti nyrjähdys/venähdys tms., mut jos ei se sillä tänäänkään kävele, niin pitänee käydä näytillä tk:ssa. Eilen se oli ainaki turvoksissa ja arka, koetettiin laittaa kylmäpussia, kipua vievää salvaa sekä side siihen. Saa nähdä auttoiko mitään. Kiva vaan lähtä lääkäriin ja kantaa toi tyttö autoon ja lääkäriin, kun painoakin on vain yli 20 kg. Jos positiivisesti aattelee, niin onneksi se sattui tytölle eikä pojalle, joka painaa yli 30 kg.
Kesäkerhoon pitäs viedä muksut vielä tänään - viimeinen kerta ku pitävät sitä, mut jos typyn jalalla ei pysty käveleen, niin jää tytöltä väliin. Poikakaan ei taida sinne sit jäädä, se kun on muutenkin ollut huonompi sinne jäämään, kun ei oikein ole kuulemma kavereita siellä - vähän poikia ja samanikäisiä ei taida olla ollenkaan. Uimakoulua ei onneksi tänään ole, joten saadaan illalla pakata.. mut mitäkähän siitä reissusta tulee, jos pitää kokoajan tyttöä kantaa. Mies ainaki meinas, et voidaan lähtä... no minä en ainakaan yli 20 kg:sta tyttöä siellä kantele...
Että näin meillä alkaa sit juhannus... :ashamed: