Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

Vappuhuomenia! =)

Täällä poksuu, mutta ei ilmapallot, vaan viikot: 30 viikkoa jo täynnä!!! MITEN aika voi mennä näin nopeasti? Viikko ollaan taas painettu gradua, mut molemmilla vähän sellanen fiilis, et Mytty syntyy ennen lopullista graduu. Mutta ei sekään onneks katastrofi ole =)

Mahtavia isyyspakkauksia ootte tehneet!! Mulle koko ajatus on ihan uusi, mutta aion kyllä ottaa sen toteutukseen. Mies lähtee kahden viikon löhölomalle, joten mulla on siinä aikaa väsäilläkin pakkausta. Pitääkin alkaa heti suunnittelemaan ;) Tosiaan... Mies olis halunnut mun kanssa mennä jonnekin kauemmas lomalle, itse asiassa oltiin suunniteltu jotain useamman kuukauden reissua syksylle, mut sit nää suunnitelmat vähän muuttu. Mie sitten ehdotin, et menis kaverinsa kanssa "pikkureissulle" ennen Mytyn syntymää ja nyt on herra lähdössä kahdeksi viikoksi Balille :LOL: Toisaalta kaks viikkoa gradua ilman "häiriötekijöitä" ei kuulosta lainkaan pahalle, hih...

Minä oon onneksi ainakin toistaseksi säästynyt liitoskivuilta. Selkä kipuili jossain vaiheess vähän, mut oon kyllä päässyt tosi helpolla. Toiv. pystyisi jatkamaan liikuntaa ihan loppumetreille saakka. Nyt ainakin tuntuu hyvältä.

Mulla ei oo ollut vielä yhtään lääkärikäyntiä, enkä tiedä, milloin sellainen ois tulossa. Pitänee varmaan neuvolassa udella keskiviikkona. Ai niin, ja nythän alkaa se tiheempi ramppaus neuvolassakin...

Tää lähtee nyt kainaloitsemaan ja suunnittelemaan tätä päivää. Mökkisuunnitelmia ois, mut toteutus riippuu vähän tuosta ilmasta. Tosi harmaata on, mut ainakaan nyt ei sada. Mukavaa vappupäivää kaikille! :wave:
 
Uusiakin on tullut Tervetuloa :wave:

Ihania isyyspakkauksia ootte väsäilly :D :heart: Mä en taija tällä kertaa tehä, ainakaan noin suurta, kun oon jo 2kertaa tehny.. Mutta aattelin hakea jonkun konjakki tms. pullon ja köyttää siihen narua jossa roikkuu tutti :D Ja tietty paksu sikari olis kans jees, mutta viimeksi muistan kun kattelin joka paikasta eikä meinannu millään löytyä... Saa iskä sitten nauttia synnytyksen jälkeen konua ja sikaria :D

2päivää töitä jäljellä... Upeeta mahtavaa!! Sitten on aikaa koluta kirppareita, siivoilla kaappeja, pestä pieniä vaatteita... jne.. Kyllä ootan kieltämättä jo innolla!!!! ;)

Ens viikolla pääsen ihastelemaan pari viikkoista poikavauvaa :heart: :heart:

Mukavaa vappupäivää masuliinit :heart: :)


Maamin ja Toivo-Justiina 30+1 :heart: :heart:
 
Eli hyvää vappua myös täältä harmaan sumuisesta tikkurilasta kaikille :)

Eilinen meni vaan kotona loikoillessa kirjaimellisesti,aamulla kävin fysioterapeutilla ja kelassa hoitamassa paperiasiat kuntoon.Loppu päivän vietin kirjaimmelisesti pitäen sohvaa paikoillaan... :ashamed: Toisaalta kirjaimellinen lepopäivä tosiaan ei varmasti tehnyt pahaa..:) Köllöteltiin Pippurin kanssa ja naureskin yksinään kun se möyri masussa melkein kokoajan..:D Ihana lapsi<3

Tänään taas vanhemmille koiran kanssa,mies lähtee Riihimäelle kavereidensa kanssa viettämään oikeen kunnon miesten vappua..:D Vanhalla autolla kruisailemaan ja illalla oletettavasti kunnon naamat:D Odotettavissa siis yöllisiä tekstiviestejä miten ollaan rakkaita... :D Me jäädään koirun kanssa luultavasti viellä su-ma yöksi sinne vanhemmille kun sitten taas maanantai aamusta mun pitää mennä Hämeenlinnaan leikkaamaan kaverin hiukset ja kääntymään työpaikalla katsomassa kavereita:) Säästyy huimasti bensaa kun ei ensin aja sunnuntaina kotiin ja sit maanantaina taas kotoa Hämeenlinnaan kun kilometrejä tulis yhteensä n 150 ns ylimääräistä.

Mutta nyt pakkailemaan omia ja koiran tavaroita...:)

Millanen ja Pippuri 27+2
 
heipä hei heinämammat ja hauskaa vappua kaikille =) tosin täällä on todella kurja ilma,vettä sataa vaihteeksi ja on todella harmaata.mutta siitä huolimatta on käyty äitin ja isin luona kylässä ja grillattukkin,simaa hieman maisteltu ja munkkeja popsittu :) :p

jäin nyt tässä 10pv saikulle liitoskipujen takia,sitten ei enää olisikaan kuin parisen viikkoa töitä jälellä ennen lomaa,saa nähdä menenkö takaisin töihin vaan jatkuuko saikku...

tekemistä olisi yllin kyllin kotona,nyt on aikaa tehdä niitä mitä kivuilta pystyn,varmaan laittelen vauvalle vaatteita valmiiksi lipastoon,nyt kun ne on pusseissa kaapeissa ympäri taloa.sais vaan aikaseksi.

ostin vauvalle sellaisen vanhan mallisen limen värisen sitterin,sänkyyn verhon ja siihen sen telineen.vielä ne on paketissa,ei malta odottaa että pääsee kasaamaan pinnasängyn pienelle valmiiksi,jos sitten kesäkuussa laittaisi.vielä pitäisi hommata turvakaukalo,täytyy vaan odottaa,että äitiysavustus on maksussa,otin sen siis rahana,kolmesti olen ottanut sen pakkauksen...että nyt oli jo rahan aika,se kun ei puussa kasva :D :LOL:

pomo ei varmaan tykkää kun sille ilmoitan saikusta,nyt keväällä on tullut oltua töistä pois joko omien tai lasten sairauksien takia niin paljon.vaan onpa sinne töihin tullu paljon kesä lomittajia että ei silleen ole kamalaa.täytyyhän sen pomon naisena ymmärtää mun tilanne :| kait....

mutta eipäs tässä kummosempia tällä kertaa

virpi1980 ja kullannuppu 27+4
 

Yhteistyössä