Kummiasia ymmärrän kardemummman mietteen siitä, ettei halua "haaskata" kummipaikkoja sisaruksille, mutta me ollaan ajateltu alustavasti, että pyydettäisiin miehen sisko ja miun veli kummeiksi..Toki heistä tulee jo täti ja eno, mtuta miula ei ole sellaisia ystäviä, jotka pystyisivät hirmu hyvin ""täyttämään kummin tehtävää". Yhdellä ystävälläni on jo 3 kummilasta ja hänellä on kädet täynnä heidän kanssaan, joten en halua lapseni olevan "vain yksi massassa" tälle ystävälleni...tulevilla tädillä ja enolla kun ei sitten ole ollenkaan kummilapsia ja heistä voin olla täysin satavarma etteivät katoa meidän elämästä pois...MUTTA nämäkin mietteet voivat vielä muuttua..aika näyttää
Ja miusta ei tarttee pyytää ketään pariskuntana kummikis ellei itse halua!!!! Itsekkin olen kummi yhteiselle tuttavillemme ja mies ei ole.....Mie en itse ainakaan koe sitä velvollisuutta, että pitäisi pariskunnasta pyytää kummatkin, ellen ITSE niin halua!
Nyt pittäis käydä koulutehtävien kimppuun ja sitten ruoka onkin tuolla uunissa odottamassa syömistä =)
Rae ja Nyytti 17+2
Ja miusta ei tarttee pyytää ketään pariskuntana kummikis ellei itse halua!!!! Itsekkin olen kummi yhteiselle tuttavillemme ja mies ei ole.....Mie en itse ainakaan koe sitä velvollisuutta, että pitäisi pariskunnasta pyytää kummatkin, ellen ITSE niin halua!
Nyt pittäis käydä koulutehtävien kimppuun ja sitten ruoka onkin tuolla uunissa odottamassa syömistä =)
Rae ja Nyytti 17+2