Hug Korviketta ja meillä on ollut tutteli käytössä. Naniakin kokeilin jossain vaiheessa, mut tutteli taitaa olla vähän halvemaa, eikä meille oo tullut masuvaivoja, niin nyt on sit antanut sitä. Mut alottelin tosi pienellä määrällä. Sekotin sitä pumpattuun maitoon ehkä jonku10 ml ja sit lisäilin pikkuhiljaa. Ei varmaan kovin isoa satsia kannata antaa heti kerralla, ettei masu mee uudesta aineesta ihan sekaisin.Ja taisin antaa maitohappobakteeria silloin,kun korviketta aloittelin.
Suututtaa vaan, kun tuttelin määrä lisääntyy jotenkin niin huomaamatta. Päätin, et tänään ei syödä pullosta, paitsi korkeintaan illalla jos menee ihan huudoks. Äsken yritin hörpyttää pumpattua maitoa, kun alkaa huolettaa pienen nestetasapaino, kun on ollut seiskan jälkeen rinnalla kerran ehkä noin viisi minuuttia.:| Päätin, et mie viikon tappelen tän tissilakkoilun kanssa, jos ei sit helpota, annan pullosta, jos ei tissi kelpaa. Ei oo yksinkertaisesti voimia nähdä tän eteen vaivaa kauempaa,vaikka mielelläni imettäisinkin vielä monta kuukautta...
kiiviläinen Joku muukin on siis päivistä sekaisin. Voin kuvitella kun oot tohkeissasi heitellyt ruokia roskiin: "Siis tääkin jo vanhaa!?" Mulla on noita samoja äitifiiliksiä silloin tällöin. Suututtaa. kun tiuskin miehelle ja koiralle ja välillä latelen asioita, joita en oikeasti todellakaan tarkoita
Onneks miehellä on tilannetajua ja ymmärtää mun älyttömyyksiä...
Hug Nukuttaisin, jos nukahtaisi! Meillä Milja nukahti ekan kk:n tissille, sen jälkeen se ei enää toiminut, vaan on pitänyt nukuttamalla nukuttaa...
Rae Toiv.auto on mieluinen myös livenä! Isänpäivästä... Mie oon kanssa miettinyt, antaisinko vaan olla. Ei millään jaksais. Mut sitten kun mietin äitienpäivää ja jos mies ei noteeraisi sitä mitenkään, niin vetäisisin kyllä jättiherneet nenääni
Lahjaa mulla ei oo, kun ei oo juuri rahaakaan. Todennäköisesti laitan jotain hyvää safkaa, leivon ja sit voisin vaikka hieroo ja hemmotella miestä eri tavoin
Tai sit vaan laitan rusetin itselle kaulaan... Se lahja varmaan kelpais, kun oon viime aikoina ollut kaamee pihtari
millanen Tuossa on ainakin alkoholista ja imetyksestä:
Imetystukilista.net - Tupakka, viina ja villit mammat Itse oon yhden siiderin jälkeen imettänyt huoletta vaikka melkein saman tien. Me ollaan myös näillä näkymin menossa huomenna istumaan iltaa ja mummi tulee hoitamaan Miljaa. Itse aattelin, että jos otan pari viinilasia, niin syötän yöllä pullosta(Jo siitä syystä, etten halua nostella vauvaa alkoholin vaikutuksen alaisena), mut aamulla jo huoletta rinnasta(jos se sitä nyt huolis...puuh). Ja alkoholi poistuu rinnasta samaa vauhtia kuin muualtakin kehosta, eli ei tartte pumpata pois. Näin olen ymmärtänyt. Tästäkin asiasta tais olla ton linkin takana.
Nyt imurin varteen ja sit toivomaan, et tissis maistus tänään myöhemmin. Ihanata vkonlopun alkua kaikille! "Suu kiinni ja rätti heilumaan!"- Pikku Myy-
A + Milja 4kk