Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hittolainen näitä siideri-keskusteluja. Mun alko kans tekee mieli ihan hulluna kuivaa omenasiideriä ja kello on tosiaan puol 11...
Mä kävin kaks viikkoo sitten ulkona ja join 3 siideriä. Pumppasin yöllä rinnat tyhjäks, muuten ois räjähtäny ja vielä aamullakin varmuudenvuoks. Harmi etten ollut lukenut aiheesta etukäteen, niin en tosiaan ois pumppaillut.
 
En tosin imetä, mutta mansikka-lime rekorderlig maistuu ihan helevetin hyvälle:LOL:

Ja autoasiaan, meidän perhe kasvoi volvo farmarilla, oon ihan täysin rakastunut:heart: Kyllä siihen meni meidän mittapuulla paljon rahaa, mutta taitaapi olla ihan sen arvonen, todella ihana ajettava ja TODELLA paljon tilaa... ainoa miinus oli se,että turvavyöt on lyhkäset ja todella saa taisetlla,että saa pojun turvaistuimineen takapenkille, MUTTA siihen asiaan paneudutaan huomenissa tarkemmin.. Nyt oon vaan ihan totaalisen rakastunut:heart:
 
Nanneista lyhyesti: Nan1 ja Nan2 ovat täysin samaa tavaraa, ainoastaan raudan määrä on eri. Eikä vaihdossa tarvi sekoitella ja hyvin voi antaa Nan1stä 4kk.n jälkeenkin, Nan2.ssa raudan määrä on eri koska yleensä kiinteät aloitellaan ja niistäkin saa rautaa. Meille esim ohjeistettiin että voidaan antaa Nan H.A1 1 vuoteen asti,koska suomesta ei saa H.A 2sta.
 
Oi ja voe. Täällä käyn kamppailua sen välillä, ollakko vai eikö olla "huono äiti." Mietin,pyytäiskö anoppia olemaan täällä työn kanssa koko yön ja varaisin mulle ja miehelle hotellihuoneen ens yöksi. Vähän niin kuin isänpäivälahjaksi...Vois ottaa molemmat rennosti, eikä tarttes miettiä, millon tullaan takas. Muutenhan tässä ei ois mitään ongelmaa, mutta kun imetys ei oo viime aikoina oikeen sujunut. Niin yksi ilta ja yö kokonaan Miljalle jumalaisella pullolla voi olla hyvinkin kohtalokas: / Jotta ottaisko sen riskin, et imetys sujuu entistä huonommin vai joisiko vaan pari lasi viiniä ja tulis ajoissa kotiin nukkumaan ja imettämään ja ois huomenna virkeenä? Puuh...Onpa vaikeaa päättää.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Se olis sitte lauantai.
Voisko joku kertoo mulle miten sen jauhe korvikkeen kans pelataan? eikö jaka ollu ainakin joka sitä käyttää. Siis haluisin tietää miten se valmistetaan ja entä sitte jos lähtee kyläilee nii mitenkä sitte tehään. Kauanko säilyy valmiina yms.yms. Olisin jo kauan sitte halunnu vaihtaa jauheeseen tuon NaN1 mutta tuo tuntuu niin työläältä tuon jauhee kans varsinki ku ei tiiä siitä mitää:)
 
Joo täällä on yksi jauhemaidon expertti :D Elikkäs me tehdään näin: vedenkeittimessä keitän n 1 litran kerralla vettä, annan jäähtyä ja siirrän vaikkapa termariin jossa se pysyy koko päivän sopivan lämpöisenä ja sitä kaadan sit aina pulloon ja jauheet päälle. Joskus säilytyän veden keittimessä ja kun nälkä tulee niin napsautan keittimen päälle muutamaksi sekunniksi niin vesi lämpiää sopivaksi. Tietty mikrossakin voi lämmitellä. Tärkeää on se että vesi laitetaan pulloon aina ennen jauhetta, jotta tulee oikeassa suhteessä. Jos jaheen laittaa ensin, niin vettä tulee sitten liikaa suhteessa jauheeseen. Suositus on että tunti maidon valmistuksen jälkeen se on hyvää tarjottavaksi, mutta itse voi varovasti kokeilla että voiko maitoa tarjota esim kahden tunnin jälkeen ( ehtona se että maito on edelleen lämmintä, ei ainkaan kylmää) ,että tuleeko vauvalle siitä mitään. Kun lähetään kylään, jos kyseessä on pitkä reissu niin itan pikku termariin valmiin veden mukaan ja pikku rasiaan jauheen,näin on helppo sekotella. Tosin minun ystävät ovat jo oppineet että keittävät veden valmiiksi kun ollaan kylään tulossa :) Joskus lyhyemmille reissuille lämmitän veden hieman "liian kuumaksi" ja sekoitan jauheen ja pullo mukaan. Sitten se ehtii jähtyä sopivaksi kun nälän hetki tulee. Ja mulla on aina hoitolaukussa mukana minigrip pussissa jauhetta ja lyhyemmäksi katkaistu mitta,jos hätä yllättää.
Minusta tämän jauheen kanssa on helppoa ja mikä parasta kaupasta ei tarvi raahata niskat kipeänä pikku purkkeja :)
Kysyä saa jos kaipaat jotain lisää infoa! Tietoni olen itse saanut Pullonpyörittäjien sivuilta,sekä Korvikemutsit. Plus neuvolasta tietty,mutta hirveän vähän he tuntuivat tietävän..

Muoks. niin meillä annetaan samaa maitoa vielä 2 tuntia valmistuksen jälkeenkin. Makua voi kokeilla itsekin,miltä se maistuu valmiina ja miltä kahden tunnin jälkeen. Maku ei muutu jos maito säilyy lämpimänä koko sen ajan. Uudelleen lämmittää ei saa. Kylmään autoon kun mennään niin saatan laittaa pullon vaikka villasukan sisään :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Tridian! Nauti täysillä vapaaillasta ja yöstä. :) Ja turhat imetysmurheet pois, kyllä se tissi kelpaa vaikka yhden yön olette erossakin. Mukavaa hotellireissua!

Rae Onnittelut uudesta autosta! :D Meilläkin on farkku (Peugeout) eikä pärjättäis muulla kuin farmarilla kun on nuo hurtatkin, joita pitää kuljettaa.

Mulla on huono omatunto, kun ostin valmiin isänpäiväkakun. :( Missä se on määrätty, että pitäis tehdä itse?! Teen ensi vuonna, kun muksukin voi muka auttaa leipomisessa.

Kukas se aiemmin mainitsi harrastavansa kotona vaipattomuutta (tai siis lavuaariin pissatusta)? Oliko se JaKa? Kauhee dementia, kun en muista mitään. Miten se on sujunut? Luin eilen jutun, jossa jo puolivuotias osaa ilmoittaa pissahädästä ja tekee pottaan, kun on on oltu vaipattomia. Aika hurjaa.

Mutta joo, pähkäilen tässä menisinkö bodypumppiin vai puntille. Nukuin tosi huonosti viime yön ja tekis mieli vaan vetää peitto niskaa ja nukkua!
 
Miten neljästä kaljasta (eikä siis tuopista, vaan pullosta) voi tulla tällainen krapula?! :x Olin eilen kaverin bändin keikalla, vaikka meinasin viime hetkellä jättää koko homman väliin. Kaksi kaveria oli etkoilemassa meillä, ja mies nukutti Suloa makkarissa. Kuulin itkua ja aloin hokea, etten voi lähteä mihinkään, en vaan pysty... On-nek-si kaksi ihanaa leidiä "pakotti" mut kanssaan baariin. Matkalla vielä v*tutti, mutta kun sai olusen limeviipaleella kouraansa, niin kyllähän se siitä sitten.

Mutta tää seuraavan päivän väsymys on mahotonta. Ja mies lähtee kohta loppupäiväksi studioon äänittelemään, voi peppu. Toi laps ei anna mitään armoa, jos vanhemmalla on huono olo.. Onneksi tulee vieraita illemmalla. Oon huomannut, että Sulo viihtyy paljon paremmin kun on populaa paikalla, seurailee vain muiden kälätystä tyytyväisenä, kun kaksin ollessa siihen täytyy kiininttää huomiota koko ajan ja silti palaa käämit. Ehkä meidän pitää muuttaa asumaan johonkin hippikommuuniin.

Sulo on muuten silmissäni maailman ISOIN (siis ei varsinaisesti kooltaan, mutta "henkisesti"!) ja varmaan teidän vauvatkin. Miettikää, mikä matka on kuljettu niistä heinäkuisista alien-nyyteistä, jotka just ja just sai silmänsä auki! :heart:
 
Olivia81 en ollut minä joka pissattaa lavuaariin :D mutta luin myös hyvän jutun jossa kerrottiin siitä että vauva havahtuu unestakin siihen että pissattaa,ja näitä merkkejä kun oppii tulkitsemaan niin vaipattomuus on helppoa..

Täällä kan yks joka osti valmiskakun, siksi koska mieheni ei perusta makeasta,niin ostin sen lähinnä itseä varten :D Ostin sellaista mönjää jolla kirjoitan kakun päälle ISI. miehelle teen aamupalaksi englantilaisen aamiaisen ja illasta savulohi leipiä.
Ja sittenkin ostin sormivärit ja teimme Jennan käden jäljet isin ja papan kortteihin. Olihan ne hienot! Mutta apua miten sottaista puuhaa!!!

Muoks.meillä samoin kun Sulolla,että viihtyy paremmin kun on vieraita. niitä seurailee ja juttelee mukana ja yksikseen saattaa nukahtaakin siinä puheen sorinassa :)
ostin prismasta YLISÖPÖN joulumekon Jennalle, olis jo joulu :)))
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Rae:Volvo on hyvä valinta autoksi :) Meillä on farmari Volvo v70 vm.2002 dieselinä kohta 3vuotta, eikä vaihdeta pois! meidän versiossa on takanakin 2 ylimääräistä paikkaa, on siis rekisteröity 7lle. Meillä on myös automaattivaihteisto autossa. Hyvä auto ajaa, ja kuluttaa vähän :) on hyvä ollu huristella. ja nyt tän kesän ja syksyn aikana tullu paljo kilometrejä kun on Villen takia tullu ajeltua.

Ville taas aamumaidoilla yski, oksensi kolmesti maitoja pois :/ nyt onki nukkunu kohta 3tuntia päikkäreitä, eikä edellisillä maidoilla oksentanu kun nukku. Toivon vaan niin kovasti ettei taas ois korvatulehdus tulossa,kun aina ennen on alkanu yskällä... :(

Yöllä annoin panadolia pojalle, en tiiä auttoko vai ei. mutta kovin itkuinen oli 23-01,eikä laittanu nukkumaan.tosin nukku sitä ennen 19 alkaen.sitten nukahti 1.30 nukahti ja nukku aamu 8 asti.. ikenet ainakin kutiaa, kun työntää nyrkkejä suuhun ja muidenki sormia. Harsoa kanssa, muutenki Villen paras lelu tuntuu olevan harsot. :)

Pauliina ja Ville 4kk
 
Mä teen Villelle jauheesta maidot. pakkopullaa, kun juo tuota almiron peptiä,joka on apteekin maito. Mä keitän veden ja jäähdytän, laitan veden astiaan ja mittaan sekaan jauheen ja sekoitan,sitteln maito jääkaappiin,josta lämmitän tarvittavan määrän mikrossa tuttipullossa.

Oon tehny niinkin että oon aina annoksen tehny kerralla, mutta musta tuntu että oksentelu noin on vähentyny... tiedä sitten. Sairaalassatin tehdään aina vuorokauden annon kerralla maitoa, ja lämmitetään tarvittava määrä...
 
Sain kuin sainkin kahlattua kaiken tekstin läpi. Joka päivä olen yrittänyt kuroa kiinni tekstiä, mutta oma aika on ollut aika vähissä.

Mutta joo, olemme vihdoin Suomessa! Ihan mahtavaa! Tosin, Suomi-arki on lähtenyt käyntiin todella nihkeästi: ensin Jätti kärsi aikaerosta muutaman yön, nukahti yöunille siinä 02:00 aikaan, ja sitten iski päälle joku pirkuleen virustauti. Epäilen RS-virusta. Jätti on ollut nyt tasan viikon tässä taudissa ja kerran ollaan käyty lääkärissä. Kuumetta oli ensimmäiset kolme päivää 38-39C välillä ja nyt on ihan hirveän räkäisen ja yskäisen oloinen. Yöt on menneet ihan helvetiksi tän takia, meillä ei ole ollut nyt 2 viikkoon ainoatakaan normaalia yötä. Yks yö jouduttiin myös soittamaan päivystykseen, kun kaveri oli aivan märkä lapanen. Viime yönä sai aivan järkyttäviä kilareita aina imetyksen päätteeksi, veikkaan että oli niin tukkoinen olo. Ja korvatulehdustakin epäilen, vaikka keskiviikkona lääkärissä korvat oli vielä aivan puhtaat.

Kaikkia konsteja oon tähän tukkoiseen oloon yrittänyt: ilmankostuttajaa, suolatippoja ja nenä-fridaa, sängyn päädyn nostoa... ulkona näyttää nukkuvan kaikista parhaiten kuitenkin. Räkä kuulostais olevan jossain "takanenässä", sieraimet kun näyttävät ihan puhtailta. Tätä räkäisyyttä voi ilmeisesti kestää vielä jopa 2 viikkoa.

Korvatulehduksesta --- osaako joku sanoa, onko lapsi jatkuvasti kiukkuinen ja äkäinen? Jätti kun on sitten kuitenkin päivällä ollut ihan seurustelevainen ja hyvällä tuulella, vaikkakin on normaalia kärttyisempi. Ei haro korvia, mutta hieroo nyrkeillä silmiä ja nenää aina välillä.

Tänään tulee tasan kuukausi siitä kun meidän tavarat pakattiin Jenkeissä konttiin ja me aloitettiin tämä mustalaiselämä. Vitsi ku kaipaan omaa rauhaa! Meillä on remppa täydessä käynnissä ja asunto on aivan pommin jäljiltä. Ollaan nyt majailtu viikko mun vanhempien luona, mutta hermot meinaa olla vähän tiukilla. Meidän koti on asuttavassa kunnossa vasta tammikuun lopussa. Ei naurata!

Meidän vanhempien kissa ei voi tällä hetkellä sietää minua, saati Jättiä. On aina ennen ollut mun lellikki.

Kauheesti piti kans kommentoida kaikkia juttuja, mutta en hoksannu ottaa niitä ylös. Ja en ehdi nyt pläräämään sivuja kauheesti taakse. Mutta sormia imetään ihan hirveällä vimmalla. Monesti suussa on sekä etusormi että peukalo. Tuttikin kyllä kelpaa, mutta toisinaan sormet vievät voiton. En jaksa ressata asiasta. Tehkööt mitä tahansa mikä pitää tyytyväisenä.

Tridian: --- meillä kitinä on lisääntynyt. Nyt tietenki jo tämän sairastelunkin takia. Ja yöheräilyt on nyt olleet 2h välein ja yöllä on itketty ja kitisty ihan hirveesti. Toivottavasti vain olis tästä olotilasta johtuvaa.

Hug --- meillä syödään nykyään yöllä kans 2h välein. Ja kuten Nessa-85 jo sanoikin, veikkaan yöheräilyjen ja -tankkausten olevan myös osaksi tapa. Kunhan Jätti tästä paranee ja päästään johonkin omaan rauhaan, ajattelin kans vain nukuttaa Jätin uudelleen ilman tissittelyä. Tai tarjoan vettä pullosta. Siis jos edellisestä syötöstä on vain se 2h tai alle. Nyt näin vieraissa ei viitsi koko taloa pitää hereillä, koska tämä tietänee vähän huutoa.

Sannuliini85: Me lennettiin siis Jenkeistä Suomeen parilla välilaskulla ja muutamia vinkkejä voin antaa: yritä minimoida käsimatkatavaroiden määrä, koska kentällä joutuu kanniskelemaan lasta. Ja ota kantoliina tai -reppu mukaan kentälle ja koneeseen. Lentokoneet on myös aika vetoisia, eli ota lämmintä vaatetta ja hattu mukaan. Mulla oli äp-pakkauksen makuupussi, missä Jätti nukkui. Meillä oli Atlantin ylittävällä lennolla sellainen koppapaikka (siihen tulee siis lapselle sänky), mutta epäilen, että charter-lennoilla niitä ei välltämättä ole tarjolla. Mutta kannattaa kysyä matkanjärjetäjältä / lentoyhtiöltä. Nousujen ja laskujen aikana kannattaa imettää / syöttää pullosta / antaa tuttia, vaikka näin pienillä ei lentäminen ilmeiseti hirveästi ota korviin. Ja pikkuselle mukaan viihdykettä, leluja yms., ja anna vauvan katsella muita ihmisiä.

Me ollaan lähdössä helmi-maaliskuussa kuukaudeksi Sveitsiin laskettelemaan, ollaan laskettelufriikkejä! Just nyt tosin haluais vaan mähöttää rauhassa kotona.

nennulainen ja Jätti, tänään tasan 4kk (ja 8.3 kg)
 
Viimeksi muokattu:
Tää sairastelu on ihan persiistä. Jätillä on taas kuumetta, 38.7 C, onneksi sain lääkäriajan illalle. Ihan hirveä huuto ollu välillä ja nyt makaa sängyssä aika apaattisena. Annoin tuossa äsken 125 mg Panado-supon, toivottavsti alkaa pian vaikuttamaan. Surkeeta kattoo tuollasta lapasta.

Nii, ja ripulikin on. Eiköhän nämä oireet ole aika selvä korvatulehduksen merkki. Toivottavasti olis, jotta sais selvyyden ja lääkkeet.
 
Viimeksi muokattu:
Voi himpura! Mun nettissä notkuminen tais saada ihan uudet mittasuhteet!! Tajusin ottaa koneen lattialle ja samalla voi leikkiä neitin kanssa matolla :) Mitähän kaikkee nyt voisinki katella samalla....:LOL:
Mulla ainaki ollu vähän aina niin pikasta netissä käynti ku aina sillon ku vaavi nukkuu pitäny käydä...

Nyt en yhtään muista mitä piti kommentoida... hmmm kiinteitä syödään nyt aamuisin ja iltasin, tissiä päälle sitten. Illalla oon tankannu kunnon annoksen (niin paljon ku nassuun menee) ja sit tissuttelulle sänkyyn. Ei oo nyt 2 yönä herätty 2h välein kun olen niin tehnyt. (koputtaa puuta!) Viimeyönäkin nukkui 4h kävi hereillä, nukahti uudestaan ja sitten 2h päästä tissiä ja nukkui aamu kasiin asti. Näitä lisää kiitos. :) oon kans nykysin koittanu nukuttaa eka ennen ku heti tarjoan tissiä yöllä..Niin, että on meillä ainakin vaikuttanut ne kiinteet. Kait mun maito ei enää pidä nälkää enää sillai.. :'(
Isänpäiväkakuksi tein sellasen piimähyytelökakun jossa digstivepohja ja mango pilttiä päällä. Voi neitikin sitten syödä sitä päällistä. Lahjaksi ostin muumipappa mukin. Periaatteessahan eikä oikeestikkaan mies ei mun isä oo, mutta kun Ilona on liian pieni tekeen ostoksia niin kait mun piti vähän auttaa, vaikka tällähetkellä Ilonan iskä tuntuu maailman ärsyttävimmältä tapaukselta, haiseeki:x jotenki oudolle.. en tiiä! Onko tää jotai hormoonijuttua???
 
Piti leipoa huomiseksi juustokakku isille (siis miehelle, ei omalle), mutta en minä perskeles jaksa :D Hain kauppahallista valmiin kakun. Käärin sen silkkipaperiin ettei paljastu jääkaapista. Kirjoitin kortin "Sulolta" ja aloin itkeä, kun siitä tuli niin liikuttava :LOL: Olen siis selkeästi krapulassa. Kortissa Myyrä (siis se tsekkihahmo) syöttää siiliä tuttipullolla. Voi jesus tätä touhua :D Mauttomaks on menny.

Sulo oppi tänään syömään ilman rintakumia!! Kokeilin vaan pitkästä aikaa ilman mitään paineita (olen jo täysin luovuttanut asian suhteen) ja se alkoi syödä kuin ei huomais koko kapistuksen puuttumista! :heart: En voi tajuta! Kun on tohon kumiin tottunut, toi imeminen kyllä hieman sattuu. Sulo nimittäin imi aluksi tosi kapealla, kipeällä otteella mutta avas sitten suutaan ja sittenhän se tuntui hyvältä. Nyt imetetääääääään, wooooo! Tällä hetkellä tuntuu et vois saman tien imettää vaikka 20-vuotiaaksi tota dudea, jos tää meni näin helpoks! Jee jee jee! Haluan mennä imettään keskelle katua! Toivottavasti tää ei oo mikään poikkeuspäivä vaan jää pysyväksi.
Laskin, että jos imetän suunnilleen 10 kertaa päivässä (kuten teen), olen imettänyt yli 1000 kertaa tätä lasta :D Kaikki kerrat rintakumilla, paitsi äskeinen :D Uskomatonta!

Lähen nyt fiilisteleen tätä lapsoseni kaa!
 
Olivia: ei se mikään paha juttu jos ostaa valmiin kakun, nyt itteäkin ottaa päähän ja pahasti, kun pitää alkaa kakku vääntään. Keittiössä oottaa leivät leikkaamista, kala perkkaamista ja muut ainekset :headwall: nyt vaan haluisin käpertyä sohvan kulmaan lämpötyynyn ja suklaanlevyn kera, mutt ei onnistu :mad: ihanat rakkaat menkat päättivät tulla tervehtimään :mad:selkä ja vatsa aivan tulessa, voipi melkeen sanoa, että ovat ennistä kipeämmät kuin aiemmin :kieh:

Apsille on onneks hoitaja, niin saa ihan rauhassa touhuta, kasin maissa haen pojan kotia mummolasta. Sitten rentoudun jonku herkun kera:p
 
Täällä on kovasti perhosia vatsassa kun ilta menee pidemmälle..:D Miten ihmeessä voi jännittää jotain näinkin tyhmää asiaa kun ulos lähtemistä,ja kun siis ei olla menossa baariin vaan isoon autohalliin missä porukka on ylihumalassa ja känyää nahkatakin paskassa siel lattialla...:D Hehkeä kuvaus illlan tulevasta ohjelmasta :cool:
Hyvällä omatunnolla aion siis imettää yöllä kotiin päästyä jos tyttö niin vaatii. Luotan siihen että kun täälläkin on osa niin tehnyt niin voin minäkin niin tehdä:D Kiitos siis :heart: :)

Leivoin tänään salaa kiireessä kakkupohjan huomista varten ja huomen sit aamusta se pitäis täyttää ja päällystää..:)

Täällä sitä istutaan sininen hiusväri päässä ja täristää iltaa odotaen..:p Huomen aamulla saattaa olla äänikellossa hieman eri... :whistle:

Oltiin tänään vauvauinti infossa ja päästään aloittamaan vauvauinti heti joulukuun alusta:) Tosi nopeesti päästiin mukaan,kun joutu jonottamaan vaan 4päivää ennen yhteyden ottoa..:D Kiva että meni näin hyvin..:)
 
Jaka Meillähän päivisinki syödään 2-3h välein niin iltaruoka on sitten useimminten rytmittynyt siihen 19.00. Seiskalta ollaan yleensä tultu viimeiseltä vaunulenkiltä sisään jossa on nukahtanut ainaki puolen tunnin unet ja sitten herättyä pistäny sitteriin ja antanu nyt peruna-porkkana sosetta 1/3 purkkia ja reilu rkl mangososetta. Meillä ei oo vasta kun nuo maut ja päärynä testattu. Pistän sitä sosetta niin paljon ku näyttää menevän ja sitten vaipan vaihtoon ja iltapesulle, yökkäri päälle, iskälle hyvät yöt ja makkariin makuuasentoon tissille. Ei kauvaa imuta, joku puolisen tuntia menee niin unessa on, eli n. 20.00 :) Tunnin päästä saattaa käydä hereillä, nostan pystyyn enkä puhu mitään. Yleensä tulee röyhtäsy lasken takasin sänkyyn kun tuhina on sen kuulosta että unessa ollaan.
 
Täällä ostettiin tänään ensilusikat, kohta päästään kokeilee kiinteitä... tai no odotellaan vielä viikko tai pari, pojalla ikää kohta 3,5 kk. Hän on kovin kiinnostunu meidän syömisistä ja ottaa lusikan suuhun muitta mutkitta :D Tuntuu olevan valmis kiinteille siis...

Alkomahoolista ... kerran olen käyny baarissa muutamalla, join siis 3 tuoppia + kotona ennen lähtöä siiderin höystettynä vodkalla (iskän tekele :LOL: ) ja imetin kyllä huoletta aamuyöllä... eli samalla linjalla olen kuin muutkin täällä kirjoitelleet! Nyt sitten siemailen täällä toista sidukkaa ja maistuu pirun hyvälle... :D Poikakin saatiin ilman raivareita nukkumaan, kun käväistiin iltakylvyssä iltaysin jälkeen. Pulikoitiin ammeessa ja poika pääsi ekaa kertaa saunaan äipän kaa :heart: Toki istuskeltiin alhaalla ja pikkupikku löylyt vaan lämmöksi.

millanen , vauvauinti on aivan mahtavaa :D Huippukokemuksia!

Ja onnittelut uudesta autosta Rae . Meillä myös farmari, Citroen C5 vuosimallia 09. Ja kun ollaan reissun päällä, niin voin sanoa että ei paljoo tyhjää tilaa jää... kun mukana on koira ison häkin kanssa, muksu vaunuineen yms. yms. Ei vois pienempää kaaraa edes kuvitella.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille mammoille ja vietelkää mukavaa isänpäivää!
 
Krapulainen hoi! :cool:
Kemut meni hyvin ja join 3,oltiin kotona jo klo 1. Pihla oli heränny 12 ja juonu 120ml korviketta, heräs 4 syömään ja kyllä imetin sillon ja nostin tytön takas pinnikseen jatkaa unia. aamu 7 heräsin siihe ku vasen tissi oli ruiskinu maitoa peittoon sen verran että tuntu lähinnä tiskirätiltä.... :D Siitä sitten tissi suuhun ja nukuttiin viel 9 asti. Sit ylös ja kakkua täyttämään, pala kakkua naamaan ja sohvalle nurin. Nyt ipana heräs nukku 2,5 h päikkärit...
Olo on aivokuollut...
 
Hampaan puhkeamisesta onko teill siihen liittynyt poskien punoitusta, ja väsymyst päivisin?? Meillä jotain pientä valkoista näkyy alaikenessä ja kaverini sanoi että hänen kaikilla lapsilla on poskia punoittanut aina kun ekoja hampeja tuli.
 
Voi itku kun väsyttää...Ajeltiin aamulla ensin mun isän luokse n. 40 kilometrin päähän, tultiin sieltä vasta kolmen maissa. Mies jäi pojan kanssa olkkariin ja meikä painui päikkäreille kun heräsin jo klo 6:30 tänään. Sitten ei muuta kuin muksu uudestaan autoon ja miehen porukoille. Raskaita nää vierailupäivät kun tuntuu että vauvan kanssa on aina niin oma hommansa lähteä. Ennen kun kahden mentiin niin eihän sitä tarvinnu ku lähteä. Nyt pitää miettiä mitä puetaan pojalle, mitä hoitolaukkuun, onko milloin syönyt, nukkunut vaihdettu vaippa yms.
Ja kun täytyy tunnustaa etten tule juttuun miehen porukoiden kanssa kovinkaan hyvin. Meikäläinen ja mun omat sukulaiset ollaan semmosia räpättäjiä ja kokoajan joku äänessä ja nauramassa. Miehen porukat on taas sitten sellasia hiljasia ja jotenkin niin "jäykkiä". Olo tuntuu heillä aina ihan ulkopuoliselta alienilta. Ja kun tuntuu ettei ne osaa edes tota lastakaan kunnolla kantaa ja ne puhuukin sille ihan tyhmästi :LOL: Tai sitten mä asennoidun väärin...Ei asuta kuin muutaman kilsan päästä heistä ja silti tää oli toinen kerta kun pojan syntymän jälkeen heillä käytiin. Mun äidin luona taas käydään pari kertaa viikossa ja sinne on aina niin ihana mennä kun äiti ottaa pojan ja minä saan vaan olla ja rauhassa juoda kahvia ja vaihtaa kuulumisia.
Väsyttää ja ärsyttää taas tuo talotyömaa. Tapetoija oli hoksannu että meidän makkarin tapettirullat on erivärisiä, pieni sävyero kahdessa rullassa, ei muuta kuin aja taas reilu 200 kilsaa ouluun bauhaussiin hakemaan uus rulla. :kieh: Tuntuu ettei mikään mene niinkuin pitäis ja kaikki vaan vastustaa. Itku.
 

Yhteistyössä