Nessa no worries! Me ollaan täällä vuoronperään kerrottu oman synnytyksen kulku eli ei varmasti kyllätyttänyt ketään..
Päinvastoin kun me ollaan niin uteliaita kaikki...
Olivia oon syöttäny nyt 2 päivää teho baktia ruuan seassa koiralle,mutta ei oikeen tunnu auttavan sekään. Toi koira on ollu pennusta asti sellanen että sillä menee maha TOSI helposti sekaisin ja nyt kun se tuolla pihalla painaa menemään ni varmasti sieltä jotain epämääräistä sisuksiinsa napannut. Kun nuo koirat ei ihan ole samanlaisia kun esim. Hevoset että osaisi olla syömättä niitä myrkyllisiä kasveja tai muuta sopimatonta ulkoa..:/ Pitää tässä nyt katsoa viellä tää pvä jos ei ole muutosta tullut ulosteen laatuun ni sit pitää käydä hakee sitä Canicur:ia...
En vielläkään voi käsittää miten hyvin tuo lapsi nukku viime yön!
Ensimmäistä kertaa koko pienen ikänsä aikana se nukahti klo 20 ja nukkui 03 asti, imetys ja jatkoi unia klo 07 jolloin söi toisen kerran ja sitten viel nukkui 9 asti
Ihana unikeko<3 Saa nähdä oliko tää vaan joku harhautus mukamas "isontytön unista" vai voisiko tosta tulla ihan oikee rytmi tästä eteenpäin
Tänään aamulla Pihla jaksoikin sitten olla hereillä 3 tuntia yhtään kiukuttelematta
Kun se varmasti on herännyt jo ennen 9 mutta tutkii yleensä hiljaa vaan omia käsiään hetkisen ennen kun alkaa juttelemaan
Tyttö näytti ihan pieneltä koppakuoriaiselta tänään aamulla ku vaihdoin vaippaa meiän sängyssä sille
Mun iso untavapeitto oli Pipsan oikeella puolella ja neiti piti siitä käsillä kiinni ja hamus sitä suuhun samalla kun kyljeltään potki ja piti varpailla kiinni vuorotellen..
Ihanuus <3
Samalla kun vei Pipsan ulos nukkumaan niin haravoin tota meiän pihaa joka on liian täynnä lehtiä kiitos ympäri tontin kasvavien koivujen...
Nyt jos menis laittaa toisen koneen pyykkiä pyörimään ja vaikka imurois ni sais jotain oikeeti fiksua aikaanki ennen ku tuo mies tulee töistä kotiin. Huomenna aion päivällä mennä metsästämään isänpäivä lahjaa ja illemmalla teen kakkupohjan valmiiksi sunnuntaita varten
voihan kakun täyttää jo pe vaikka se syödään vasta su? vai meneeköhän se liian kosteaks?
Haluisin että kakku on yllätys,ja Tapsalla ei ole mitään sellasta menoa vkolopun aikana missä en olis itse mukana ni en saa täytettyä sitä missään välissä. Sunnuntaina sitten vaan koristelen sen. Kokemuksia,mielipiteitä jotain?
Muoks.
Rae hahaaa onnea uuden auton metsästämiseen!