Olivia81Toi on liinasuoja on kyllä kätevän näkönen, tuli vain heti mieleen osaiskohan ite ommella vastaavaa
hmm.. Ei tuo kyllä kallis ole jos on vain käyttöä.Vois kyllä tilata
hmmm
Meilläki toinen koira vetää hulluna eteenpäin ja toinen taaksepäin!!Joten vaunujen kans lenkkeily on välillä melkosta menoa ja näkyki varmaan! Eli toinen tahtos olla vaan kotona, mutta pitää se vanhuski tarpeilla vähintään käyttää. Kyllä se sit ku pihapiiristä lähetään jolkuttelee kyllä, mut ihan eri tahtiinku nuorempi. Meinaa tosiaanki välillä mennä hermo ku toinen kiskoo eri suuntaan. Vika toki mussa ku en oo jaksanu kouluttaa tarpeeksi!!Onneksi asutaan mettän reunalla niin hyvin voi pitää usein irti tätä toista, paimenkoira ei karkaa, mut sekarotunen mettäkoira katoaa ihan saman tien jos jotain kivaa näkyy vaikka hihnassa ei niin liikkuskaan. Auta armias jos poro tai pupu näkyy niin lähtee ku ammuttu!! Viime syksynä oli 10 vrk hukassa ku lähti porojen perään. Ite vanhenin naamasta 20v. ku suru oli niin kova ja päivät etin sitä ja yöt sekoilin töissä. Kamala huoli oli!
Kiitos, liinaohjeesta. Toimi se! Helposti sain kaverin ulos liinasta. Hyvin osasit neuvoa!
Käänntty täälläkään ei ole vielä.Päätä kannattelee hyvin ja mahallaankaan ei enää huuto ihan heti ala. Sätkii kyllä kovasti ja viuhtoo unissankin kovasti, mutta ei yritystäkään että ite
kääntyis. Olen kyllä koittanu näyttää
miten se tapahtuu ja avittanut, mutta kaikki varmaan aikanaan.
Taisin säihkähtää i
metyksestä eilen liikaa, maitoa tulee nyt oikein hyvin.Vaippa oli aamullas ihan täys ja paino ainaki kilon!! Kakkaa ruutannu jo kahet tänään ja mahottomat määrät. Nukuttiin Ilonan kans yhessä yö ja mies työhuoneessa. Ehkä se oli hyvä että säikähin enkä pidä enää niin itestäänselvyytenä sitä riittämistä ja pidän parempaa huolta omastaki syömisestä ja juomisesta. Tänään onkin sitten tankattu RUOKAA
ja paljon, vettäkin kyllä mennyt, äsken iltatissuttelulla hurahti itellä vettä litra ihan huomaamatta! Neiti nukahti ihan tyytyväisenä ja vaipojen määrästä päätellen maitoa on tullu ja masuun asti menny.
Imetysteenä mulla ollu Pyhä Olavi imettäjän yrtit tee (
yrttipaja.fi) ja Apteekkari Pomoellin yrttisekoitus mammatee (anis,fenkoli,nokkonen ja kumina),valmistaja Valioravinto.Tämä on sitä mitä on ollu se 20v. markkinoilla
Nyt pyysin isääni tuomaan tullessaan jotakin, saa nähä mitä merkkiä se sit on. Kait nuilla joku vaikutus on? (toi näköjään pomoellin imetysteetä)
kardemumma, meilläki ollu ihan samanlaisia päiviä. Ne menee ohi, usko mua. Välillä on myös sellaisia päiviä ettei kukaan muu kuin äiti kelpaa. Vähänkin silmistä karkaa tai joku muu ottaa syliin ettei äitiä näy alkaa kauhea huuto. Hassuja nuo vauvat on!:heart:
Niin UUDET tervetuloa mukaan vaan! Tää on tosissaan ihanan vilkas poppoo, tekstiä tulee kovasti.
Meillä on
vaipoista käytössä liberot ja pamperseja saatiin lahjaksi paketti niin oon niitä käyttäny yöllä kun ovat seuraavaa kokoa. Kummastakaan ei ole peppuun nyt taas mitään tullut, mutta käytänkin bebanthenia peppuun niin punotus pysyy poissa. Pirkka vaippoja ostin ja niistä tais punanen läiskä tulla joka varmaan jo polttelikin, oli hurjan näkönen. Äiti vähän kuvitteli että säästetään
:headwall: hirveen kovia ja jotenki inhottavan tuntosia oli..enkä siinä mitään säästäny kun käyttämättä on jääny.
p
ai80 oon jostain lukenu että niin kauvan kun lapsi ei syö normaalia ruokaa täytyy vesi keittää.. Eihän tuo nyt iso homma vedenkeittimellä oo kuitenkaan. Mun veli esim. käyttää tutitki keitetyssä vedessä ennen kuin lapsen suuhun laittaa,mutta musta se on jo melkosta touhua. Ite oon kyllä hurauttanu vesihanan alla sillon kun oon tyrkyttäny tuttia, sitähän tuttiahan ei mejän neiti huoli.
Soseet aattelin tehä itte, ei ne nyt vaikuttas vaikeita olla tehä.Soseeksi vaan sauvalla. Samalla vaikka jonku sortin pirtelön sitten itelle vaikka kun makeita syöttää. En kyllä näe mitään huonoa valmiissa purkeissakaan niitäkin saa jopa luomuna jostain kaupoista, tärkeintä että lapsi saa ruokaa. Miljoona kertaa parempaa ne jokatapauksessa on ku aikusten valmisruuat, jotka nyt on melko kaukana ruuasta!
Jahas... mun vanhemmta tulikin juuri ja siis niitten kans raataileen! Jos ne olis tuonu jotain herkkujaki tullessaan.
opcorn: On taas pari päivää täällä mejän seurana ja apuna.
Anita+ Ilona 3kk ja rapiat