Dana: Mulla on allergioita ja kannan sellasta epikynää mukana, jos iskee anafylaktinen shokki. Mä en oo käyttänyt mitn allergialääkkeitä ja yleisesti ne kielletään. Olen huomannut, että kesällä ainakaan ei ole niin pahat allergiat, kun on raskaana. Sitä ei ole vielä tähän päivään mennessä selvinnyt mikä kurkun turvottaa umpeen ja siihen ei allergialääkkeet taitaisi edes tehota.
Star: Mulla ei ainakaan ole mitään vihlomisia tms. ja täytyy myöntää et melkeen olen tyytyväinen (keskenmenoihin loppuneet raskaudet ollut vihlomista alusta asti). Sellanen paineen tunne on mahassa, varsinkin iltaisin. Kyllä ne repimiset sitten taas alkaa varmaan, kun kohtu kasvaa Enää on parit housut, mitkä mahtuu jalkaan *jättiläinen*
Star: Mulla ei ainakaan ole mitään vihlomisia tms. ja täytyy myöntää et melkeen olen tyytyväinen (keskenmenoihin loppuneet raskaudet ollut vihlomista alusta asti). Sellanen paineen tunne on mahassa, varsinkin iltaisin. Kyllä ne repimiset sitten taas alkaa varmaan, kun kohtu kasvaa Enää on parit housut, mitkä mahtuu jalkaan *jättiläinen*