muistanko oikein että sulla olisi 6 tai 7.7 laskettu aika?ollaan ihan samoissa =) olisi kiva seurailla toistemme tuntoja ja etenemistä raskaudessa..Alkuperäinen kirjoittaja Chili25:Tervetuloa uusille
Kertokaas nyt viisaammat että miten noi viikot ja menee. Et ku oon kai nyt laskureiden mukaan 6+0 niin onko nyt sit raskausviikko 7 vai hä?? Kun nuo laskurit antaa kaikki ihan eri luvut. Mulla oli viimeset menkat 1.10 Auttakaa viisaammat
- Chili ja MasuMato 6+0(?)
Juu näin on Laskettu aika olis menkoista 7.7. mut kun kävin lääkärissä vatsakivun takia niin lääkäri sano et ei olis silon ollut vie 5 viikolla. 25 päivä olis lääkäri et kuulee sit missä mennään ja muuttuuko LA ja onko masussa ylipäätään ketään.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäblondi73:muistanko oikein että sulla olisi 6 tai 7.7 laskettu aika?ollaan ihan samoissa =) olisi kiva seurailla toistemme tuntoja ja etenemistä raskaudessa..Alkuperäinen kirjoittaja Chili25:Tervetuloa uusille
Kertokaas nyt viisaammat että miten noi viikot ja menee. Et ku oon kai nyt laskureiden mukaan 6+0 niin onko nyt sit raskausviikko 7 vai hä?? Kun nuo laskurit antaa kaikki ihan eri luvut. Mulla oli viimeset menkat 1.10 Auttakaa viisaammat
- Chili ja MasuMato 6+0(?)
Täälläkin turvottaa kokeilin tänään puvun housuja ku olis yhdet pikkujoulut tiedossa niin tarvii kyl keksiä jotain muuta päälle. Menivät kyl kiinni mut ahisti ja kiristi ja jos pitäs vie jotain syödäkkin niin ei pystyis.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäblondi73:vatsan turvotusta ollut ja paljon..käytän jopa nyt mamma housuja...kokeilin tossa yks päivä omia normeja farkkujani niin ahdisti todella paljon, en pystynyt oleen niillä.
minkälaisia vatsan kipuja sulla oikein sit oli?ja mistä päätteli että et ollut 5 viikolla'?olisitko sit pitemmällä?
mulla laskettu aika noihin samoihin aikoihin ja nyt olen 6+5