Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Hei!

Hiivasta minulle lääkäri sanoi, olisko ollu viime raskaudessa kun oli sitkeässä hiivaa, että gefilus tuotteita pitää syödä/juoda...

Eilen tuli postista tilaamani AgelSound-dobleri. Heti kuului sydänäänet vaikkakin hiljaisesti ( istukka etuseinässä ) ja hetken kun taisi karata alta. Illalla uudestaan kuuntelin ja paremmin löytyi =)

Just nyt on pikkusisko sairaalassa tekemässä esikoistaan =) :D :heart: Jännät paikat!!!

a rv16+2
 
Rae ja Nuu kysykää ihmeessä heti, jos joku menee yli hilseen! Meille toista/kolmatta/jne lasta odottaville ilmakumipyörät, viispistevyöt, kestovaipat, kantoliinat jne käsitteet voi olla tuttuja, mutta onhan ne hepreaa, jollei koskaan ole törmänny..

Liikkeistä eipä tunnu täälläkään vielä. Esikoisesta muistaakseni rv 18 ja kuopuksesta vaan vähän aiemmin, olisko ollu sit viikolla 17. Kyllä niitä toki iltasella yritän kuulostella nukkumaan mennessä, mut en niistä stresskä ota.

Rae ei tullu istukan sijainnista puhetta ultrassa, enkä tajunnu minäkään kysyä.. Kuvittelisin, että olisi sanottu & merkattu korttiin, mikäli esim edessä..

Sherine kertoi, että olis pojan tulo taloudellisempaa, mutta että toivoo kumminki tyttöä. Meillä on ihan sama tilanne, kahden pojan taloudessa kun ei ole mekkoja eikä juuri nukkeja (löytyy 1 vauva-nukke ja 1 "barbie" ). Eli jos tyttö tulee, on hankintalista varmaan pidempi, kuin jos tulee poika..

Hiivaa ei ole näkyny, mutta valkovuotoa on tavallista paljon enemmän (kuten aiemmissa odotuksissakin). Hiivaa voi muuten joillain aiheuttaa sokerit. Eipä sen välttelystä toisaalta mitään haittaakaan ole, joten jos tuntuu hiiva kiusaavan, kannattaa varmaan kokeilla..

Kutina kiusaa. Vatsa kutisee, ihan ku koko ajan vaan pahenis, vaikka rasvaa menee normaaliin verraten ihan hirmu paljon (=joka ilta rasvaan, norm. perusvoidetta käytän ehkä 2-3 kertaa vuodessa). Mikään muu osa kropasta ei kutia yhtä pahasti, vaikka iho normaalia kuivempi onkin, mut toi maha... Välillä vatsan raapiminen tuottaa jopa ihan kivuliasta nautintoa :/ Tää nyt ei välttämättä liity raskauteen, oireilun alku tosin osuu aika samaan, ku raskauden alku, mutta varmaksi en osaa sanoa, voi olla että kutina alkoi jo ennen odotusta.

Anoppi tulee ylihuomenna. :|

 
Huomenia vaan!

Täällä on hyvin nukuttu yö takana, toivottavasti tänään jaksaa sitten olla pirteenä. Mun isä ja sen naisystävä tulevat tänään käymään,eivät onneks jää yöksi :) Mä pistin oman siskoni sanomaan isälle mun odotuksesta, ja oli kuulemma arvannu,mutta mua/meitä ei oo onnitellu.En tosin sellasta oo odottanukkaan. Ei oo miehenkään vanhemmat meitä onnitelleet, eikä kovin moni muukaan sukulainen. Mun sisko on ja miehen kaksi siskoa on onnitellu ja sitten mun omia kavereita. Kunki oma asia onnitteleeko, mutta silti... Tärkeintähän se on että itse (ja mies) sitä vauvaa toivoo ja haluaa, muiden mielipiteet on toissijaisia. Toki ihmettelyjä varmasti tulee kuulumaan,kun saa useamman kun pari-kolme lasta, meille kun on neljäs tulossa ja sitten se että nyt ne sitä poikaa tekee kun on vain tyttöjä.. Mutta mä en jaksa aatella sitä, mitä toiset aattelee. ja sikäli hyvä,että tällä seudulla on paljon isoja perheitä, että ei kylillä aatella aina niin pahasti jos on iso perhe.

Aateltiin lähteä tytön kanssa perhekerhoilemaan ja käydä sitten ruokakaupassa.

pauliina rv16+4
 
Hyvää Huomenta =)

Tervetuloa Äippä-77 :D

Pauliina82: Varmaan moni meijänkin suvusta aattelee, just noin että pitikö niiden nyt vielä sitä tyttöä yrittää, vaikka meille onkin tulossa vasta kolmas.. Sukupuolella ei ole mitään väliä, kunhan elävänä saahaan tämä mussukka maailmaan...

Mulla on kamala vauvakuume... :heart: :D Sunnuntaina järjestelin vauvanvaatteita ja vahtasin koneelta poikien vauvakuvia... ;)

Täällä eletään jo hieman pirteempää vaihetta.. Vaikka ens viikolla on taas aamuviikko ja väsy 24/7 |O Nautitaan nyt edes tämä viikko! Tämän päivän kun vielä jaksais olla töissä, huomenna olis vapaapäivä ja siitä alkaa sitten viikonloppu.. Siivousvimma iski ja piti vessa jynssätä lattiasta kattoon, kyllä kiiltää :D Toissapäivänä lenkkeilin kauppaan hakemaan leivontavärkkejä ja leivoin daimkakun :p Herkkua! Nyt huvittas alottaa joku remppa, olis niin kiva saaha muutosta taas vaihteeksi!

Neuvola on ens viikolla tiistaina, jes! Rakenneultraan on vielä reilu kuukausi, ei paha.. Liikkeitä oon mielestäni tuntenut aina välillä, enkä välttämättä joka päivä!

Vaunuista: Huutonetissä olis ollut valkoiset emmaljungan nahkavaunut,, IHQut.. :p Tahtoo sellaset!! Mutta en sitten vielä huutanut, pitää vielä seurailla ja oottaa ainaskin rakenneultraan!!!! :whistle:

Neuvolan jälkeen ajattelin käydä hennesillä törsäämässä lahjakorttini vauvanvaatteisiin, jos jotain kivaa löytyy.. :D

Mukavaa pakkasenpaukkuvaa torstaita mammat ;) :wave:


Maamin ja TOIVO-JUSTIINA 15+6 :heart:
 
Huomenia kaikki!

Tulin just neuvolasta töihin ja ajattelin jatkaa taas 'kuukauden työntekijänä' ja tulla heti kirjoitteleen kuulumisia. ;)

Tärkein ensin eli vauvan sydänäänet kuului hienosti! Pieni puuhaili siellä kovasti ja syke oli siinä 150 molemmin puolin. :heart: Ja tulevat vanhemmat tietenkin onnesta ymmyrkäisinä! Hemoglobiini oli 151 ja kaikki muuten loistavasti, mutta verenpaine nousi taas ihme lukemiin. Mulla on normaali verenpaine ja neuvolaverenpaine ilmeisesti erikseen.. :x

Me saatiin jo aikataulu perhevalmennukseen, 5 kertaa toukokuussa. Tuntuu aika hurjalta, mutta onhan siihen vielä aikaa...

Nyt oikeesti töiden pariin. Mukavaa päivää kaikille!

 
Onnittelut kaikille hyvistä uutisista ja mukavista neuvolakuulumisista.

Mullakin ois enää alle viikko neuvolaan. Ens viikon keskiviikkona heti aamusta pääsee sinne. Vähä kyllä jännittää noi verenpaineet. Kotona ollu ihan ok lukemia (tosin nekin vähän noususuunnassa), mutta mitäs sitten tapahtuu ku se "pelottava" terkkari ne mittaa ? Ei ois oikein hyvä jos alapaineeks tulee joku kolmenumeroinen lukema. Missäs vaiheessa sokerirasitus yleensä tehdään ? Mulla on sellanenkin edessä ilmeisesti lähtöpainosta ja iästä johtuen. Hyvähän se on tietty et tsekataan sekin, mutta ei nyt välttämättä hirveesti houkuttelis istua tunteja terveyskeskuksessa.

Täällä vaan väsymys jatkuu. Joka yö pitää näköjään nosta vessaan jos ei halua aamulla herätä sänky märkänä tai sitten silleen et on halkeamispisteessä. Eikä viime yö tehnyt poikkeusta.

Vatsakivut on kyllä sitten ihmeellisiä. Välillä on jopa päiviä ettei oo ollenkaan ja sitten toisina päivinä saa suurinpiirtein kävelläkkin kaksinkerroin ku sattuu niin paljon.

Tota lähipiirin reagointia piti kommentoida. Meillä on molempien vanhemmat ihan tosi innoissaan ja sitten tosiaan tietty mun sisko perheineen. Kavereilta tuli onnitteluviestejä, mutta tuntuu että oon jotenkin ehkä sitten sairas ku ihmiset jotekin karttelee, eikä pidä yhteyksiä. Mutta hitsiläinen se on sitten jokaisen oma valinta jos tässä vaiheessa hylkää niin sittenhän se on jokaisen oma ongelma. Aika turha on sitten myöhemminkään. Ja ei tää meidän elämäntilanne nyt loppujen lopuks mitenkään hirveesti erilainen oo, mä nyt vaan satun olemaan raskaana enkä voi bilettää niinku ennen. Oikeastaan ainoa ero aikasempaan.

Meikäläinen pääs eilen jopa jumppaan. Tunnin basic-sisäpyöräilyn kävin vetämässä. Sykkeet pysy alhaalla, eikä mitään megahengästymistäkään tullu, mutta hyvää teki. Välillä kyllä tekis terää sellanen kunnon veren maku suussa-steppi, mut pitää nyt vaan jaksaa malttaa mielensä ens syksyyn asti moisten kanssa.

 
Täällä perhevalmennukset on 2 kertaa. Viimeeksi kävimme siinä toisessa, missä oli synnytyksessä. Pari tuntia katsottiin kalvoja ja joku synnytysvideo. Mitään hyödyllistä en kyllä siitä saanut irti :( Ajattelin, että menisimme jonkun yksityisen järjestämään tällä kertaa. Toisaalta, on siitä jo kerran selvitty ilman mitään valmistautumisia, niin kai se toisenkin kerran menee :LOL:

Tänään aleihin vähän kattoon vauvanvaatteita, vaik hirveän huonosti niitä on löytynyt. On aina joko pinkkiä tai sinistä. Ei nyt pinkkiä viittis pelkästään mutun pohjalta ostaa :D
 
Tervetuloa äippä-77

Sherine + muut joita asia koskee Tosi ikävä tuo sun äidin "tunteettomuus", mä en oikeen ole koskaan ymärtäny ihmisiä jotka ei ole onnellisia raskautuneen puolesta jos edellisetki lapset on hyvin hoidettuja.. :hug:

Stressaamisesta : Mä yritän kovasti olla ressaamatta ja oonki omasta mielestä onnistunu ihan hyvin.. Jotenki on sellanen tutina että kaikki tulee kyllä menemään hyvin.. :heart:

Amati Tule sit kertoon kumpi tuli, mä olen ihan hengessä mukana!!!!

Maamin82 Mä huomasin nuo samat emmaljungat huutiksessa, mutta en viittiny huutaa ku tuo valkosen puhtaanapitäminen sais mut varmaan hermoromahduksen partaalle!! :D

Pai Mulla on kanssa jatkuvaa tuo vessassa ravvaaminen, enkka on 3krt/yö, sillon v*****aa ja paljon.. Mä toivon ettei ihan koko raskautta trtte ravata, mutta aika näyttää.. mä en edes tajua mista sitä kusta oikeen riittää!!!

VatsakivutTäällä niitä on parin päivän välein, ajattelin (ta itse asiassa mies aatteli) sen niin että se vauva tekee ittelleen tilaa sielä ja kun saa tarpeeks tilaa rauhottuu muutamaks päiväks kunnes taas käy kohtu ahtaaks.. Siis kohdun kasvukipuja luulen että ainakin mull aon..

Juu.. omassa tilassa ei uutta, päänsärkyyn heräsin aamulla. Tänään pitäs ommella makkarin verhot valmiiks ja jatkaa tuota vauvan tilkkutäkkiä... saas nähä jaksanko raahautua vajaan hakee ompelutarvikkeet..

susanna ja papu POKS 17 :heart:

 
Hei
Vietimpä sitten mielenkiintoisen yön sairaalassa, olo meni eilen aivan huteraksi, joten mies vei sairaalaan. Olin sitten yön kytkettynä letkuihin, joista tippui nesteitä ja lääkkeitä suoraan suoneen. Verta vietiin kaheksan putkea (ei onneks samalla kertaa, kahessa erässä )
Mentiin sairaalaan joskus kuuden aikoihin illalla ja päästiin pois kuuden aikaan aamulla. Mies oli mukana koko ajan, istuskeli kovalla puupenkillä 12h.

Seuraavaan ultraan viellä on suunnilleen kuukausi ja seuraavaan neuvolaan noin 3 viikkoa.

Dana88 & Pikkune 15+6
 
Olivia81: Verta ei laitettu vaan nesteytettiin, oli nestehukka. Sokeriliusta, kipulääkettä ja pahoivointilääkettä laitettiin tiputuksessa tippumaan. Oksentaminen veti kehon kuivaksi ja aiheutti pahan migreenin, mihin normi särkylääke ei purru.
 
Sain elämäni takaisin! Palattu arkeen ja liikunnan pariin, mikä ihana olo. Luulin jo, ettei se kamala väsymys ja saamattomuus lopu koskaan. Eilen spinningin jälkeinen olotila oli jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa, tuli mieleen miten ihmeessä olen voinutkin pitää parin kuukauden taukoa..toivottavasti jatkuu. Miten teillä muilla? Joko alkanut väsymys väistyä?
Kamalan hyvälle maistuu kaikki happamat maitotuotteet, piimä,viili,jogurtti,rahka ja raejuusto. Onko kellään muulla vastaavaa? Oliko kellään tietoa mikä vanhan kansan tietämys sukupuolesta se voisi olla? :whistle: ei ettäkö sillä todellakaan mitään merkitystä olisi :heart: molemmat tervetulleita! :hug: :heart: :heart:

 
Mä kattelin äitiysjoogaa ja ajattelin sinne mennä, jospa paikat pysyis vähän notkeempana pitempään. Se olis ainakin rauhallita liikuntaa, kun vieläkin olen niin tukossa ettei meinaa vauhdikkaammasta tulla mitään. Varasin sitten TAAS lääkärin huomiselle, jos vaihteeksi on korvatulehdus (ainakin, jos mitään voi päätellä jatkuvasta vihlonnasta). Tää on neljäs kuukausi, kun mä olen melkeen putkeen flunssassa :headwall: Muuten ehkä väsymys vois helittää, mut tää jatkuva tukala olo saa kyl mielen matkalaks :/
 
Heippa kaikille.
Oli pakko käydä eilen neuvolassa välikuuntelulla,seuraava neuvola on vasta kolmen viikon päästä ja nt ultrastakin on jo aikaa,siellä hän jumputteli ja oli liikkeessä ihan mahdottomasti. :heart: Kun en vielä tunne liikkeitäkään kunnolla,muutaman hipaisun ehkä,oliskohan istukka etureunassa tällä kertaa?

Selkä on tosi kipeä iltaisin,kyllä se vielä töissä menee,mutta kun tulee kotiin ja pysähtyy niin sohvalta ei meinaa päästä ylös. :/

15+3
 
Hellurei ja turvottavat tunteet :LOL: !

Mulla oli eilen neuvola toista kertaa. Eka lääkärillä käynti siinä samalla. Yäk sentään! Oli tosi tökerö mieslääkäri. Ei edes esitellyt itseään, ja koko homman hoiti jotenkin kiireellä. Kuulin ekaa kertaa sydänäänet, joihin lääkäri tokaisi vain "kuuluu", ja löi paperin kouraan geelin pyyhkimistä varten :eek:. Olin ehkä mielessäni romantisoinut tuota äänien kuulemista, mutta tuo oli jotenkin tylyä :/.

Hemoglobiini oli laskenut 133'sta 117, eli rautakuuri alkaa. Outoa, yleensä kun se on hiponut lähempänä 160 :D . Painokin oli tippunut.... Kummallista.

Danalle paljon voimia! Sinua tosiaan nyt koetellaan.

|O 13+3
 
Dana :hug: parempia vointeja toivottelen :heart:

on muuten jännä. maha tuntuu pienentyneen. Tai no ei ainakaan oo kasvanut yhtään siitä mitä oli joskus rv 12. eli alkuun tuo mahan pömpötys taitaa olla paljon vaan jotain turvotusta. =) Mittasin eilen muuten mahan ympäryksen navan kohdalta ja se on nyt jo 80cm. :heart:

Ihanaa kun tuntee jo liikkeet. varsinkin aamuisin ja iltaisin pienen liikkeitä tuntee :heart: Aina yhtä ihmeellistä, pysähdyttävää, nostaa hymyn huulille :heart:

hipsu tiedätkös mulla välillä meinaa olla sama. Neljäs odotus, ilman keskenmenoja, ongelmia. kolme ihanaa tervettä lasta joiden synnytykset menneet hyvin. Nyt välillä pelottaa että voiko kaikki sujua tälläkin kertaa niin hyvin... :ashamed:

sadee80 & rusina 16+5 :heart:
 
Neuvolatäti soitti, kun olen valittanut sitä että tarvii käydä ihan uskomattoman paljon veskissä. Se pikaviljely oli ihan puhdas, mut nytten oli jotain lääkeherkkyys juttuja?!? En tietenkään siinä tajunnut kysyä, että mitä se nyt meinas. Olen syönyt yhden pitkän antibiootin, et toivotaan sen johtuvan siitä. Nyt rupes miettiin sit, et mitäköhän tääkin nyt taas meinaa :/ Tietääks joku täällä tällaisista?

Danalle voimia :flower:
 
danaa88 En tiedä, miten luin, että sulle ois laitettu 8 pussia verta! :D Olin ihan kauhuissani! Toivottavasti voit jo paremmin!

Tajusin tänään, että vielä 4 viikkoa ja oon raskauden puolivälissä! Jotenkin sitä koko ajan ajattelee, että raskaus on ihan alussa, mutta kyllähän tässä ollaan jo menty. Laitoin eilen fb:n statukseksi 15+4 ja tuli paljon kommentteja, että "Olettepas jo pitkällä" jne. Yllättävän moni ymmärsi, mistä on kyse. ;) Mun kaveripiirissä on niin paljon 'lapsettomia', etten uskonut niiden keksivän, mitä tarkoitin.

Kuulin muuten vinkkinä töissä, että Viron puolelta sais vaunuja huomattavasti halvemmalla kuin vastaavat Suomessa. Onko kukaan koskaan tutkinut asiaa tahi ostanut vaunut sieltä? Ajattelin vähän koittaa vertailla hintoja (jos opin nopsaan sujuvan eestin kielen :D ).

Tyhmä tickeri näyttää taas väärin (vaikka Lilypien sivulla laskuri on oikeen, kopsatessa tähän menee väärin...).

 
Danalle hirveästi jaksamista, toivottavasti olotila alkaa helpottamaan. :flower:

Olivia Mä just tossa yks päivä mietin ihan samaa et kohta ollaan jo puolessavälissä. Tuntu sillon alkuun ettei viikot lähde kulumaan mitenkään ja ettei varmasti koskaan pääse edes lähelle puoltaväliä. Ja nyt se on jo ihan tossa nurkan takana. Hui kauheeta.

Mä en oo vieläkään julkiraskaana. Ajattelin ke neuvolan jälkeen kertoa osastopäällikölle tilanteesta ja sen jälkeen alkaa töissäkin julkiraskaaks. En rupea asiasta mitään numeroa tekemään tyylillä "kerron palaverissa kaikille" vaan sitten pikkuhiljaa kun juttelen ihmisten kanssa ja kyllähän tietty puskaradio pitää lopusta huolen. :LOL: Täytyy nyt miettiä tota FB:ssä julkaisua vielä. Jos vaan maltan niin laitan sitten rakenneultran jälkeen mut voi olla että jo aikasemmin tulee julkastua. Saas nähdä.

Hirmusen pitkän ja raskaan tuntunen viikko ollut, vaikka siis töissä ei oo ollukkaan mitään megakiirettä (tyyntä myrskyn edellä varmaankin).

Onneks on viikonloppu.
Mitäs mammat meinaavat tänä viikonloppuna hommailla ?
Itellä ois suunnitelmissa nukkumista, telkkaria, neulomista ja jos sunnuntaina pääsis gymstick-jumppaan niin hyvä ois. Vähän tylsältähän toi ohjelma näyttää taas... :(

 
Heips,
pitkästä aikaa lueskelemassa pinoa :) saimme hyviä uutisia tiistaina,vaikka nyt ovatkin alustavia,mutta tulossa näyttäs olevan terve poika. :)

Mä olen nyt kertonut muutamalle työkaverille ja pomolle, ja isovanhemmat tietää. Sen kummemmin en ala kelleen soittelemaan tai tiedottamaan, huomaavat sitten kun huomaavat ;)
Hankintoja varmaankin sitten rakenneultran jälkeen tehdään. Tai oikeestaan emme tarvi muuta ku vaatteita, turvakaukalo ja vaunut. Pinnikset ja sitterit sun muut on tallessa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Eä ja poikalapanen 13+3


 
Olivia: Luen kans Marian Keysin kirjoja, sitten muita hyviä irlantilaisia kirjaillijoita on Maemy binch sekä Cecilia Ahern =)
Rae89 Mulla oli istukka takaseinämässä
Dalailama Mulla kans ollut jo jonkun aikaa loistava olo, tulee paljon syötyä jugurttia ja viiliä, hedelmiä jne.

Teille joilla on hiivaa, suosittelen jättämään makeat ja sokerin pois sekä vaaleat jauhot niistä se hiiva intoutuu ja of course kaikki hiivaa sisältämät tuotteet! Kannattaa välttää liikaa alapesua max kerran päivässä, älä käytä stringejä ja nuku ehdottomasti ilman alushousuja!!!

Mun maha on ottanut viikon aikana kamalan kasvuspurtin, ei normi housut mahdu kiinni :heart: Sain serkulta kivoja mammavaatteita, turvakaukalon ja leluja. Tilasin myös H&M eilen muutamia mammakuteita ja pari imetyspaitaa sekä mahatuubeja, hinnat on halvat ja vaatteet ihan ok :D

Yksityisellä kävin ultrassa kun se mun neuvolan lääkäri sijainen poika oli niin tumpelo, Peter Zimmerman Uudessa Gynekologikeskuksessa tug.fi on kyllä älyttömän hyvä ja mukava lääkäri suosittelen lämpimästi (kokemusta on jos jonkinmoisesta gynestä).

Luin Pirkanmaan sairaanhoitopiirin sivuilta niin jos nyt oikein käsitin niin TAYS:IIN esim. isovanhemmat sais kuitenkin tulla vierailuaikana katsomaan osaston olohuoneeseen ja isä+mahd sisarukset sitten huoneeseen, onko jollakin tarkempaa tietoa että onko asia näin?

Tänään 14 täynnä :attn:

Fiinukka+käpy
 
Onnea Enkelinäidille hyvistä tuloksista :heart:

Minä luen kyllä pinoa säännöllisesti, mutta oma aika tuntuu olevan minimissä ja harvoin tulee laitettua kommenttia.

Minulla on maanantaina neuvola ja sitä odotan innolla ja kauhulla. Eli täälläkin aina välillä pääsee pelot valloilleen, vaikka yritänkin ajatella positiivisesti. Yritän ajatella, että teen kaiken voitavani, jotta masussa olis hyvä olla (en juo, polta yms), mutta ihan kaikkeen ei vain voi itse vaikuttaa. Minulla oli edellinen neuvola ennen joulua, samoin np-ultra. Hirmu pitkältä tuntuu tämä väli.

Minä en tunne vielä liikkeitä, mutta olen aiemmissakin raskauksissa tuntenut vasta suht myöhäin eli en osaa siitä vielä panikoida. Liekö tuo vararengas syynä siihen, että alkavat tuntua aika myöhään.

Minä kuulun myös käsityöihmisiin. Yksi vauvan peitto odottaa päättelyä. Se on tehty ihanan pehmoisesta valkoisesta puuvillalangasta (kesäksi). Haluaisin vielä toisen samanmoisen, kun kerran kaksosia odotan, mutta taitaa jäädä haaveeksi, kun tuon yhden peiton langat maksoivat muistaakseni reilun 30e. Ehkä seuraava tulee sit ihan tavis 7veikasta. Lisäksi minulla on yhdet villahousut kesken (toinen lahje tehty). Ja noin miljoona tilkkutyötä myös odottaa jatkajaa.

Nyt jatkan siivousta.
 
Enkelinäiti Onneksi olkoon hyvistä uutisista! Ja pienestä pojasta. :)

Mulla on viikonloppusuunnitelmissa pääasiassa nukkumista. Ja jos kurkkukipu vihdoin hellittäis, niin lähden jumppaan ja salille. Oon ihan kiukkuinen, kun en taas oo pitkään aikaa voinut treenata kun nämä mun taudit aina pitkittyy... Tosin tänään pitää myös siivota ja käydä kaupassa. Ja huomenna treffata kaveria illalla jne.

Pelkäsin eilistä neuvolaa jo etukäteen kun olin varma, että paino on ihan karannut käsistä, mutta sitä onkin tullut lisää vaan 2kg! Siis raskautta edeltävään aikaan verrattuna. Se on kai ihan hyvä juttu.
 
Moikka kaikille!

Meikäläinenkin uskaltautuu nyt tälle palstalle, kun istukkabiopsia on takana ja alustavat puhtaat paperit saatu. Pientä poitsua odotellaan viikoilla 13+0 :heart:

Meillä valitettavasti vauvasta tuntuu tietävän jo koko suku. Meidän oli tarkoitus mennä naimisiin elokuussa, mutta koska LA on 30.7., päätettiin "hieman" aikaistaa h-hetkeä. Saamme toisemme jo ensi kuun 20. päivä ja tottahan fiksut sukulaiset nyt osasivat ynnätä yksi plus yksi, kun hääpäivä noin aikaistui :D Onneksi saatiin iloisia uutisia biopsiasta, en tiedä miten olisin jaksanut rämpiä häät läpi ja tiedottaa kaikille sukulaisille, jos vauvalla ei olisikaan ollut kaikki hyvin.

No, hyvä näin ja nyt peukut pystyyn, että jatkossakin saadaan vain hyviä uutisia! :)
 

Yhteistyössä