***Heinäkuun hömpöttäjät***

Hemmi Onnea matkaan ja tarrasukkia mukaan matkalaukkuun! Mahtavaa :flower: Aina kun joku plussaa, niin tulee itellekin toivoa, etenkin kun jo pitempään odottaneet saa vihdoin matkalaisia. Joko kerroit miehelles?? :heart:

Marrr meitsi ainakin on ollut mukana helmikuisissakin jo. Tosin tän pitkän kierron kanssa on vähän niin ja näin, kun osa kuukausista jää kokonaan väliin (noh... onhan joka kuukausi ainakin ovis tai täti ollut mitä odottaa...) Kovasti paljon tsemppiä sinnepäin! Kyllä me vielä plussataan! Toivottavasti kokeista selviää jotain. =)

Täällä odotellaan ovista... Taas kävin vessassa ja unodin tikuttaa... Täytyy pidätellä seuraavat neljä tuntia ja katella sit. :)
 
Olipa mukava lukea Minnan ultrakuulumiset. Onnea vaan vielä kerran! :heart:

Onnea myös Hemmi tosi paljon! :heart: Mahtavaa lueskella kun tänne aina nuita plussia tipahtelee. Jospas sitä sitten täältä perässä joskus tullaan! ;)

Mukava kuulla Ansku et saitte asioihin vähän selvyyttä ja että kaikki siltä osin on ainakin kunnossa. Tsemppiä! =)

:hug: kaikille tädin yllättämille yhteisesti!

ON: Eilen tuli viikko oviksesta ja tuntui aamusta heti voimakasta nippailua alamasulla. Aiemmin en oo ainakaan tämmöstä huomannu. Nyt sitten tälle aamua mittasin lämpöjä ja nekin on koholla 37.12. =) Rinnatkin on vähä hellät. Voi kun niin toivon et tämä ois nyt sitä mitä pitäski! No katellaan ja ootellaan viikko vielä, nii sitten näkee tuleeko ryminällä alas taas.
 
:hug: Varanikki ja muut, jotka tarvitsevat lohtua.

HayLina Kiitoksia oikein paljon :heart: Pidän sulle peukkuja!!!

Hemmi Paljon paljon onnea!!! :flower: :flower: :flower: Tarrasukkia pienelle!!

Hassua, kun näin näyttää, että taustalta plussaillaan. Sinne siis kaikki vain ;)
 
Mäkin taidan tulla tänne kuumeilemaan.. Menkat on jo myöhässä muutaman päivän, saa nähdä että ovatko vaan myöhässä vai tuleeko niitä enää moneen kuukauteen. :D

Ihanaa että täällä on plussaneitakin!! :flower: :heart:

Itellä jos ei menkat ala niin viikonloppuna ehkä uskallan testata...
 
Moi!

Tulin vaan yhtäkkii kertomaan ettei itselläni ainakaan ole tapahtunu mitään uutta. Täti saapune torstaina ja olo on jo sen mukanen...

Hienoa Hemmi ja muut plussanneet, onnea super paljon :heart:
Jatkan taustailua...
 
Marrr mä oon roikkunu täällä ainakin helmikuisista asti, että samassa veneessä ollaan =)

Mä en vaan haluu olla listalla, kun siitä tulee turhia paineita. Ovistikkuja nyt oon alkanu käyttämään ekaa kertaa täs kierrossa, mutta emmä kyllä mitään oo bongannu. Kierrotkin heittelee hirveesti.
 


Hippuli-81..................kp 36/65..............................yk4
KS09.........................kp 35/33-36..........................yk1
kaapo80....................kp 28/30...............................yk3
JääKyynel..................kp 27/30
marrr.........................kp 23/32................................yk9
HayLina.....................kp 23/29...............................yk8
Cladoceran...............kp 22/37-42............................yk6
Ansku-82..................kp 20/35.................................yk8
sintsu78...................kp 14/30-33..............................yk7
piprane ema.............kp 8/20-28
Varanikki...................kp 4/28...............................yk4



Taustalla

Ella-83
Dreaming86
Myrtle



Plussanneet



LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
 
vitsi... oiskohan pitäny tikuttaa pidemmälle ku lopetin kp 30... sain ehkä ehkä ehkä jotain näkyviin tos kp 26 tienoilla ja sit menin roskista kattomaan edellispäivästä ni siin oli roskisviiva tullu, sellai haalee... Noissa mun tikuissa sanottiin et pitäs pidätellä 2h, mut ootteko te oottanu enemmän? Mä en kyl tiiä pystynkö pidättää ku aamupissasta ei voi testata... On tää tieteellistä touhua...

Onnea Hemmi!
 
Eipä vieläkään menkkoja näy.. En ole varma edes milloin viimeks menkat oli niin en voi noita kp:itä antaa. Ollaan tjottailtu eikä oo tullu hirveästi mietittyä oviksia ym. Joskus juhannuksen aikaan menkat tais kuitenkin viimeks olla.. että onhan siitä aikaa! Olin ajatellu et ne viime viikolla tulis mut eipä niitä näkynykkään. Vähän kyllä jo jännittää, mutta odotellaan.. :D

Mä kans pidätin vaan sen 2 tuntia suunnilleen silloin kun tikuttelin. Esikoinen saikin alkunsa just sillä kierrolla kun tikuttelin, muina kiertoina en sitä tehnykkään.
 
Mulla on menkkamaisia kipuja ollut tänään aamulla, mitään ei silti ole näkynyt. Päätäkin vähän särkee, joka on siis yleensä oire lähestyvistä menkoista... Mä en jaksa odottaa!!

Mä en oo koskaan ovista tikuttanu, joten tähän asiaan ei oo mitään sanottavaa.

Onnea plussanneille!!
 
Mikä ihmeen tippumisbuumi täällä nyt on?? :hug: :hug: kaikille pettyneille... Aurinko paistaa vielä risukasaankin B) (joojoo lohduttaa tosi paljon...)

Täällä on menossa kyllä hippasen jännät ajat... Arki alkoi loman jälkeen maanantaina ja lämmöt paljasti oviksen olleen jo. :eek: Sen piti siis olla vasta tällä viikolla. Nyt en siis tiedä mikä dpo on menossa, mutta valkkaria lorisee ja alamahaa nipsii. Todennäköistä on, että ovis olis ollut jo torstaina ja nyt siis olis menossa dpo 7. Kierto siis olisi lyhenemässä jopa viikolla! Jihuu! B)
En tiedä olisko tekemistä sillä, että oon jo viime kierron lopulla aloittanut syömään päivittäin foolihappoa ja kalanmaksaöljykapseleita. :D Kaikkea kannattaa näemmä kokeilla (tosin ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa)...
 

Yhteistyössä