***Heinäkuun hömpöttäjät***

***Keskiviikko 1.7.2009***






Cladoceran...............kp 34/37(-51)......DPO 9.....yk5
Ansku-82..................kp 32/30-35........................yk7
Dreaming86..............kp 27/28.............................yk4
marrr.........................kp 25/32.............................yk8
LillaMy83...................kp 17/25-30........DPO 2......yk3
sintsu78....................kp 13/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 10/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 8/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 2/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 2/28................................yk4


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
 
Täällä ensimmäinen hömpöttäjä :D Mitään ei erityistä, tänään jo parempi mieli ku sain viime yönä nukuttua. Lämmöt edelleen koholla ja tänää tullu jonkin verran valkkaria normia enemmän, mut ei kauhiasti. Tässä kierrossa ei onneks tullu sitä ruskeaa tuhruvuotoa oviksen aikaan/jälkeen. Mutta nyt taasen töihin ja huomenna 9 tuntia töitä :/ Tänään en jaksanu salille lähteä ku ajattelin nukkua pitkään et piristyn. Perjantaina sit ku alkaa myöhemmin työt
 
On se kumma ku tuo aurinko paistaa niin on heti paljon malttavaisempi ja parempi mieli :D

Mun mies huijas mut hakee sen tänään töistä.Soitti tuossa äsken et menisinkö sinne jos tuo antais vähän shoppailu rahaa? Ja mähän olin heti ihan et joo =) Ni se oli sitte et hyvä ku täällä on niin kuuma niin voin tässä muutaman oluen ottaa :headwall: :LOL:
No ei tuo haittaa ku meillä on lapset "lomalla" ja miehellä ei oo yhtään kesälomaa niin kai se voi vähän helle päivänä hömpötellä ;)
 
Täällä kurkkimassa B)

Suolisto ruikulalla, olo heikko ja kolmas yö putkeen huonoilla unilla. Siitä huolimatta hyvä fiilis ja valmiina hömpöttämään koko heinäkuun!

Otetaanhan paljon plussia tässä kuussa! :heart:
 
hih, minut olikin jo lisätty mukaan :) kiituksia! viikon sisällä pitäis tädin tulla kylään, jos se on tullakseen..

Juu, Heinäkuussa me kaikki plussataan!:)

meillä yk 9 seuraavaksi... tuntuu kaamealta :( joskus, kun tämän porukan kanssa aloitttelin niin minä olin vielä aika vähäisillä yrityskuukausilla muihin verrattuna, mutta nyt tilanne onkin päinvastainen :'(
 
Tervetuloa uudet hömpöttäjät :flower: Saadaan enemmän plussia :heart:

Oon ihmetelly ku sunnuntaista lähtien on koskenu ja vihlonu alavatsaan oikealle puolelle. Eilen illalla haittas jo nukkumista ku vihlo vaan nii pirusti. Ei nyt kai vielä pitäis mitää oireitakaan olla :/

Nii ja lämmöt 37.4
 
nan-nan-naa, Ansku-82 Tervetuloa :flower: :flower: :flower: :flower:

Nyt oon taas kotitutunut lomille tänne Suomeen =) Aivan ihanat säät, ja just niin sopivan lämmintä. Kiinan tuskaset helteet ottaa niin koville, että nyt oli kiva, kun pääsen niistä hetkeksi pakoon. Ja myös ihanan sininen taivas.....

Mehän jatketaan samaa plussa-aaltoa, kuin touko- ja kesäkuussa, eikö vain?? :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myrtle:
nan-nan-naa, Ansku-82 Tervetuloa

Nyt ei mitään omaa napaa tai muutakaan, hajottaa.
Peesi prkl! |O Vieläkin niin kovasti ottaa halkoon! Ovis oli niin tarkka, ja simpatkin tallessa, mutt ei vaan tärpännyt. Oon niin pahalla tuulella kuin olla ja voi ja välillä paruttaa.

Mut tervetuloa vaan uusille! :flower:
 
Hei tännehän oli tullut uusia =) Tervetuloa kuumeilemaan.

Tännekkään ei mitään uutta...Lomasta nautitaan vaan =) Ja mua on ruvennu himottaa ne ovis testit :p Hitsi ku tekis mieli mennä ostaa mut sitte menee taas niin kyttäilyks.Vaikka kuinka yrittää "unohtaa" niin ei tuu mitään :headwall:

Paitsi eilen ku pääsi ostoksille :D Ei olleet vauvat mielessä ku mekkoja katselin.
 
Mä kävin 3 kertaa gynekologilla katsomassa munarakkulan kokoa ennen kuin nyt pääsen eka kerta yrittämään raskautta imetyksen jälkeen!
Eka kerralla rakkula oli vain (kp10) 7mm, toka kerralla (kp12) 13mm ja nyt vikakerralla kun ovistesti näytti positiivista niin samana päivänä rakkulan koko (kp18 ) 21mm! <-- huom! Normaalisti rakkula 17mm jo näyttää positiivisen.
Jännittää todella tulenko raskaaksi tällä kierrolla.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :)
Täällä tänään outoja tuntemuksia, alamahaa nippailee vasemmalta tosi kovaa, järkyttävä päänsärky, menkkakipuja sekä paha olo. Oliskohan ovis lähenemässä...? En enää edes muista miltä oviksen aikaan tuntuu kun on niin pitkä aika viimeisestä pillerittömästä kierrosta :D
 



Cladoceran...............kp 35/37(-51).....DPO 10....yk5
Ansku-82..................kp 33/30-35........................yk7
Dreaming86..............kp 28/28.............................yk4
marrr.........................kp 26/32.............................yk8
ÄitiysLomaIainen......kp 19/27-28.........................yk1
LillaMy83...................kp 18/25-30........DPO 3......yk3
sintsu78....................kp 14/30-33.........................yk6
Hippuli-81..................kp 11/65..............................yk4
nan-nan-naa.............kp 9/28-30...........................yk1
Myrtle........................kp 3/28-29...........................yk7
Varanikki...................kp 3/28................................yk4


Taustalla

Ella-83
Minna77
Hemmi
 
Tilasinpa juuri elämäni ensimmäiset ovistestit mammaksilta. Täällä varmaan käyn höpisemässä, mutta en halua pinoutua, kun siitä tuntuu tulevan mulle liikaa stressiä tän asian suhteen. Ja kaikki maailman raskausoireet ollu vuorotellen joka kierrossa ja kierrot 30 ja 44 väliltä, joten mihinkään oireisiin enkä menkkojen "myöhästymiseen" usko. Ainoa mihin uskon on positiivinen raskaustesti. Yleensä ootan et menkat suht monta päivää myöhässä ennen kuin testaan ja negoja aina ollu ja menkatki tullu heti kun jännitys purkautunut. Toisaalta jos tekis testit aina heti niin kierrot ei ehkä venyiskään. Siis vaan 2 kiertoo kylläkin ollu 40 pintaan. Nyt kai meneillään yk 8 tai jotain. Pahinta on se, ettei voi tietää tuleeko niitä lainkaan...
 
Taustalta taas tervehdys :flower: Kävin homeopaatilla, ja aloitettiin hoito. Hyvä käynti oli ja kun vaivat nähdään laajempina kokonaisuuksina eikä vain yksittäisenä ongelmana. Homeopaatti epäili, että mun pco-tyyliset ongelmat ja hormonaalinen epätasapaino voivat liittyä kilpirauhasen normaalia heikompaan toimintaan. Sain lääkkeen, jonka pitäsi tukea kilpirauhasta, ja sitä kautta hormonitoimintaa.

Migreenistä sanoi, että monelle asiakkaalle on tullut migreeni pillerien aikana tai käytön jälkeen, koska elimistö on sekaisin saatuaan vierasta ainetta.. Enpä enää käytä hormonaalista ehkäisyä ikinä. Mutta (luomu)vauvatoiveiden suhteen oli rohkaiseva käynti.
 

Yhteistyössä