kaalimaaankakara, meillä neuvottiin potilashotellissa nukuttaa kyljelleen kun tyttö pulautteli lapsivettä syntymän jälkeen
Nyt ei viihdy selällään ja vaihdellaan aina puolta kummalle nukutetaan, sekä selälleen jätetään jos oikein unessa on syötön jälkeen (tietysti valvottuna ja röyhtäyksen jälkeen). Ei tietääkseni ole mitään haittaa siitä, koska pääasia ettei tukehdu
Apua, en muista kenelle piti kirjoittaa nyt tämä, mutta
Pajunkissalla oli verivuotoa ollut? Joka limatulppaa? Lupaavaa! Mulla irtosi limatulppaa vielä hetki ennen synnytystä koska ei ollut lapsivettä ja vetistä veristä vuotoa silti, joten spekuloitiin limatulpaksi..
Ja jos nyt meni vastaus väärälle niin pahoittelut! Mun muisti on nykyään surkea ja ulosanti vielä huonompaa
Meillä on itketty korvikkeiden vuoksi, mutta 4pv kakkaamattomuutta kun vaihtui kahden päivän kakkaputkeen niin johan helpotti. Tosin nyt d-vitamiinit kun aloitettiin niin jälleen on itkua ja parkua. Eilinen ilta hahmotteli kauhuyötä, mutta olikin parhaimmin nukuttu yö luultavasti koko aikana
Herätin tytön syömään kahdelta, neljältä ja seitsemältä. Ollaan painonnousun kanssa painittu hieman, mutta eiköhän olla jo syntymäpaino ohitettu!
Itkuun auttaa uni ja rinnan päällä hengailu <3 Sydäntä särkee kun toinen itkee eikä itse voi asialle mitään. Mutta onneksi tiedän miksi itkee, eli kaikki osittain ihan hyvin kumminkin.
Saakohan vauvan tuttipulloa 2vkon iässä pestä pesuaineella jos keittää vielä lisäksi? Kamalan rasvaiseksi jää nuo kipot ja itseäni ällöttää kyllä ajatus että joutuu toinen syömään noista. En löytänyt mistään vastausta :/
Winny ja tyttö 2vkoa 2pv <3