MiNalo Voimia :hug: Itsellä ollut hyvin samanlainen raskaus testeineen, tunteineen ja ultrineen. Hyvä, että raskaus kuitenkin löytyi ja sait asiaan sevyyden. Toivottavasti lähtis tyhjentymään itsestään. Aika jännä tuo lääkäreiden vrovaisuus. Mu kyllä uskottiin, et ei oo mahdollisuutta että ei ole raskaus niin pitkällä. Kävin eka yksityisellä ultrassa ja muutaman ov päivän päästä sairaalassa sama tilanne ja sain lääkkeet samantien.
Hammaslääkäri parin vuoden välein tehtävä tarkastus ja suuhygienistikäynti keväällä tehtynä, eli ei ole ajankohtaista.
Onfluenssarokote en ottanut, töissä ois ollu mahdollisuus muutama viikko sitten. En oo koskaan ottanu mitään ylimääräisiä rokotteita, en myöskään koskaan sairastanut influenssaa tai muuta.
Jos nyt kaikki menee hyvin niin ikäeroa tulis 3v ja
tuplia en aio hommata. Seisomalaudan vaunuihin kyllä luultavasti. Esikoinen varmaan ens kesänä oppii pyöräilemään niin josko sillä tavalla etenis vähän pitempiäkin matkoja. On myös auto käytössä päivisin niin että pakko ei ole jalkaisin liikkua.
Pikkujoulut ois ens viikolla, mutta aion skipata. Onneks on muutama hyvä syy, joiden puolesta mun osallistuminen menis oikeestikin aika hankalaksi, niin on hyvät tekosyyt skipata. En halua vielä herättää arvailuja töissä.
Oma napa Tällä viikolla pahoinvointi on ollut voimakkaampaa kuin aiemmissa raskauksissa ikinä. Usein on lähes koko ajan läsnä, paitsi ihan aamusta eli aamupala on päivän helpoiten uppoava ruoka. Lounas tuottaa eniten päänvaivaa ja oon vaan närppiny lautaselta vähän jotain. Nyt tuntuu et parin päivän sisällä on alkanut tehdä enemmän mieli tuoretta ja raikasta, kun aiemmin suolaista ja epäterveellistä. Väsymys on vaihtelevaa, tänään oon ollut ihan seis. 11h yöunien päälle maistui vielä 1,5h päikkärit
Tissit on kuin maito ois noussu, en muista esikoisesta tämmöstäkään.
Paino ei ole vielä noussut, vaikka ruokahalu on kasvanut ja syön paljon jos vaan pahoinvoinnilta pystyn. Ja toisaalta sen takia pitääkin syödä enemmän et olo helpottais. Esikoisesta alkoi nousta kunnolla rv15 ja sit olinkin iha pulassa painonnousun kanssa. Ummetus tai alkaa silloin samoihin aikoihin, nyt ei ole vielä näkynyt.
Olojen puolesta on suht luottavainen olo, voi kunpa siellä oikeesti olis kaikki hyvin. Keskiviikkona ultraan. Vajaa viikko sitten näin unta, että synnytin suurikokoisen mustatukkaisen pojan, saa nähdä pitääkö paikkansa
Onnen Keiju 6+6