Mulla on jotenkin tosi hullu olo. Makoilin äsken mahallaan sohvalla, ja tuli sellanen "en tiedä oksettaako mua"-olo
Tajusin, etten oo oksentanu varmaan ainakaan kuuteen vuoteen, eikä mulla muutenkaan oo ollu huonoa oloa, ni nyt en tiiä miltä se oikeasti tuntuu
Mutta täällä ehkä saattaa olla jotain etovaa oloa ilmassa...
Puhuin äidin kanssa eilen puhelimessa, ja tuli siinä puheeksi sitten äidin työkaveri, jonka tyttö oli saanu vauvan. Oli niin tyhmä olo, kun ois niin tehny mieli kertoa omasta raskaudesta, ja en oikeen muutenkaan ymmärtäny että miks se mulle asiasta ees kerto
Tuli ihan olo, että onko se jotenkin arvannu/yrittikö johdattaa keskustelua tai jotain... Ei sillä kyllä pitäis olla mitään hajuakaan asiasta, viimeks kun nähtiin ni itekään en ollu vielä testiä tehny
Äh, en tiiä. Pääsis nyt vaan siihen ekaan ultraan, ja sitten äkkiä jouluun että sais asian julkistaa :heart:
Äitiyspakkauksesta... Minäkin kaipailisin kirkkaita värejä siihen. Tällähetkellä kaikki on söpöä ja ihanaa ja kelpais, mutta voishan ne vähän monipuolisempiakin olla. Ja voi kun tekis mieli mennä jo kauppoihin hypistelemään kaikkea, mutta vielä pitää hillitä ja yrittää päästä kevääseen asti
Jos sitä mammavaatteita kuitenkin jo pääsis kohta kattelemaan, ehkä se veis suurimman hipelöimishimon hetkeks...
-Tiha & Mini 5+0