Huomenta!
Käyn täällä monta kertaa päivässä lueskelemassa juttuja, ja aina jää vastaamatta kun on vaan kerrassaan niin
uupunut .
Turvotus on jotain ihan järkyttävää. Mulla on siinä ja siinä, että vanhat farkut menee kiinni, ja olo niissä on tosi epämukava. Nyt vklp on ollut suorastaan juhlaa kun saanut hillua kollareissa! Ja joka päivä töistä tullessa eka asia mitä olen tehnyt, on ollut farkkujen napin avaaminen - ah se vapaus!
odotan että tää turvotus laskisi, liekö turha toivo, mut en kokenut noita mammafarkkuja vielä ihan omikseni.
Ruoka ällöttää ja syömättömyys vasta pahaa tekeekin! Mulla on ollut nyt kauheita ongelmia sen kanssa mitä otan töihin evääksi. Nälkä on vähän väliä ja sitten jos en syö, iskee tosi huono olo. Mua ällöttää esimerkiksi salaatit, joka oli ennen mun peruseväs. Ajatuskin paprikasta, yök. Vähänkin isompi annos salaattia ja sit sen jälkeinen röyhy - yök! Söin sitten ruisleipää munalla monena päivänä, piti nälän ihan ok. Mut nyt; ruisleipä YÖK! Kananmuna YÖK! Mieli tekisi jotain lämmintä esim keittoa tai vaikka lämpimiä voileipiä, mut meillä ei ole mikroa töissä. Kaikki mitä syön töissä on siis kylmää. Mandariini ja höttösämpylä on ainoa joka ei ällötä, mut eipä se nälkäänään pidä
En oikeasti kohta enää tiedä mitä mä söisin töissä.
Tosta
naisen vaistosta .. mä toivon, että mun vaisto on jotain muuta kun vaistoa. Pelkoa tai jotakin mielen varautumista siihen pahimpaan. Sen jälkeen kun mulla oli muutamaan otteeseen sitä tuhruvuotoa, on jotenkin ollut enemmän olo, että kesken meni, kuin että paksuna vielä oltaisiin. Mulla ei kuitenkaan ollut kipuja ja tuhrua oli tosi vähän, niin todella toivon ettei oo mennyt kesken ja tää on vaan jotain normaalia pelkofiilistä eikä mitään paikkaansapitävää vaistoa..
Pikkujoulut lähestyy ja en tiedä miten ne tulen hanskaamaan. Mennään syömään, ja oon ihan varma, että tilausta tehdessä jos pyydän vettä juomaksi, niin se veden valkkaaminen kyseenalaistetaan. Tarvitsisi tehdä joku suunnitelma tolle tilanteelle etten mene ihan lukkoon siinä. Työkaverit vielä puolvitsillä epäilevät, että yksi toinen on raskaana, ja sanoivat jotakin siihen suuntaan että "no mutta pikkujouluissahan me nähdään mitä se sitten syö ja juo, vai juoko!" -niin on jo valmiiksi ahdistunut olo tosta koko tilanteesta. En haluaisi mennä, mutta jos oon samana päivänä töissä ja en nyt jo keksi sanoa että mulla on silloin menoa (sitten joku kysyy mitä menoa) ja ilmoita jo nyt etten pääse osallistumaan, niin en tiedä millä hätäverukkeella voisin jäädä sieltä pois. Osaisko kukaan auttaa?
keksisikö kukaan mulle mitään menoa arki-illaksi, jonka takia en voisi osallistua? Ja noita päivävaihtoehtoja on vielä kaksi, eli kaksi eri valemenoa varmuuden vuoksi..
otan tästä asiasta ihan kamalan stressin.