Marie82: Ekassa raskaudessa sydänääniä kuunneltiin mulla vasta tokassa neuvolassa, joka oli joskus rv 10 tienoilla mulla, ja silloinkin vielä lääkri varoitteli, ettei saa huolestua, jos ne ei kuullu. Veikkaisin siis, että 8+ ei vielä kuunnella tai välttämättä ainakaan saada kuuluviin.
Mulla oli SEA Band -rannekkeet, mutta ei juurikaan auttanut. Tosin ei mulla muutenkaan ollut kovin kovaa se pahoinvointi.
Ääh, ylihuomenna ne firman pikkujoulut sitten olisi, työkaverit täällä jo vouhottaa baareista ja drinkkilipuista. Vaikeeta! miten mä onnistun olemaan herättämättä epäilyjä?! Toisaalta, toisinaan se, ettei avaan juo, eikä puhu siitä, ei edes kiinnitä kenenkään muun juhlijan huomiota. Täytyy siis koittaa olla neutraali
Kertomisesta muuten, vanhemmillemme kerrotaan varmaan tässä lähiviikkoina, se on niin ilmiselvää, jos heillä kylaillään (mitä usein viikonloppuisin tehdään), kun ei tämä rouva sitten otakaan saunasiideriä tai ruuan kanssa viiniä, niin arvaisivat HETI. Tuntuu reilummalta kertoa. Parhaalle kaverille kerroin, koska kuumeiltiin yhtä aikaa, niin tiesi tilanteen. Töissä olen ajatellut kertoa joulun jälkeen-tammikuulla, jos sinne saakka kaikki onnellisesti sujuu. Epäilen, että silloin en ainakaan masua enää niin helposti pysty peittämään.
Täällä oireetonta oleilua. Tavallaan toivoisi, että olisi kunnon oireita, niin tietäisi, että jotain todella tapahtuu. Väsymys on kyllä aika kova ja jotain ihmeen kuumia aaltoja pukkaa, mutta muuten ei sitten mitään. Ehkä tavallista enemmän nälkä?! Ihan hyvä vaan, jos käy niin, että kohta ei ruoka maistu ollenkaan. Jonkin verran alavatsanpinkeilyä ja turvotusta. Tämä on vaan niin sitä aikaa, että toivoisi ajan kuluvan ja pääsevän jo varmemmille viikoille.
Zzara 4+3