Huomenia täältäkin =)
Etovista ruoista ainakin ootte puhunut, joku mainitsi, että ei voi pihvejä syödä enää...hahah, mä pyydän mieheltä joka perjantai, että käy ostamassa meille kunnon pihvit
Ihania pihvejä!!! Ei kyllä ole varaa kun kerran viikossa, sen verran kallista on laatuliha
Vaunuja meillä löytyy
Ostin syksyllä emma merkkiset kolmipyöräset juoksurattaat huuto netistä ja on ihanan kevyet, huonot kävellessä (paitsi talvella) koska etupyörä ei käänny. Eli vauhdin täytyy olla kävelyä kovempi, jotta mutkissa pääsee vaivattomasti kääntymään, talvella onnistuu sen takia paremmin kun lumi luistaa. No, eipä ole paljon juostu ku pelkkä kävelykin hengästyttää niin kovin :ashamed: Sitten löytyy jo esikoiselle ostetut emmaljungan duo edget, jossa erikseen vaunukoppa ja ratasosa, vauva voi niissä ottaa päiväunia sitten
Sitten olisi vielä kolmannet vaunut ja ne on tuplarattaat, emmaljungat nekin, molemmille säädettävät selkänojat, ostin ne huuto netistä kun kakkonen ilmoitti tulostaan ja lisäksi kannettavan kopan. Nyt tarttis varmaan ostaa seisomalauta kesällä 4 vuotta täyttävälle esikoiselle. Pyöräilyä tietenkin kokeillaan, mutta talvella on oltava joku muu keino..Ei 4vuotias vielä varmaan jaksa mun tahdissa kävellä, kun tarvii kaikki puut ja kivet ja männynkävyt ihmetellä
Meillä on koira, joten ihan senkin takia lenkille on päästävä ja tietty itsenikin takia myös! 2 vuotias ja vauveli istuu sitten rattaissa
Onko muilla kelle
kolmas tai
neljäs tulossa jo ratkaisu tähän?
Lisäksi
autosta ja istuimista, uskaltaisko jo nelivuotista istuttaa pelkällä korokkeella? Nyt käytämme sitä toisessa autossa kun lyhyet matkat, tyttö painaa siis jo yli 15kg. Mä en usko, että muuten saisin kahta turvaistuinta kasvot menosuuntaan ja turvakaukalo selkä menosuuntaan mahtumaan mun ford focukseen :stick: Ratkaisuja tähän(kin) ongelmaan, anyone??
Supisteluista, ei ole häiritsevästi tuntunut vielä, saunassa joskus alkaa alavatsa kiristämään ja petipuuhien jälkeen
Mutta kyllä muistan edellisessä raskaudessa, että ennen 20 viikkoa alkoi jo harjotteleen todella usein supisteluja ja saunassa mulla tuli niitä aina ja kävelyillä..no niihin lisäksi vielä liitoskivut, ni jo loppui liikkuminen.
Mä en tunne vieläkään
liikkeitä :'( Mut jos istukka tosiaan tossa edessä niinkuin neuvolatäti epäili, ni ehkä parin viikon sisään alkais jotain tuntemaan =)
Hei, pakkanen on hellittänyt, kaksi päivää sisällä ja muksut hyppii seinille, tänään ulos
Ja mä pääsen illalla hiihtämään!!! Mulla on vapaapäiväkin vielä kaiken lisäksi
Ihanaa sunnuntaita mammat!
Tanni ja ylläri 15+2