Crassula / 33 v. / toinen Tarkka LA ei vielä tiedossa.
Elikkäs mielelläni tulisin ihan listoille asti. Toinen testi testattu eilen, oli vahvempi viiva jo ja nyt uskallan siis olla raskaana.
On tämä jännittävää! Viikkoja olisi laskujeni mukaan tänään 5+3.
Mulla on siis ennestään 3,5v poika, ja tämä pikkusisarus on ollut toiveissa jo pitkään, ja nyt kolmannesta yykoosta tärppäsi. Jännä miten kolmessa kuukaudessa jo ehti tulla vähän epätoivoinen olo ettei mulle ikinä suoda tätä toista. Vaikka tosi pieni yritysaikahan tuo oli!
Oireina mulla on ollut: lievää etomista, lähinnä iltapäivisin ja iltaisin, muttei mitenkään säännöllisesti. Tänään esim. ei ole ollut. Väsymystä tavallista enemmän.. vatsatuntemuksia tosi paljon, ei varsinaisia kipuja onneksi. Turvottaakin välillä ja vatsa tuntuu jo tavallista suuremmalta. Unettomuutta ja erikoisen vilkkaita unia. Mitähän vielä...
Huomenna soittelen neuvolaan. AR-ultrasta en ole vielä päättänyt että menenkö yksityiselle vai en.. toisaalta tekis mieli mennä, toisaalta en tiedä "tarvinko" sitä. Sille rahalle olisi toki muutakin käyttöä.
Vatsan rasvailusta ollut puhetta. Minä rasvailin ekassa raskaudessa vaihtelevasti, ihan jollain perusrasvoilla. Raskausarvet vatsaan tuli ihan loppuraskaudessa, lähinnä navan ympärille, ja oli heti synnytyksen jälkeen tosi pahan näköiset. Nyt ei enää juuri huomaa. Eli aika on parantanut. Tässä raskaudessa aattelin kyllä rasvailla, jos siitä edes jotain hyötyä olisi. Joku puhui Weledan voiteesta, sitä muakin kiinnostaisi kokeilla kun olen paljon hyvää kuullut ko. merkistä.
.
FB:stä Mua saattaisi kiinnostaa liittyä ensi vuoden puolella, siis sitten kun olen ns. tukevammilla viikoilla, mutta vain jos ryhmä on salainen. Kerhoon täällä ajattelin kyllä liittyä, tarkoitus olisi kirjoitella ahkerasti.
Kertomisesta. Mä olen kertonut parille hyvälle ystävälle jo yrityksestä, eli he tietää nyt myös plussauksesta. Omille ja miehen vanhemmille plus perheille aateltiin kertoa joulun aikaan, vähän niin kuin joululahjana.
Pojalle sitten vasta myöhemmin, jos vaan saadaan pidettyä salassa.. ettei olisi pienellä tuo odotusaika niin pitkä. Eikä tarvi pettyä jos näillä alkuviikoilla tapahtuu jotain ikävää.
Anteeksi vielä en oikein pysty kommentoimaan henk.koht kenellekään, olen siis koittanut lukea pinoa nopsaan läpi, viimeisiä sivuja siis, mutta ei niin jäänyt yksityiskohdat mieleen vielä.
Vuotoa oli joillakin ollut, tsempit että olisi harmitonta! :hug: