Onnea vauvautuneille :heart:
Josko nyt niitä kuulumisia,monena päivänä pitäny tulla kirjottelee mutta aina oon joko nukahtanut,vauva heränny syömää tai joku muu lapsista tarvinnu jotain
!
Meillä poika huomenna 3vkoa,mihin tää aika menee? Hurjaa! Kastejuhlaa pitäs alkaa miettimää mutta jotenki ei oikee vielä jaksa ees ajatella....päivä ois kai 7.9 lauantaina,täytyy huomenna papille soittaa asiasta kun on kuitenkii kesäaika ja häitä paljon niin voipi olla ettei oo pappeja vapaana just sillo! Tarkistellaa tarkistellaa
.
Meillä on ollu ongelmia imetyksen kanssa ja oon kamppaillu tosiaa sen suhteen,oli jo maito loppumassa mutta sitkee yritys tuotti tulosta ja maito alkoi nousemaan uudelleen. Kaks kertaa käytii imetyspolilla ja sieltä saatii apuja,alkoholitonta olutta join ja imetin kahden tunnin välein ja lopetin stressaamisen siitä asiasta ni jo helpotti ja taas maitoa riittää pojalle :heart:. Miulla kaikki alkoi siis kipeistä nänneistä,ne oli niin kipeet että itku tuli ja tähtiä näkyi kun vauva tuli rinnalle,rintakumeista(niistä mandelan)vauva ei osannu syödä aluksi....kävin ostaa sitten aventin rintakumit ja niistä vauva osasi vähän imeä,pari päivää kamppailin niiden kanssa että nännit edes vähän paranis ja sitten jätin ne pois ja jatkoin imetystä kivusta huolimatta,nyt vihdoinkin imetys onnistuu ilman suurempaa kipua ja alan nauttia siitä ihan toisella tavalla kun alussa :heart:.
Vauva nukkuu hyvin,yhellä syötöllä menee yöt (yleensä) ja aamu alkaa meillä 7.00 joten illalla oon ihan zombie jo 20.00 aikaa |O. Päivisin en voi nukkua päiväunia kun on nää muutkin murut kotosalla
.
Nyt taas kutsu käy
!
Lumikille toivon pian alkavaa synnytystä :heart:
Emmuli & Poju huomenna 3vkoa :heart: