Heippa vaan kaikille, myös uusille!
Täällä on
rv 12 TÄYNNÄ, JEE JEE!!
Liikkeistä: Minäkin kuvittelen kaiken maailman suolen murinoita potkuiksi, vaikka tiedän ettei ne niitä ole. Varsinkaan kun istukka on edessä. Ja mun pikkuinen on kuitenkin vasta n. 5 cm kokoinen niin ei niin pieni kirppu voi potkia niin kovasti vielä. Esikoisesta ensimmäiset liikkeet tuntuivat hentoina kuplimiselta n. rv 17, ja monet ovat kertoneet myös uusien raskauksien liikkeet tuntuvan samalta. Näitä minä siis ainakin odotan, mutta olen jo yrittäny asennoitua että ne tuntuvat vasta pitkän ajan kuluttua.
Harrastuksista: Me kävimme esikoisen kanssa vauvauinnissa, ja aiomme mennä tämän tulevankin kanssa. Esikko oli aika pikkuinen, ja 5 kg raja meni rikki vasta puolen vuoden tienoilla joten aloitimme uinnin vasta 7 kk iässä. Vaikka sukellusrefleksi oli jo menossa pois, hän kuitenkin oppi pidättämään hegitystä ja vieläkin kun käymme uimahallissa niin sukellutamme ja hän osaa pidättää hengitystä. Olen yritänyt olla tarkka ettei olisi liikaa harrastuksia kun hän on vielä niin pieni, mielestäni yksi viikossa riittää muun toiminnan ohella. Nyt olemme käyneet muskarissa ja se on kans tosi kiva juttu!
Niin ja siellä vauvauinnissa oli meillä ainakin ihan koulutetut ohjaajat, ja ne opettivat miten vauvaa käsitellään vedessä ja sukellutetaan ym. Ja uimahalliin suosittelivat menevän vasta n. 1 vuoden iässä veden likaisuuden ja kylmyyden vuoksi. Meidän neiti on vieläkin ihan jäässä uimahallissa n. 10 min jälkeen, pitää käydä koko ajan saunassa lämmittelemässä.
Sukupuolesta: Mulla ainakin on ihan ituitio. Ehkä johtuu siitä että oli niin erillainen alku tässä raskaudessa kuin edellisestä.
Mun mielestä kans siellä kelan sivuilla oli ainaski ennen laskuri
äippäloman laskemisesta. Mut se on 30 arkipäivää ennen la:ta (arkipäivät + lauantai) mut arkipyhiä ei lasketa. Toivottavasti muistan oikein...
Oma olo on jo parempi ja pirteempi, vain harvoin tulee enää huono olo. Mut jos vähäkin urheilee niin tulee ihan tajuton nälkä!
Ja yövessaramppailut ovat alkaneet!!
Hyviä vointeja,
neito 12+0!!!