tipetsu on myöskin hoikka, ainakin mun silmään, että ei ihme että masu näkyy noin
Mulla voi tän "mahapussin" alta löytyy kyl tomnen, mut sit on nostettava tot "mahapussia" ylös
DD Sanon tot maha pussiks koska se on jääny esikosta tohon hieman alamahan yläpuolelle , tollasta löysää nahkaa, joka ei muuten kiinteydy kun sit joskus kunnon treenil jos sillonkaan, en nähny nyt vaivaa täs välissä treenailla erityisesti mahaa koska tiesin haluavani kuitenkin vielä vauvan, jos en joskus vielä kolmattakin, tosin tämän vauvan jälkeen alotan kunnon treenin, alkutoipumuksen jälkeen sitten , aijon mahtua mieluiten hoikkana hääpukuuni 2014
<3
mutta kyllä se omakin maha sieltä yhdeltä jos toiseltakin sitten varmasti tulee näkyviin, se on niin yksilöllistä
!
Katoin et toi aijaa.com näyttäis aika helpolta lisätä kuvia justiis näihin tarkotuksiin, lisään itse sitten tänne kuvaa kun vain näkyy järkevästi jotain mitä laittaa
!
vaunuista on ollut puhetta.. mä en itse ikimaailmas malttais laittaa 800, saatika 900.. vaunuihin.. huh..
esikoisen vaunut maksoi netistä tilatessa 320e, ja ovat minusta aivan ihanat, niihin ensimmäisenä ihastuin ja ne myöskin ostimme
jos tulokas olisi poika, käyttäisimme hänellä samoja vaunuja, koska kuosina vaaleensini-ruskee kuosi
Jos tyttö niin yhdeltä sivulta olen katsonut valko-ruskeita vaunuja , jos niitä vielä on parin kk päästä jäljellä, tilaan ne, eivätkä nekään maksa kun joku 300e
Naapurini tosin sanoi että hänen isänsä saisi hyvät alennukset yhdestä vauvaliikkeestä jossa myydään vaunuja, saisimme kuulemma hyödyntää sitä tilaisuutta jos haluamme, täytyy käydä varmaan kurkkaamaan niitäkin vaunuja
Omasta olosta, tuntuu ihan hyvältä nyt, ei ole huonovointisuutta, kylmyys edelleen iltaisin, joka ikinen ilta, se ei oo mukavaa, mut josko sit kun aurinko rupee lämmittää niin helpottaisi tää tärinä
mitä nyt hieman väsymystä havaittavissa, mutta ei sellasta mitä pari viikkoa sitten oli vielä, että klo 18-19 aikaan haluis jo nukkuu
! eilenkin jaksoin valvoo 22:30
Dopplerista vielä nopeesti, on jo kiire töihin
!! Se on niin erinomainen laite!!!! nyt olen ihastunut siihen kun löydän kerta toisensa jälkeen nyytin äänet, tuppaa vaan menemään karkuun ensin, mutta sitten yleensä rauhottuu ja kuuluu ihan selkeesti pidemmän aikaa samasta kohtaa
Muutaman liikkeenkin on tumautellut siihen anturiin
! <3 Ihana <3
Mutta ihanaa vointia kaikille masukeille !!! <3
Mirkelo & Nyytti 13+5 <3