Kiitos vaan kaikille jotka olette lohdun sanoja mulle antanut..
Tyttö voi ihan hyvin,pieni nirhauma otsan ihossakin alkaa olla poissa jo. Tyttö ei sen kummemmin reagoi jos otsaa koskettaa eli ei varmaankaan ole kipeä..?
Säikäytti kyllä kovasti ja paha mieli on vieläkin
Mutta jospa tyttö ei pahalla muistele,en tarkoittanut mitään tommosta tapahtuvan..:ashamed:
Painosta olette puhunut. Mulle tuli raskausaikana 12kg ja alkuun tippuikin vauhdilla. Toki Kys:lle jäi n. 4kg ja 3kg on tippunut kotiuduttua,mutta nyt kummasti jämähtänyt 60kg ja 5kg on tarkotus saada pois eli haluan takaisin painoon joka oli ennen raskautta. Mua vaan ällöttää tuo maha joka melkosen löllerö ja eilen huomasin että takapuolessa ja takareisissä/lantiolla on raskausarvet lisääntyneet..? Miks hitossa? Oon tytön kanssa vaunuillu kovasti ympäri kyliä ja kävellyt oikeasti niin kovasti kun pääsen,mutta miks tu p*rse silti lisää repeilee?! :headwall: Tilasin netanttilasta reebokin easytone-lenkkarit. Siis ne joissa on pohjissa ne ns. tasapaino-pallerot..
Ihan kivasti otti pohkeisiin,mutta reisissä ei kyllä tuntunut.. Saapa nähä onko hintansa väärti hankinta..
Aion syksymmällä ruveta zumbailee
Kertokaa hyviä kuntoilu/kiinteytys/raskausarpiin vinkkejä?
Vaipoista Täällä aloteltiin liberoilla,mutta jostain syystä päädyin pamperseihin. Syytä en osaa sanoo,eli en nyt oikeesti keksi mitään eroja niissä. Ehkä siksi kun niihin pamperseihin tottu sairaalassa. Ja 1 koko vielä käytössä,porukat toi 2 jotenka niillä sit kokeillaan kohta. Mitä eroo noissa pampersin 1 ja 2 on? Koko 1 on 2-5kg ja 2 on 3-6kg..?
Väsymystä riittää..Ihan kauheeta miten onkaan poikki |O Tyttö kuitenkin nukkuu yöt ihan hyvin,toki herää syömään n. 2h välein. Hän kuitenkin nukkuu yöt meidän sängyssä,en saa asettumaan laatikkoon pinnikseen vaikka päivällä siinä nukkuukin.
Tekis mieli saada neiti senkin takia sänkyyn että vois miehen kanssa olla lähekkäin edes sillon kun päivät menee tyttö kainalossa kuitenkin. Ei sillä ettenkö haluais ollakin vauvan kanssa,mutta miestäkin haluaisin..
Siinäpä aasinsilta jälkivuotoon. Musta jo näytti että ollu nyt reilun viikon verran poissa ja kirkasta/valkosta vuotoo tullu sen jälkeen. Äsken lenkin jälkeen pyyhkiessä näytti että ois ihan miniministi jotain sävyä ollu paprussa?! Ei kai se nyt uudestaan tule?
Tyttö kutsuu..
Jaksuja kaikille mammoille!
Tipetsu ja Käpy