Moikka kaikille !!
Kiva lukea teitin päivityksiä, valitettavasti ite en ole tän arjen pyörityksen takia ehtinyt juuri kommentoida / pistää kuulumisia..
Kyllä mullakin tuo synnytys on pyörinyt mielessä, vaikka tosin sektio olikin.Normi synnytystä ei oikein voi verrata sektioon.Niin erilaisia ovat...
Ne spinaali ja epi- puudutteiden laitto eritoten tekivät ihan hirveen kipeää, vaikka olen vanha konkari kaikenlaisille toimenpiteille.. Kysyin siellä salissa olleelta kätilöltä, että josko olis mahdollista saada jotain rauhoittavaa, koska pelkäsin ja tiesin että nuo puudutteidenlaitot sattuvat.
Kommentti oli vain, " Että ei meillä ole juuri ollut tapana antaa mtn... " Siis helekutan törkeetä. Se ei heiltä ois paljoa vaatinut. Olisivat säästyneet siltä, että säpsähdin joka kerta, kun tökkivät meikäläiseen piikkejä, kun meni mönkään........ Jos ensikertaa tulee, VAAADIN ehdottomasti, enkä leiki urheaa. Todella ikävää, kun kaikesta saa aina ruinata/ vaatia / pyytää. Ikinä ei kysytä, että haluaisitko tai toivoisitko..
Meillä arki on jotenkin lähtenyt pojan kanssa rullaamaan, tosin noista tisseistä ei meinaa tulla tarpeeksi apetta, että loput joudutaan antaa korviketta.. Pulloruokinta aloitettiin tosin jo siellä vastasyntyneiden teholla, kun oli C- PAP- hoidossa, ja mä toisella os:lla..... Eli näillä mennään. Painokontrollit on tehty terkkarin toimesta jo parina päivänä, ja ihana, kun on tullut kotiin käymään. Meillä on ollut aivan mielettömän hyvä terkka <3
Ensi viikolla on taas kontrolli, ja pidetään peukkuja, että vihdoin menisi 3kg rikki..... tää on ollut tosi stressaavaa, kun saa koko ajan miettiä, että saako tuo pikku ihminen nyt tarpeeksi syödäkseen vai ei...HUOH. Ja kaikki muu sitte tähän vielä päälle.
Se prkln terassiremppa jatkuu vielä, että täys harmitus siitäkin vielä.. Harmittaa ihan sikana, kun luvattiin, että valmistuu ennen TOUKOKUUTA!!TÄllasia ovat nuo puolitutut, jotka lupaavat ja lupaavat, ja rahastavat sitte enemmän ku pitäis. Never again!!!
Painosta, mulla jäi kaikki sairaalaan... Painan taas saman mitä ennen raskautta. Mutta ruokahalu on aivan järkky. Söisin vaikka pienet kivetkin. Johtuneekohan tuosta imetyksestä...?
Onko muilla samaa vaivaa, että öisin hikoaa ku pieni porsas ??? Mä joudun vaihtamaan melkein joka päivä uudet lakanat, kun ne ui hiestä !!!! Tää on toivottavasti ohimenevää hormonihyrskyä ?!
Onko teillä tietoa, miten nuo nimenantajaiset menee?? eikös ne ole ihan kotona pidettävä tilaisuus, jos haluaa??Onko siihen jokin aika, milloin ne tarvitsisi pitää?? Sorry, kun oon niin tietämätön..
Tipetsu, vauvat ovat yllättävän " kestäviä ", mutta ymmärrän, että pelästyit hirveästi !!! :hug:
Sitten tulee typerä kysymys: Mitä vaippoja suositte ??
Kaikki vauvaantuneet: oletteko jaksellut ottaa jo vieraita vastaan ?? Mä itse olen aika puhki vielä.. Ja tulijoita olis pilvin pimein.. Se on ikävää, kun joutuu sanomaan, ettei jaksa... Ärsyttävää.
Ompas mulla kyselykausí ..
Onnea kaikille vauvan saaneille, ja ISOT voimahalit niille ketkä vielä piinistelee mahojensa kanssa :heart:
- Safir ja IhmePoika Robin 12pv -