onnea vauvan saaneille :flower:
uskomatonta kyllä miten paljon on jo syntynyt,ja että nyt on siis se maaginen heinäkuu mitä on viime lokakuusta odottanut
viikon päästä tähän aikaan on sit mullakin vauva maailmassa! tunteet menee laidasta laitaan,toisaalta ajattelen et ihanaa ja kyllä mä selviän sektiosta,sit perään mietin ahdistuneena et tää on mun viimenen viikko elossa ja kohta mulla on kaks orpo lasta
kauheeta mut noiden välissä ne vaan menee,en oo yhtään ääripää ihminen!
sänky ajateltiin kasata vasta sunnuntaina,kaikki muut oikeestaan on jo valmiina mutta se
baby swing! pähkäilen et pitäskö se vaan ostaa nyt etukäteen vai sit jos ilmenee et vauva on levoton/ilmavaivainen??? ootteko muut hankkineet/harkinneet hankkivanne? tavallinen sitteri meille tulee kumminkin kanssa..noh,ehkä noikin sit selviää aikanaan
hyvä vointinen oon onneksi ollut ja nää viimeset viikot on ollu yhtä hullun myllyä kun juostu vaan paikasta toiseen ja hoidettu asioita,en usko et tääkään lapsi syntyis oma-aloitteisesti,niin paljon oon tehny koko ajan kaikkee
neuvolaan vielä tällä viikolla meen,jännä nähä jatkaako paino laskuansa niin kun kahdella edellis kerralla,no se sopii mulle kun laihis prokkis alkaa samantien (ruokavaliolla tietenkin) kun vauva syntyy. ai että odotan et pääsee kävelylle ja siitä pikkuhiljaa paraneen ja sit syksyllä zumbaan taas!!
onneks kiloja ei ole tullut kun joku 5-6,saa olla onnellinen siitä.
loppusuoralla ollaan ja pian tämäkin aika on enää vain muisto,kohta saadaan naureskella vauva sylissä jollekkin odottavalle kaverille et joo niin mäkin muistan miltä toi tuntu ja millon oli sekin vaiva
mulla just kaveri saa maaliskuussa ja on niin hieno päästä seuraan taas raskausaikaa läheltä (mutta ei joutua kokemaan sitä itse)