onnea omppu!! hyvän kokonen ukkeli ja onnea muutkin synnyttäneet!! me tänään varmaan lähdetään kotiin jos lääkäri antaa luvan.maitoa olen pumpannut ja pullosta antanut tytölle kun tuntuu että jää tissistä nälkäiseksi eli ei varmaan saa tarpeeksi voimaa imuun vielä vaikka pari keraa napannut jo sellaisen imun.kokeilen sitten kotona tota imetystä nyt kun maitoa tulee pumpulla.enkä jaksa ressata jos tyttö ei tissillä viihtyisikään.sen takia mulla on kotona pumppu...mä oon jo aamulla pakannu kamat kasaan ja oon ehostanutkin vähän itseäni.kyllä piristää omaa mieltä kun näyttää ihmismäisemmältä..eilen olin tosi väsynyt kun en ollut nukkunut kolmeen vuorokauteen kunnolla ja itku tuli lähes joka asiasta(jopa siitä kun pääsin suihkuun kun mies hoiti vauvaa)viime yö meni oikein hienosti kun hoitaja toi pullolla maidon yöllä ja syötti että sain nukkua 6h putkeen.kyllä nyt on hyvä mieli ja levännyt olo kun sain koko huoneen itselleni yöksi..noi hormonihuurut on ihan hassuja..sydän meinaa sykähtää ja itku on herkässä kun katselee tota ihanaa pientä :heart: taitaa vanhalla koviksellakin pää pehmetä
lapsiveden menosta: kannattaa laittaa side housuun ja jos se on vaaleanpunaista niin se on lapsivettä ja se ei imeydy siteeseen kokonaan niinkuin pissa..siitä jää sellainen "hyytelö" tai nestekalvo siteen pintaan.kyllä sen huomaa
luvassa ilmeisen lämmintä ilmaa..jossain oli tutkittu että lämpiminä kesinä synnytykset käynnistyy aikasemmin joten kaikki ulos vaan nauttimaan jos toi kesä vihdoinkin tulisi suomeenkin ja toisi niitä käynnistäviä supistuksia tuskaileville!!
T:miss_understood+ prinsessa 2vrk
lapsiveden menosta: kannattaa laittaa side housuun ja jos se on vaaleanpunaista niin se on lapsivettä ja se ei imeydy siteeseen kokonaan niinkuin pissa..siitä jää sellainen "hyytelö" tai nestekalvo siteen pintaan.kyllä sen huomaa
luvassa ilmeisen lämmintä ilmaa..jossain oli tutkittu että lämpiminä kesinä synnytykset käynnistyy aikasemmin joten kaikki ulos vaan nauttimaan jos toi kesä vihdoinkin tulisi suomeenkin ja toisi niitä käynnistäviä supistuksia tuskaileville!!
T:miss_understood+ prinsessa 2vrk
Viimeksi muokattu: