Ehdottomasti vaan hyviä oloja hehkuttamaan, jos joku niistä loukkaantuu niin tikulla silmään sitä! Itse sain oikein kunnon paskamyrskyn niskaani, kun esikoista odottaessa menin toteamaan äitiryhmässä, että kappas kun saankin tätä painoani pidettyä kurissa kun radin takia ruokavalio oli pakko muuttaa terveellisemmäksi (ja missään vaiheessa en kommentoinut kenenkään muun painonnousuja negatiivisesti). Siinä sitten sain kuulla kuinka tuhosin vauvan kun en syönyt hedelmiä ja taatusti sekin teki vammoja, että paino putosi 4-5 kiloa kun se ensin oli noussut 7 kiloa. Että joo, mun puolesta saa hehkuttaa just niin paljon kun tekee mieli ja kaikista asioista!
Mä voisin kyllä Kesäkuunkin pinon ottaa hoitaakseni. Vähän siellä on reissuja, että päivityksissä voi tulla viiveitä, mutta tää oma maha kun ei aivan varmasti (noh, varma ei voi kai olla kuin siitä, että joskus tuo tuolta ulos tulee
) oo mihinkään katoamassa vielä kesäkuun aikana, niin sen puolesta ei tule päivitysongelmia.
Täällä olot sen kuin paranee. Maha nyt painaa tuhat kiloa, mutta oon vissiin turtunut tohon jalkojen puutumiseen kun se ei haittaa enää
Ja aika ison jutun teki eilen tullut sänky, jossa oli ihana nukkua! Kyllä se vanha oliki rotisko jo. Ja miehen kun päästää kauppaan yksin, niin se saattaa 160 senttisen sängyn sijaan tuoda vaikka 180 senttisen sängyn
Että jos uskaltaudun nukkumaan perhepedissä vauvan kanssa, niin ainakin on tilaa.
Mutta nyt suloista sunnuntaita kaikille! Meillä taidetaan tänään lähteä vähän kotiseutumatkailua harrastamaan ja ehkä katsomaan jenkkifutista.
Anskutin ja Muikku 32+3