Mä oon tänään kävellyt muutamaankin otteeseen kun on pitäny käydä asioilla. Taas muutama kiva paketti haettu postista ja matkahuollosta kun innostuin vhän nettishoppailee tuossa viime viikolla Tosiaan, ne ilkeät liitoskivut nivusissa poissa mutta nyt erilailla tuntuu. Onkohan vauva kiinnittynyt kun jostain luin et näin vois kipujen kans käydä sillon kun paine muuttaa vähän muotoaan ja vauva painaa jonnekin eri kohtaan tms. mutta siis jouduin pysähtelemään pariin otteeseen kun tuntui et maha painaa ja meinaa räjähtää kävellessä. Mietin jo et supistaako mut mulle on iskostunut päähän et jos supistaa niin maha menee kireäksi joten ei kai sit vieläkään
Alapäätä ja noita luita tuolla polttelee ja vihloo nyt istuessakin mut ei oo paha.
Taidan lähtee kohta vielä miehen mukaan kun hän vie koiran iltalenkille ja haen kaupasta mysliä ja maustamatonta jogurttia. Niihin tuli just äsken kauhee himo.
Hyviä vointeja kaikille!
StaRR 35+1
Alapäätä ja noita luita tuolla polttelee ja vihloo nyt istuessakin mut ei oo paha.
Taidan lähtee kohta vielä miehen mukaan kun hän vie koiran iltalenkille ja haen kaupasta mysliä ja maustamatonta jogurttia. Niihin tuli just äsken kauhee himo.
Hyviä vointeja kaikille!
StaRR 35+1
Viimeksi muokattu: