Terhitär tunnistan fiilikset :hug: mulla paloi aivan täysin käpy toissapäivänä tähän koko radihommaan. En muista tämmöistä reaktiota lainkaan edelliseltä kierrokselta, mutta silloin hommat meni jotenkin suoraviivaisesti. Söin, mittasin, totesin muutostarpeet ja muutin -> homma pelas. Nyt tuntuu että tällä viikolla kroppa reagoin ravintoon näin ja seuraavalla viikolla AAAAAIVAN toisinpäin. Ärsyttää, ketuttaa ja ei rehellisesti huvittanut enää kirjailla ja mittailla. Sit kun marisee ystäville lähinnä avautumismielessä, ilman että kaipaa ohjeita, koska kaikkea on jo kokeiltu, niin sieltä alkaa puskea ohjetta että tee näin ja näin ja eikun kyllä sun täytyy tehdä näin ja noin. Joo. Alkaa puuduttaa ja vielä yli 20 viikkoa jäljellä. Oikeen nautinnollinen raskaus kun elämä pyörii kellon, mittarin ja vihkon välillä. "En mä voi nyt lähteä kun pitää syödä tasan kolmen vartin päästä tai sitten täytyy tehdä eväät" "Ai kahvittelemaan, joo saanko tuoda omat eväät?" Ehkä tääkin fiilis menee ohi. Toivottavasti viimeistään äitipolikäynnin jälkeen. Jos siellä tulee vastaan joku natsiterkka, joka märisee vaan ylipainosta ja syömälihavuudesta niin lähen kyllä kävelemään ja käsken niiden pitämään tunkkinsa.
Mutta radiasiasta voisin kysyä teiltä muilta alkuvaiheessa "kiinnijääneiltä" että miten teillä käyttäytyy verensokeri aterian jälkeen? Mulla on tähän asti ateria nostanut verensokeria, mutta nyt yhtäkkiä se on alkanut laskea syömisen seurauksena. Sitten se nousee kohti seuraavaa ateriaa ja on yleensä liian suuri ennen syömistä. Siis mun käsityksen mukaan sen pitäisi toimia aivan toisinpäin ja mietin nyt että mikähän helkatti mussa on rikki. Pitää ehkä soittaa sille diabeteskätilölle huomenna ja kysyä, että mitämitä???
Onnea EX4 poikalupauksesta
An79 :hug: kuulostaa ikävältä tilanteesi. Ja Nellin arki onkin aika haastavaa varmasti pienen kanssa. Taidankin lopettaa oman märinäni taas toviksi..Tsemppiä naiset!
Nyt lähdetään hakemaan muksu mummulareissulta ja sit uuden viikon kimppuun. Ens viikolla pitää aloittaa jo muuttosiivoilut ja -pakkailut. Ihana päästä uuteen kotiin :heart:
Anskutin ja Muikku 17+3
Mutta radiasiasta voisin kysyä teiltä muilta alkuvaiheessa "kiinnijääneiltä" että miten teillä käyttäytyy verensokeri aterian jälkeen? Mulla on tähän asti ateria nostanut verensokeria, mutta nyt yhtäkkiä se on alkanut laskea syömisen seurauksena. Sitten se nousee kohti seuraavaa ateriaa ja on yleensä liian suuri ennen syömistä. Siis mun käsityksen mukaan sen pitäisi toimia aivan toisinpäin ja mietin nyt että mikähän helkatti mussa on rikki. Pitää ehkä soittaa sille diabeteskätilölle huomenna ja kysyä, että mitämitä???
Onnea EX4 poikalupauksesta
An79 :hug: kuulostaa ikävältä tilanteesi. Ja Nellin arki onkin aika haastavaa varmasti pienen kanssa. Taidankin lopettaa oman märinäni taas toviksi..Tsemppiä naiset!
Nyt lähdetään hakemaan muksu mummulareissulta ja sit uuden viikon kimppuun. Ens viikolla pitää aloittaa jo muuttosiivoilut ja -pakkailut. Ihana päästä uuteen kotiin :heart:
Anskutin ja Muikku 17+3